• De stelling van vandaag luidt:
    Alle mensen moeten bij hun geboorte een chip ingeplant krijgen zodat misdadigers makkelijker gevonden moeten kunnen worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Voor, en de reden vind je in de stelling =']


    Life is hard and then we die

    Pff, tegen.

    een chip?? nee ik vind het niks ><

    lijk me niks z'n chip in je lichaam..


    Nvt

    Toch niet bij mensen? Oo Bij honden enzo is dat normaal maar ..
    Man man, die tijd van tegenwoordig, waar gaan we naartoe zeg! :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    TommBomm schreef:
    Toch niet bij mensen? Oo Bij honden enzo is dat normaal maar ..
    Man man, die tijd van tegenwoordig, waar gaan we naartoe zeg! :')
    Waarom is het normaal bij een hond en niet bij een mens? Als een mens vermist is, kan het zo toch beter gevonden worden?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Waarom is het normaal bij een hond en niet bij een mens? Als een mens vermist is, kan het zo toch beter gevonden worden?


    Wat als diegene niet gevonden wíl worden?
    Hmm voor én tegen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    (...)

    Wat als diegene niet gevonden wíl worden?
    Hmm voor én tegen.
    Wat als diegene schyzofreen is, niet weet wat hij doet, en daarom wegloopt? Wat als diegene wordt gezocht door de politie? Dan is zo een chip wél handig.


    Life is hard and then we die

    Tegen,
    Ik bedoel van een chip in een levend wezen plaatsen dat doe je tog niet, het is misschien wel handig dat mensen dan vervolgd kunnen worden maar voor de niet-misdadigers zou het privacy beschadigen plus die msidadigers zullen dan snel genoeg iets uitvinden waardoor ze hun eigen chip onschadelijk kunnen maken en het programma kunnen hacken waardoor ze alle mensen over de hele wereld kunnen volgen, wat voor gevolgen zal dat dan hebben? Dan weten ze precies wanneer er bijvoorbeeld niemand in een bank is en wanneer iemand die ze nodig hebben alleen is etc. etc. Echt geen goed idee dus.


    Get back motherfuckerz'

    je kan die chip tog ergens aan een sieraad doen ofzo?? niet in het lichaam dan ben ik egt tegen kan ik niets eens stiekem ergens uithangen ze weten dan precies waar ik ben :S


    Be true to yourself

    Expression schreef:
    Tegen,
    Ik bedoel van een chip in een levend wezen plaatsen dat doe je tog niet, het is misschien wel handig dat mensen dan vervolgd kunnen worden maar voor de niet-misdadigers zou het privacy beschadigen plus die msidadigers zullen dan snel genoeg iets uitvinden waardoor ze hun eigen chip onschadelijk kunnen maken en het programma kunnen hacken waardoor ze alle mensen over de hele wereld kunnen volgen, wat voor gevolgen zal dat dan hebben? Dan weten ze precies wanneer er bijvoorbeeld niemand in een bank is en wanneer iemand die ze nodig hebben alleen is etc. etc. Echt geen goed idee dus.
    Ben je dan ook tegen chips in honden en katten enzo?


    Life is hard and then we die

    Bij honden is een chip omdat ze heel hard op elkaar lijken.
    Bij mensen is volgens mij een foto genoeg (:

    tegen

    Ik weet het niet. Ik zou dat later bij mijn eigen kinderen niet willen hebben. Maar er zijn natuurlijk zoveel misdadigers. Ik weet het niet. :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tegen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Klinkt handig eig;) Kunnen die 8 gevangenissen in Nederland ook snel weer terug =)


    I want my bloody cheese now!^^