• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van Samir Nasri & David Villa.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Busquets - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.



    Gast-bezoekers:
    Navasinator - Larissa - WAG van Jesús Navas.
    H0USE - Lotte - WAG van Iker Casillas.
    Kuyt - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.
    Armin - Rose - gebande WAG van Cristiano Ronaldo, forever in our hearts.


    [ bericht aangepast op 28 maart 2011 - 17:30 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Happy Bday Lady GaGa


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    Happy Bday Lady GaGa


    Happy Birthday Mother Monster! <'3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oke, en nu ga ik een topic maken van mijn nieuwe idee, ik heb echt te veel ideeën volgens mij :p


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    Oke, en nu ga ik een topic maken van mijn nieuwe idee, ik heb echt te veel ideeën volgens mij :p


    Ik wil Nick of Cesc!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik mag hierna toch topic openen? Of moet ik nu weer een hele ronde wachten?
    Ja, ik ben boos, en nee niet op jullie maar sorry als ik af en toe even kattig reageer.

    Francesc schreef:
    (...)

    Ik wil Nick of Cesc!

    Ik weet nog niet of ik rollen doe, en het verhaal gaat over Nick =$


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sneijder schreef:
    Ik mag hierna toch topic openen? Of moet ik nu weer een hele ronde wachten?
    Ja, ik ben boos, en nee niet op jullie maar sorry als ik af en toe even kattig reageer.

    Maakt dat uit?


    Hope goes lost but never dies.

    Sneijder schreef:
    Ik mag hierna toch topic openen? Of moet ik nu weer een hele ronde wachten?
    Ja, ik ben boos, en nee niet op jullie maar sorry als ik af en toe even kattig reageer.

    Waarom ben je boos kimmie?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zaida schreef:
    Maakt dat uit?

    Voor mij wel. Misschien raar, maar ik vind het gewoon ontzettend leuk om nieuw topic te openen en baal dat hij meestal 's nachts vol raakt, of wanneer ik er niet ben.

    Olaya schreef:
    Waarom ben je boos kimmie?

    Iemand met belangstelling (:
    Nou, ik heb stage. En ik ben bij de examens van de leerlingen, en de leerlingen mogen kiezen of ze mij erbij willen hebben. Iedereen wou dat, behalve mijn crush, hij vond helemaal stom en zo als ik erbij ging. Nou ja, boeit mij het, daar gaat het niet om. Maar ik had vandaag helemaal géén werk, dus ik wou naar huis, mocht dat niet! Ik heb dus de hele dag op de gang gezeten met een kopje thee, en maar vervelen en duizend keer uitleggen aan andere wat ik voor stage doe. Krijg ik aan het einde van de dag werk, met dat ik allemaal ingewikkeld kopieën van toetsen moet maken. Pff, werd er echt niet goed van.

    Olaya schreef:
    (...)
    Ik weet nog niet of ik rollen doe, en het verhaal gaat over Nick =$


    Als je hem maar niet steelt (cat) En dan wil ik Cesc :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik kan geen goed plaatje van Sneijder vinden, hij moet rechthoeking zijn staand!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sneijder schreef:
    (...)
    Iemand met belangstelling (:
    Nou, ik heb stage. En ik ben bij de examens van de leerlingen, en de leerlingen mogen kiezen of ze mij erbij willen hebben. Iedereen wou dat, behalve mijn crush, hij vond helemaal stom en zo als ik erbij ging. Nou ja, boeit mij het, daar gaat het niet om. Maar ik had vandaag helemaal géén werk, dus ik wou naar huis, mocht dat niet! Ik heb dus de hele dag op de gang gezeten met een kopje thee, en maar vervelen en duizend keer uitleggen aan andere wat ik voor stage doe. Krijg ik aan het einde van de dag werk, met dat ik allemaal ingewikkeld kopieën van toetsen moet maken. Pff, werd er echt niet goed van.

    Een hele dag op de gang?! Wtf?! ik had net tentamen en toen moest ik 10 minuten wachten tot ik weg kon, en toen verveelde ik me al dood!
    En hoe ziet je crush er uit? Even goedkeuren :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Francesc schreef:
    Ik kan geen goed plaatje van Sneijder vinden, hij moet rechthoeking zijn staand!

    Pak er een en besnijd hem gewoon in Picasa of zo?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga verder met mijn Samir Nasri one shot (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.