• De stelling van vandaag luidt:
    Er moeten minder partijen komen om op te stemmen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, ik snap niet wat het doel daarvan moet worden.


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Oneens,dan krijg je straks zo iets als in de VS,dat je maar 2 partijen heb,nee dat werkt.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2011 - 0:04 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fact. De enige reden waarom er bij ons geen regering komt is omdat al die partijen het niet met elkaar eens kunnen raken.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    Fact. De enige reden waarom er bij ons geen regering komt is omdat al die partijen het niet met elkaar eens kunnen raken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oneens...

    Oneens/eens. Als je maar één partij hebt waarmee je het helemaal niet mee eens bent, heb je niet veel keus. Heb je meerdere, zijn ze het nooit met elkaar eens.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Major schreef:
    Fact. De enige reden waarom er bij ons geen regering komt is omdat al die partijen het niet met elkaar eens kunnen raken.


    Fact. We hebben een regering.

    Oneens met de stelling, iedereen moet zijn eigen politieke partij op kunnen richten, als niemand er iets in ziet wordt de nieuwe partij toch niet gekozen.

    Daarbij is het maar goed ook dat iedereen zich vertegenwoordigd kan zien in ons huidige stelsel. En er zijn partijen blijkbaar het met elkaar eens anders hadden we nu geen regering en een totaal onbestuurbaar land (zie belgie). Dus overdrijven is ook een vak, we hebben nou eenmaal een poldercultuur waarin veel wordt onderhandeld, wat mijn insziens goed is.

    Niet zozeer eens met de stelling. Als er nou eens fatsoenlijke partijen opgericht werden (in NL) dan zou ik ergens over mee kunnen praten. Tot dusver stem ik niet, dus heb ik nu geen recht van spreken verder :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn stelling eeeeeeeeeens

    Oneens, want het zal toch niet gebeuren.
    Men heeft het recht om een partij op te richten als hij het geld ervoor heeft, goede punten heeft en een paar stemmen heeft.
    En partijen gaan het nooit met elkaar eens zijn, want dit is juist de bedoeling. De oppositie wilt zo graag mogelijk het kabinet naar beneden halen, zodat zij in de oppositie komen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Carcass schreef:
    Oneens/eens. Als je maar één partij hebt waarmee je het helemaal niet mee eens bent, heb je niet veel keus. Heb je meerdere, zijn ze het nooit met elkaar eens.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KirstenSnaps schreef:
    Niet zozeer eens met de stelling. Als er nou eens fatsoenlijke partijen opgericht werden (in NL) dan zou ik ergens over mee kunnen praten. Tot dusver stem ik niet, dus heb ik nu geen recht van spreken verder :Y).


    We accept the love we think we deserve.

    StJimmy schreef:
    Oneens,dan krijg je straks zo iets als in de VS,dat je maar 2 partijen heb,nee dat werkt.


    wth.

    Ach joh, ik mag nog niet eens stemmen. Dus ik ga me daar echt nog niet druk om maken.:'D


    everything, in time

    Misschien hebben we dan maar 2 of 3 partijen en met geen enkele partij ben je het eens dan is dit lekkere boel hoor


    I love you Irem