• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet gezondere voeding op school verkocht worden, in plaats van de snoepautomaten die er nu vaak staan.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens, er is in de kantine genoeg gezonds, bijv. een pistolet, en dan kunnen ze dat ook wel nemen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 10:44 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Oneens, bij ons op school kun je ook broodjes gezond etc halen, er is zat gezond eten. En als je een tussenuur hebt wil je toch liever iets ongezonds eten dan een broodje kaas :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Suusijsje schreef:
    Ik vind dat de verhouding tussen soep en gezond eten een beetje hetzelfde moeten zijn. Daarnaast hoeft niet alleen school daarvoor op te draaien, je kunt ook zelf gezond eten van thuis meenemen, eigen verantwoordelijkheid.


    We accept the love we think we deserve.

    Eens.
    Maar dat gaat alleen werken als je alleen gezonde dingen verkoopt ben ik bang. En goedkoop.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    dat is ieders verantwoordelijkheid om zoiets ongezonds te kopen.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oneens, ik hou van snoep ^^


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Oneens, dat is je eigen verantwoordelijkheid.


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Oneens. Het is goed als er óók gezonde dingen verkocht worden, maar niet in plaats van de spullen die er nu zijn. Als er opeens alleen nog appels verkocht werden ofzo zou de kantine plotseling heel leeg worden, want dan ging ze bij ons gewoon allemaal naar de C1000 of Albert Heijn in het dorp. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oneens. Het is goed als er óók gezonde dingen verkocht worden, maar niet in plaats van de spullen die er nu zijn. Als er opeens alleen nog appels verkocht werden ofzo zou de kantine plotseling heel leeg worden, want dan ging ze bij ons gewoon allemaal naar de C1000 of Albert Heijn in het dorp. ><


    idd, ja... bij ons doen ze wel eens broodjes in de snoepautomaten, dus als je bij het snoep wilt komen moet je eerst het brood kopen...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Oneens, dan krijg je allemaal van die gezonde broodjes gezond die niet normaal zo duur zijn - omdát ze zo geweldig gezond zijn - en uiteindelijk zit er toch meer vet in al een broodje kroket.
    Afzetters :(((N)

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 12:45 ]


    Life's a bitch, so treat it that way; slap it when it's annoying, and ignore it when it is complaining

    Oneens! Snoep en koekjes rules! En de school is een dikke afzetter!:@


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ik vind dat ze allebei moeten doen (zoals ze bij mijn school doen), zodat de leerlingen kunnen kiezen. Wel moeten ze de leerlingen inlichten dat ze toch beter gezond kunnen nemen.
    Dit werkt, bij mij op school.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Oneens, als je het op school niet kan krijgen halen ze het wel ergens anders weg.


    Everything is worse without music.

    Bij ons kan je geen frikadellen / kroketten / hamburgers / patat / etc. kopen, alleen panini's en broodje bal (-.-'), dus ik vind dat die snoepautomaten (die toch nooit werken) er best mogen staan. Oneens dus.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Nee, anders kan ik mijn dagelijkse pauzesnack niet meer kopen.


    *insert philosophical cringe expression here*