• Hallo dit is mijn allereerste Topic en ik hoop dat er een paar mensjes aan mee willen schrijven ;).

    Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.
    Rollen max 3 per rol:

    Weerwolfen vol: Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&...
    Schuingedrukt betekend dat die is gereserveerd.

    Er zijn ook mensen die de tieners les geven. Die kunnen ook gewoon hetzelfde zijn als hierboven.

    Als je mee wilt doen aan dit Topic, vul dit dan alsjeblieft even in over je karakter.

    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra (zoals van welke god ben je of wat voor toverstaf heb je ectect):


    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen


    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.



    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt :)

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken ;) )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 17:51 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Naam: Meredith Casey
    Rol: Half-godin
    Leeftijd: ze is 17 jaartjes jong en op 21 juli word ze 18.
    Uiterlijk: Meredith heeft bruin haar en groene ogen

    Ze is licht en dun gebouwd en ze is 1,79 lang. Ze draagt vaak wat gewone kleding, omdat ze nooit graag wil opvallen. Trui en jeans zijn voor haar al goed.
    Innerlijk: Meredith heeft een temperament. Ze kan snel kwaad worden en net zo snel weer rustig. Ze houd ervan om buiten te zijn. Wat haar altijd al heeft dwarsgezeten is dat ze haar vader nooit in het echt heeft ontmoet.
    Extra (zoals van welke god ben je of wat voor toverstaf heb je ectect): Meredith is de dochter van Zeus en een gewone vrouw. Doordat ze de dochter is van een oppergod heeft ze ook bepaalde krachten. Zo kan ze het weer een beetje bespelen als ze kwaad, verdrietig of juist vrolijk is.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 9:27 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Naam: Alana Fire
    Rol: tovenares
    Leeftijd: 16 jaar.
    Verjaardag: 15 mei
    Uiterlijk:


    Ze heeft lange rose krullen en groene ogen. ze is 1meter 74 en best slank.
    Innerlijk: Ze is nogal verlegen maar ze kan best een grote mond hebben. Ze is graag alleen en vertrouwt bijna niemand.
    Extra: De reden dat ze nogal schuw is komt door een gebeurtenis in haar jeugd.
    Toverstaf:


    Eikenhout, kern van eenhooren haar ,21 centimeter, vrij buigzaam.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 13:26 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    MissMeXD schreef:
    Naam: Alana Moureau
    Rol: tovenaares
    Leeftijd: ze is 16 jaar.
    Uiterlijk: foto komt nog
    Innerlijk: Ze is nogal verlegen maar ze kan best een grote mond hebben. Ze is graag aleen en vertrouwt bijna niemand.
    Extra (zoals van welke god ben je of wat voor toverstaf heb je ectect): komt nog


    Bedankt voor het meedoen :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik schrijf me zo in, moet nog ff duits ( duits --> duist --> duister ;) ) doen!


    I will keep watch.

    Ik maak zo een halfgodin en een mannelijke vampier aan


    Remember to be ridiculous.

    Silas schreef:
    Ik maak zo een halfgodin en een mannelijke vampier aan


    Is goed ik zet je naam erbij :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Naam: Jael Elisabetha Pierce
    Rol: Halfgodin
    Leeftijd: 17, ze verjaart 24 oktober
    Uiterlijk:


    Jael is 1,78, ze is slank gebouwd met lichte vrouwelijke rondingen. Ze heeft een blanke huid met sproeten. Ze heeft een knap gezicht, grijsgroene ogen en een bos rode krullen.
    Innerlijk: Je zou totaal niet verwachten dat Jael een dochter van haar vader is. Anders als Hodr is ze speels, energiek en strijdlustig. Ze is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Ze is koppig en het is bijna onmogelijk om haar iets uit het hoofd te praten. Ze is bijna nooit bang.
    Extra: Ze is de zoon van de Noorse god Hodr.


    Remember to be ridiculous.

    mag je er ook 2?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    MissMeXD schreef:
    mag je er ook 2?


    J hoor dat mag :)


    "Rebellion's are build on hope"

    May I join?
    En zou ik dan een mannelijke weerwolf mogen?
    En hoe oud mag je minimaal/maximaal zijn?


    Stenenlikker

    Naam: Tom James Andersen
    Rol: weerwolf
    Leeftijd: 18 op 3 november word hij 19
    Uiterlijk: Tom is een gespierde jongen van 1,83. Hij heeft bruine haren en blauwe ogen. Als wolf is hij helemaal bruin en zijn de puntjes van zijn vacht zwart. Zijn ogen zijn een blauw als mens.


    Innerlijk: Tom is een rustige jongen en wil het liefst zoveel mogelijk leren. Hij is een goede luisteraar, maar vertelt alleen zijn grootste geheimen aan de mensen die hij echt vertrouwt. Hij heeft al vanaf het begin een lichte crush op Meredith en op Alana. Alleen doordat hij zo stil is durft hij het niet tegen hun te zeggen en kan hij ook geen keuze maken tussen de meisjes.
    Extra (zoals van welke god ben je of wat voor toverstaf heb je ectect): hij kan goed overweg net pijl en boog en hij rent sneller dan iedereen. Waarschijnlijk omdat hij een wolf is en hij houd er ook van on zijn krachten te meten met de vanpieren.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 15:11 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Ewijn schreef:
    May I join?
    En zou ik dan een mannelijke weerwolf mogen?
    En hoe oud mag je minimaal/maximaal zijn?


    Hey tuurlijk mag je meedoen. Het liefst 16 tot 23 :)

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 22:23 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Yaay, vul dan morgen mijn rol in. Gaat een beetje moeilijk op iPod xD


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Yaay, vul dan morgen mijn rol in. Gaat een beetje moeilijk op iPod xD


    Is goed en ik ken het gevoel :) dat het moeilijk is op de iPad. Ik die het al de hek tijd op mijn iPhone haha


    "Rebellion's are build on hope"

    Naam: Ylva (achternaam onbekend)

    Rol: Weerwolvin

    Leeftijd: 16

    Uiterlijk:


    Ylva heeft zwart haar en een getinte huid. (als wolf is ze wit net als op de foto)
    Volgens velen legendes is ze uit een indianen gezin, en moet ze de indianen beschermen. Dit ging niet altijd even goed waardoor ze nu her en der rond zwermt maar wel altijd in de zelfde stad. Veel mensen zijn al aan haar gewend, maar nog niet allemaal.
    Ylva kan lezen en schrijven, maar niet zo heel goed doordat ze niet heel lang school heeft gehad.

    Innerlijk: Ylva is erg opvliegerig, en kan slecht tegen leugenaars en dieven. Ze kan heel zachtaardig zijn en zorgzaam ook al wil niemand dat zien. Ze is erg terug getrokken, maat als je haar vriend bent, zal ze altijd voor je strijden.

    Extra (zoals van welke god ben je of wat voor toverstaf heb je ectect): Ylva is van een legende die zegt dat haar grootouders geesten waren, en dat zij die geesten in zich draagt. Ze is een weerwolvin waarvan het de taak is om te beschermen.
    Als Ylva boos word, worden haar ogen rood. Daaraan herken je ook dat ze niet zomaar een mens of wolf is. Normaal zijn ze fel groen, zowel in mens als in wolvin.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 22:40 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.