• Lieve mensjess!!
    ik voelde me net zwaar klote!! het heeft een reden waarom:
    Ik kan nooit iets goeds doen,doe alles fout!! ik maak altijd problemen en heb al zoveel!!, Gevoel dat mensen mij helemaal niet mogen. dat ze aardig doen tegen hun zin tegen mij!! Veel laten merken dat ik alles fout doe!! ze maken dan dingen bij mij kapot!! heel veel!!..
    Wat doen jullie als jullie zo iets hebben?? ik heb eht best vaak dat het weer komt! dan zit in in hoekje met tranen in mijn ogen!! ik voel me er klote bij,ik weet niet wat ik dan moet doen. Kunnen jullie mij helpen??

    En als jullie mij niet mogen! Zegt het dan eerlijk!! ik kan tegen de waarheid!! ik heb liever de waarheid dan dat je het geheim houd en dat je me pijn gaat doen!!
    xxx(K)

    Ik ken je niet dus over hoe ik je vind kan ik niks zeggen >< maar ten eerste; je moet niet constant denken dat je iets fout doet! Ik weet haast zeker dat dat echt niet zo is! je moet positiever denken, man.
    alleen veel extra meer advies, ik zou het niet weten heb het zelf namelijk volgens mij nooit maar als je er na verloop van tijd echt niet uitkomt moet je ff langs het account Hulppersonen hier op Quizlet gaan, dat zijn een soort vertrouwenspersonen hier op Quizlet ;) Sterkte ermee(H)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Niemand die dit ook heeft. die mij kan vertellen wat ik dan moet doen??
    plzz!! ik wil hier vanaf!!

    Ik ken je niet dus over hoe ik je vind kan ik niks zeggen >< maar ten eerste; je moet niet constant denken dat je iets fout doet! Ik weet haast zeker dat dat echt niet zo is! je moet positiever denken, man.
    alleen veel extra meer advies, ik zou het niet weten heb het zelf namelijk volgens mij nooit maar als je er na verloop van tijd echt niet uitkomt moet je ff langs het account Hulppersonen hier op Quizlet gaan, dat zijn een soort vertrouwenspersonen hier op Quizlet ;) Sterkte ermee(H)


    Ik denk er soms aan. en dan gebeurt het weer. maar ook elke keer als mensen daar over beginnen. Dan krijg ik weer pijn gevoel. dan ga ik me weer rot voelen en alles.

    Tnxx voor je reactie.

    niemand verder???!!!(huil)