• neej je hebt hardstikke gelijk
    ik hoop dat ze met de nieuwe site meer talen hebben gedaan :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dat TH het te hoog in hun bol krijgt? Of dat hun werkgevers het te hoog in hun bol krijgen door al die roem? Daarom dat ze überkleine landjes als België en Nederland er niet bij hebben gezet? Dat is toch te mín voor zulke artiesten...

    Ik snap best dat ze een engels forum hebben, maar ik vind idd dat ze ook een frans en nederlands forum mogen hebben ^^


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Okeeee,
    mn vriendin en ik zijn van mening.
    Iedereen zeikt teveel.
    Mensen kunnen toch duits of engels?
    En als je het niet kan kan je bij google zat vertalings site's vinden.
    Of mensen die het vertalen voor je.
    Maar wees blij dat er een TH site isS?


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Conspiracy schreef:
    Dat TH het te hoog in hun bol krijgt? Of dat hun werkgevers het te hoog in hun bol krijgen door al die roem? Daarom dat ze überkleine landjes als België en Nederland er niet bij hebben gezet? Dat is toch te mín voor zulke artiesten...

    Of hun zijn te min voor ons :X

    Anyway. Ik denk dat de site's die er nu staan genoeg zijn. Die talen snappen de meeste mensen. =]

    Het zouw wel handig zijn moesten die talen er nog bij staan. maar om daar nu een drama over te gaan maken en daarom tokio hotel 'slecht' te gaan bezien is voor niets nodig. Engels is een wereld taal,iedereen verstaat engels. En dat ze Duits er hebben bij gezet is misschien ook nog normaal. Maar ik heb eigenlijk nooit geweten dat er bij die site nederlands bij stond.

    Euhm de nieuwe site zal eerst maar in 3 talen te zien zijn. Daarna voegen ze er meer toe, misschien dus ook Nederlands deze keer.
    Maar idd, waarschijnlijk vind het management on minder belangrijk of ze denken, Duits lijkt zoveel op Nederlands, dat zullen ze wel kunnen volgen...
    Duimen dan maar dat er straks ook een homepage in het Nederlands is.


    -

    JOYCEVIPx schreef:
    Het zouw wel handig zijn moesten die talen er nog bij staan. maar om daar nu een drama over te gaan maken en daarom tokio hotel 'slecht' te gaan bezien is voor niets nodig. Engels is een wereld taal,iedereen verstaat engels. En dat ze Duits er hebben bij gezet is misschien ook nog normaal. Maar ik heb eigenlijk nooit geweten dat er bij die site nederlands bij stond.

    Heeft er ook nooit gestaan hoor ;]


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Heeft er ook nooit gestaan hoor ;]

    Awel dan. Dan moeten ze er nu niet ineens een heel drama over gaan maken. (:'

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Awel dan. Dan moeten ze er nu niet ineens een heel drama over gaan maken. (:'

    Dat vind ik dus ook! :Y)


    -

    Ach, ze kunnen toch ook nooit al hun officiële fanclubs erop zetten?
    Die van America is voor een heel groot gebied, een heel continent, dus dat is wel normaal dat die erbij staat. En de Duitse zeker.

    Ik begrijp wel dat enkel deze erop staan. Je kan toch moeilijk van ieder land het fanforum erop zetten, dan hebben ze een pagina vol --'

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Dat vind ik dus ook! :Y)

    Ahg ja. Tegewoordig gaan de fans meer en meer redenen zoeken om alles op Amerika te kunnen steken.

    het Duitse lijkt me redelijk normaal aangezien ze zelf van Duitsland zijn,
    UK&US ook, dat is Engels en de meeste mensen zullen die taal wel begrijpen. By the way, UK ligt in Europa.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De site is nog niet eens online. En dat staat er al maanden trouwens. ^^ Maar ja, als je engels of duits kan is het toch geen probleem? Ze doen het commercieel en engels is wel een taal die iedereen spreekt. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    En dan nog, ze kunnen toch moeilijk van ieder landje er een forum op plaatsen? Dan bestaat straks de hele homepage uit links naar fora's.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson