• Stories gesorteerd per genre

    Ik zal dit concept opnieuw uitwerken, dus de volgende update zal maar pas in juni kunnen gebeuren. Dit betekent niet dat u ondertussen uw story niet meer kan posten. Gelieve de voorwaarden te lezen voor het posten!


    Wat is nu de bedoeling?

    U post een story in het topic of in de story. Gelieve het niet in beiden te doen, want dat is verwarrend en dan komt uw story er misschien dubbel in te staan. Gelieve de link van de story te posten. Geen link is geen plaatsje in de story! Daarnaast vraag ik u om een kleine samenvatting van de story bij de inzending te steken. Zo weet de lezer aan wat hij zich mag verwachten. Indien u een kleine recensie van uw story hebt, mag deze altijd bij de korte inhoud gepost worden. Ik kopieer overigens de titel zoals u hem op Quizlet post. Zo heeft de lezer al een idee hoe uw schrijfstijl eruit ziet en of u rekening houdt met hoofdletters. Toevoegingen zoals |One Direction|, ft. Gaskarth, etc. zal ik in de toekomst uit de titel verwijderen omdat de stories toch via genre en artiest gerangschikt worden. Ik wijs u er nog eens op dat de samenvatting noodzakelijk is. Indien u geen samenvatting post, zal uw story onderaan de pagina worden gepost.

    Uw verhaal zal als volgt in de story geplaatst worden.

    The red book. - Afgelopen
    Wanneer Ellie na een verhuizing volledig gesetteld is in haar nieuwe kamer, vindt ze onder de kapotte vloer een dagboek dat het verhaal vertelt over een meisje dat hopeloos verliefd is op een jongen die naar haar school gaat. Hoe meer Ellie in het boek leest, hoe meer gevoelens ze creëert voor zowel de jongen als het meisje.



    Voorwaarden.

    1. U post uw verhaal hier of in de story bij het passende genre.
    2. Indien uw verhaal verschillende genres heeft, post u deze erbij. Indien u in de story post, post u het verhaal als reactie bij de verschillende genres.
    3. Indien uw verhaal fanfiction gerelateerd is, post u deze bij de de artiest en niet bij de onbekende personen. Het is wel mogelijk om de verschillende genres bij uw beschrijving te zetten.
    4. Indien uw verhaal 16+ bevat of in het Engels is geschreven wordt deze niet bij genres of fanfic gepost, maar bij het thema 16+ of Engelstalige verhalen.
    5. Het is noodzakelijk om een link + een beschrijving te posten. Enkel de titel is dus niet voldoende!
    6. Gelieve te plaatsen of uw story Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen is.
    7. Aanpassingen dienen door de schrijver zelf gemeld te worden!
    8. Indien uw verhaal over HP of 1D, etc. gaat, dient u erbij te zetten of dit over de film/band in het algemeen gaat of een specifiek persoon.
    9. Indien uw ontwerp (vb. Voetballers) niet in de story staat, kan dat gemeld worden. Ik maak dan een nieuwe pagina aan.


    Volgende onderverdeling bestaat al:

    Alles dat met boeken, films, series etc. te maken heeft
    > Algemeen + per bandmember/karakter

    Indien uw verhaal over Harry Potter in het algemeen gaat, dan geef u Harry Potter Algemeen op. Indien uw verhaal over een bepaalde persoon gaat zoals Harry Potter of Draco, etc., dan geef uw de desbetreffende persoon zijn naam op.

    Indien uw verhaal over een band in het algemeen gaat of over alle bandleden, dan geef u de bandnaam op. Indien het over één bandlid gaat, dan geef u de naam van desbetreffend bandlid op.

    *Onbekende Personen (Romantiek)
    *Onbekende Personen (Horror)
    *Onbekende Personen (Drama)
    *Onbekende Personen (Avontuur)
    *Onbekende Personen (Fantasie)
    *Onbekende Personen (Detective)
    *Onbekende Personen (Thriller)
    *Onbekende Personen (Oorlog)
    *Onbekende Personen (Historisch)
    *Onbekende Personen (Komedie)
    Etc.


    *Waargebeurd.
    *English Story.
    *16+


    (verwerkt tot 7 juli)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:09 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mag ik jullie er nog eens op wijzen hoe belangrijk het is dat je er een stukje tekst bij post. Ik wil namelijk de pagina's opnieuw onderhanden nemen en ik wens daarbij een klein stukje tekst van iedereen. Indien je een kleine recensie hebt over je verhaal mag je dat er ook altijd bij plaatsen. Het is belangrijk dat de lezer weet aan wat hij begint voor het lezen. Indien er niks bij staat, plaats ik je verhaal helemaal onderaan de pagina, waar er enkel een link staat en de kans kleiner wordt dat je verhaal gelezen wordt. Ook is het belangrijk dat er bij fanfic wordt vermeld over welke artiest het gaat. Indien er bijvoorbeeld alleen 1D of HP staat, vliegt dat in het algemene topic ook als het verhaal over 1 bepaalde karakter gaat. Om verwarring te vermijden kan je altijd algemeen 1D of algemeen HP erbij zetten. Dan is het gemakkelijker voor mij om het op de juiste plaat te plaatsen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De story is weer up to date. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lost in lies

    - Onbekende Personen, het is drama, thrillen en romantiek, maar ik denk dat drama de hoofdzaak is. Dus graag onder drama (:
    - Lopend

    Beschrijving:

    Keira Rosalie Knight komt uit een rijke familie. Voor mensen die haar niet goed kennen, lijkt Keira's leven perfect. Die gedachte is echter niet waar, Keira is haar moeder verloren op haar 15de. Ze kan niet goed overweg met haar vader. Haar leven wordt steeds erger en Keira komt steeds achter meer waarheden. Leugens drijven naar boven en zorgen voor een onzeker leven vol gevaren. Ze weet niet meer wie te vertrouwen zijn, constante angst en opgekropte woeden. De leugens blijven door gaan en zijzelf zit er midden in. Kan ze nog uit dat leventje komen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    De vergeten helft

    Pim, die enig kind is, is zeventien als hij in de garage oude babykleertjes ziet. Deze zijn echter niet voor een jongetje, maar voor een meisje. Hij gaat er van uit dat zijn ouders gewoon dacht dat hij een meisje zou worden. Als blijkt dat dit de kleertjes zijn voor zijn zusje zijn die zeventien jaar geleden geboren had moeten worden, zet dit Pim toch aan het denken. Hij gaat naar haar op zoek en hij ontdekt dat ze nog ergens bestaat. Al is dat niet in de wereld waar hijzelf in leeft.

    Onbekende personen
    Fantasy

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 10:45 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hoezo u? We bint geen oale wieven D:.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Hoezo u? We bint geen oale wieven D:.
    Mag ik niet eens lame doen? ):


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    U post een story in het topic of in de story. Gelieve het niet in beiden te doen, want dat is verwarend en dan komt uw story er misschien dubbel in te staan. Gelieve de link van de story te posten. Geen link is geen plaatsje in de story!


    Dit moet verwarrend zijn :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Dit moet verwarrend zijn :3
    Oh godjes.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Irresistible
    Harry Edward Styles - Lopend - drama.
    One Direction bestaat (nog) niet.

    Alexis is de zus van Eleanor Calder. Via school kent ze de jongens. Harry & Niall hebben beide een oogje op haar.
    Haar beste vriendin (Julia), ontdekt dat Niall liever Alexis heeft dan haar! En ze heeft al heel lang een oogje op Niall..
    Als Harry, (wie mee heeft gedaan aan X-Factor), de wedstrijd verloren heeft, is Alexis nergens te bekennen om hem te troosten.
    En ze begonnen net wat te krijgen! Als Harry's enige steun Aria blijkt te zijn, begint Harry te twijfelen aan zijn relatie met Alexis.
    Als Alexis dan helemaal in de prut zit, doordat haar zus bedrogen is door Louis, Harry twijfelt aan hun relatie, en haar vriendschap met haar broer stevig achteruit gaat, word Niall ook nog eens onwijs ziek, waardoor ze veel tijd met hem doorbrengt.
    Harry krijgt ruzie met haar, en als de ruzie eindelijk is opgelost, en ze samen zijn. Komen de ouders van Alexis terug, wie na 5 jaar een wereldreis gemaakt te hebben, zich gaan bemoeien met de relatie. Ze denken dat Harry een slechte jongen is voor Alexis. Uiteindelijk zijn ze gedwongen uit elkaar te gaan. Dit doen ze, maar ze acteren. Harry word helemaal gek van het acteren, en denkt dat ze maar beter echt uit elkaar kunnen gaan. Onder andere: Troubles, troubles, troubles...


    Charlie bit me, and it hurts .

    Behind the Scenes
    Liam Payne & Niall Horan - Lopend - Drama

    Liam Payne is een jonge biologiedocent die net klaar is met zijn studie en krijgt de achttienjarige Niall Horan in zijn klas.
    Al snel krijgt hij door dat Niall wordt gepest. Niall probeert alles om niets te laten merken, maar Liam ziet daar doorheen.
    Liam ziet hoeveel pijn Niall heeft en doet alles om de jongen te helpen.


    You oughta know

    [url=http://www.quizlet.nl/stories/109433/damaged-trust-ft-harry-e-styles/] Damaged trust[/url]
    Harry E. Styles -lopend- drama, fanfiction, romantiek.

    Naomi is een 18-jarik meisje die woont in hartje Londen. Ze dacht dat ze alles had. vriendinnen, een vriendje, gewoon perfect. Totdat ze haar vriendje betrapt met een ander.. Haar vriendin Emma probeert haar erboven
    op te krijgen en met een logeerweekend lijkt dat aardig te lukken. Na de regen blijk de zon weer te gaan schijnen. Maar voor hoelang is dat?...

    xx


    -Malik'sGirl

    De man met het verenmasker
    Onbekende personen (thriller), lopend

    Rachels moeder is bezorgd. Haar kind neemt nooit vriendinnen mee naar huis, ze praat weinig en als ze dat wel doet, gaat het altijd over anderen. Het besluit om Rachel naar een kindertherapeute te sturen leek ook niet meer dan logisch, maar is die therapie wel wat het lijkt?

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 13:09 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Fbi Malik

    zayn malik is een fbi agent, krijgt een leerling die hij moet trainen maar hij word verliefd op haar.
    samen gaan ze op missie's enz


    Live is what you make, so make it beautiful

    Moonshine. • Horan.
    Niall J. Horan. / onbekend. Lopend.

    Imagine a world in which your problems fade away. In which you can forget them with your soulmate to live happily. That world exists. Elbe. A land where you go to when your problems seem too hard to solve, but where you hope it will be better.
    Until Morgana - a young witch who was put into oblivion in the hope she would never return - came. She out a curse on the land. No one in that land could ever be happy and the winter remained forever.
    But when the cycle of the mooncircle was full, two children were born. A boy and a girl. They have been given a special power when they were born. They have the life in them for Elbe and to supress the curse. But, can they safe Elbe in time or is the land forever lost?


    Hij klemde de amulet stevig tegen zijn borst. Het gaf hem een gevoel dat het goed kwam. Ook al waren hij en de soldaten van die vrouw een meter van elkaar verwijderd. Misschien moest hij zich indenken dat ze op eens waren verdwenen of zo, tenslotte kwam hij ook zo hier in dit vreemde oord. Zo sloot hij zijn ogen, en dacht aandachtig aan hoe die soldaten met een enorme lucht kracht omver werden geblazen.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 16:09 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    http://www.quizlet.nl/stories/106757/roommates-holidays-and-love/

    - Onbekende personen, komedie en romantiek.
    - Beschrijving: Samen met haar favoriete neven en haar vrienden gaat Vivian naar het grote festival, Sziget.
    Een heleboel dingen zullen daar gebeuren die invloed kunnen hebben op haar hele leven. Het zal dus geen rustige vakantie worden
    Liefde, muziek en dromen die werkelijkheid worden.
    Get ready for this adventure.