• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet gezondere voeding op school verkocht worden, in plaats van de snoepautomaten die er nu vaak staan.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eens,een echte kantine levert ook nog veel meer op.
    Bij mij op school is het zo dat als je je eten bent vergeten alleen maar slechte dingen kan eten(het gezondste zijn stroopwafels). Dat klopt toch niet helemaal.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 13:18 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bij ons hebben we een automaat van Danone en een drankautomaat waar geen frisdrank in zit. (':


    Has no one told you she's not breathing?

    ImAwesome schreef:
    Moet je niet bij mij op school zeggen, Daar leven we al gezond genoeg.


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Bij ons verkopen ze vier dagen per week (of drie?) broodjes gezond, x]
    Dus, valt volgensmij allemaal nog wel mee, vergeleken met America, oO'


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Eigenlijk zou dat wel moeten, eens. :')


    wth.

    Ik denk niet dat die gezonde dingen goed verkocht worden, dus dat is geldverspilling.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Voiceless schreef:
    Oneens, dat is je eigen verantwoordelijkheid.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Tuurlijk moeten er gezonde dingen verkocht worden, maar er moet ook eten zoals snoep verkocht worden.

    Eens


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Voiceless schreef:
    Oneens, dat is je eigen verantwoordelijkheid.

    Is het niet. Als je niets bij hebt en je hebt zin in iets, maar niet in snoep of dergelijke. Kan je niet eens een keertje een stuk fruit of zo kopen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    BanZai schreef:
    Oneens, bij ons op school kun je ook broodjes gezond etc halen, er is zat gezond eten. En als je een tussenuur hebt wil je toch liever iets ongezonds eten dan een broodje kaas :Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Eens. Toch bij mij op school, daar moét je gewoon ongezond eten en drinken. Dus ik wil gezondere automaten.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Eens.
    Maar vet veel mensen zouden hun eigen verantwoordelijkheid moeten nemen en niet hun brood telkens weggooien.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    oneens!!!
    wij hebben opschool helemaal GEEN snoepautomaat:|
    ik vind dat er gewoon minstens 1 moet komen.

    maar eigenlijk maakt het mij niks uit want ik koop niks op school (A)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 16:19 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik vind wel dat er wat gezonder spul mag komen in de snoepautomaten. Maar ik vind dat er vooral veel gezond eten in de kantine verkocht moet worden, hoewel ik niet precies weet hoe dat op andere scholen is. Bij onsk an je gewoon broodjes kaas en/of ham kopen en broodjes gezond en allerlei gezond drinken. We hebben ook frikandellenbroodjes, maar ik denk dat er niet zoveel gezond verder valt neer te zetten.
    Wij hebben overigens ook een cup-a-soup automaat en volgens mij is dat ook best gezond :']


    To live would be an awfully big adventure