• Ik wil heel graag een nieuw kapsel want ik ben de mijne echt zat.
    En ik heb dit plaatje gevonden en dat kapsel wil ik wel proberen.
    Maar nu weet ik niet hoe ik dit kapper moet uitleggen want ik kan ook geen plaatje vinden van hoe de voorkant eruit moet komen te zien.


    Dus mijn vraag; heeft iemand enig idee hoe ik dit kan uitleggen aan de kapster?

    Een schuine pony is dat toch?

    Dat is gewoon met een schuine pony die te lang is geworden, die heeft ze vastgezegt met hairspray, een heeele boel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zeg tegen de kapster dat je een schuine ponny wilt naar rechts dat begrijpt ze wel


    I love you Irem

    Schuine pony en in laagjes?


    Everything is worse without music.

    uncommon schreef:
    Een schuine pony is dat toch?


    We accept the love we think we deserve.

    SoulEater schreef:
    Dat is gewoon met een schuine pony die te lang is geworden, die heeft ze vastgezegt met hairspray, een heeele boel.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is een schuine ponny wat ik nooit voorelkaar krijg en ik dus jaloers op ben ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Neem de foto mee en zeg dat je een schuine pony wilt?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Neem het plaatje mee(nerd)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Amused schreef:
    Neem de foto mee en zeg dat je een schuine pony wilt?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Heel erg bedankt!(flower)

    SoulEater schreef:
    Dat is gewoon met een schuine pony die te lang is geworden, die heeft ze vastgezegt met hairspray, een heeele boel.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells