• Stories gesorteerd per genre

    Ik zal dit concept opnieuw uitwerken, dus de volgende update zal maar pas in juni kunnen gebeuren. Dit betekent niet dat u ondertussen uw story niet meer kan posten. Gelieve de voorwaarden te lezen voor het posten!


    Wat is nu de bedoeling?

    U post een story in het topic of in de story. Gelieve het niet in beiden te doen, want dat is verwarrend en dan komt uw story er misschien dubbel in te staan. Gelieve de link van de story te posten. Geen link is geen plaatsje in de story! Daarnaast vraag ik u om een kleine samenvatting van de story bij de inzending te steken. Zo weet de lezer aan wat hij zich mag verwachten. Indien u een kleine recensie van uw story hebt, mag deze altijd bij de korte inhoud gepost worden. Ik kopieer overigens de titel zoals u hem op Quizlet post. Zo heeft de lezer al een idee hoe uw schrijfstijl eruit ziet en of u rekening houdt met hoofdletters. Toevoegingen zoals |One Direction|, ft. Gaskarth, etc. zal ik in de toekomst uit de titel verwijderen omdat de stories toch via genre en artiest gerangschikt worden. Ik wijs u er nog eens op dat de samenvatting noodzakelijk is. Indien u geen samenvatting post, zal uw story onderaan de pagina worden gepost.

    Uw verhaal zal als volgt in de story geplaatst worden.

    The red book. - Afgelopen
    Wanneer Ellie na een verhuizing volledig gesetteld is in haar nieuwe kamer, vindt ze onder de kapotte vloer een dagboek dat het verhaal vertelt over een meisje dat hopeloos verliefd is op een jongen die naar haar school gaat. Hoe meer Ellie in het boek leest, hoe meer gevoelens ze creëert voor zowel de jongen als het meisje.



    Voorwaarden.

    1. U post uw verhaal hier of in de story bij het passende genre.
    2. Indien uw verhaal verschillende genres heeft, post u deze erbij. Indien u in de story post, post u het verhaal als reactie bij de verschillende genres.
    3. Indien uw verhaal fanfiction gerelateerd is, post u deze bij de de artiest en niet bij de onbekende personen. Het is wel mogelijk om de verschillende genres bij uw beschrijving te zetten.
    4. Indien uw verhaal 16+ bevat of in het Engels is geschreven wordt deze niet bij genres of fanfic gepost, maar bij het thema 16+ of Engelstalige verhalen.
    5. Het is noodzakelijk om een link + een beschrijving te posten. Enkel de titel is dus niet voldoende!
    6. Gelieve te plaatsen of uw story Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen is.
    7. Aanpassingen dienen door de schrijver zelf gemeld te worden!
    8. Indien uw verhaal over HP of 1D, etc. gaat, dient u erbij te zetten of dit over de film/band in het algemeen gaat of een specifiek persoon.
    9. Indien uw ontwerp (vb. Voetballers) niet in de story staat, kan dat gemeld worden. Ik maak dan een nieuwe pagina aan.


    Volgende onderverdeling bestaat al:

    Alles dat met boeken, films, series etc. te maken heeft
    > Algemeen + per bandmember/karakter

    Indien uw verhaal over Harry Potter in het algemeen gaat, dan geef u Harry Potter Algemeen op. Indien uw verhaal over een bepaalde persoon gaat zoals Harry Potter of Draco, etc., dan geef uw de desbetreffende persoon zijn naam op.

    Indien uw verhaal over een band in het algemeen gaat of over alle bandleden, dan geef u de bandnaam op. Indien het over één bandlid gaat, dan geef u de naam van desbetreffend bandlid op.

    *Onbekende Personen (Romantiek)
    *Onbekende Personen (Horror)
    *Onbekende Personen (Drama)
    *Onbekende Personen (Avontuur)
    *Onbekende Personen (Fantasie)
    *Onbekende Personen (Detective)
    *Onbekende Personen (Thriller)
    *Onbekende Personen (Oorlog)
    *Onbekende Personen (Historisch)
    *Onbekende Personen (Komedie)
    Etc.


    *Waargebeurd.
    *English Story.
    *16+


    (verwerkt tot 7 juli)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:09 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    /

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 13:15 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Don't run, or it takes you.


    Slenderman, slenderman, all the people try to run
    Slenderman, slenderman, to him it's a part of the fun.

    Slenderman, slenderman, dressed in darkest suit and tie
    Slenderman, slenderman, you most certainly will die.




    I'm not who you think I am


    De Engelse boyband One Direction gaat op vakantie. Om even los te komen van alle gillende fans, gaan ze naar een plek waar niemand ze kent. Maar dat is niet zo makkelijk als je eenmaal internationaal bent. Uiteindelijk vinden ze een klein houten huisje, in het bos. De jongens hebben het er prima naar hun zin, zeker de jongens Louis en Harry, tussen wie een mooie liefde opbloeit. Maar waar komen die geluiden vandaan? Zijn ze alleen in het bos, of is er nog iemand anders aanwezig? Kunnen ze elkaar nog vertrouwen, of is er iemand die minder zegt dan hij weet?


    - One direction bestaat
    - Nederlands geschreven
    - Romantiek, Komedie, Horror
    - 16+ stukjes

    SOUNDTRACK

    ohmylarry schreef:
    Don't run, or it takes you.


    Slenderman, slenderman, all the people try to run
    Slenderman, slenderman, to him it's a part of the fun.

    Slenderman, slenderman, dressed in darkest suit and tie
    Slenderman, slenderman, you most certainly will die.


    I'm not who you think I am


    De Engelse boyband One Direction gaat op vakantie. Om even los te komen van alle gillende fans, gaan ze naar een plek waar niemand ze kent. Maar dat is niet zo makkelijk als je eenmaal internationaal bent. Uiteindelijk vinden ze een klein houten huisje, in het bos. De jongens hebben het er prima naar hun zin, zeker de jongens Louis en Harry, tussen wie een mooie liefde opbloeit. Maar waar komen die geluiden vandaan? Zijn ze alleen in het bos, of is er nog iemand anders aanwezig? Kunnen ze elkaar nog vertrouwen, of is er iemand die minder zegt dan hij weet?


    - One direction bestaat
    - Nederlands geschreven
    - Romantiek, Komedie, Horror
    - 16+ stukjes

    SOUNDTRACK
    Link?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mary Alice Brandon and Jasper Whitlock Hale Cullen Love Story. °Twilight°

    LOPEND



    Deze story gaat dus over Alice en Jasper.
    Hier in deze story zijn ze nog niet bij elkaar en kennen ze elkaar ook nog niet.
    Zoals jullie al kunnen zien staan is het een Love Story.
    In dit verhaal heeft Alice een jong zusje, haar ouders zijn overleden in een auto-ongeluk.
    Alice en haar jongere zusje Luna zijn daarom ook noodgedwongen om bij hun tante in te wonen. Ze verhuizen dan ook richting Forks, waar haar tante woond.
    Ze gaat naar Forks High School en daar leert Alice de Cullen familie kennen.
    Wanneer ze dus een aantal lessen gevolgd heeft krijgt Alice een vreemd raar gevoel in haar maag, en kan dat dus niet plaatsen.
    Ze raakt verlieft op Jasper Whitlock Hale Cullen.
    In dit verhaal is Mary Alice Brandon nog mens, maar ze heeft wel al de kleine visioenen, daar spreekt ze niet over, en zorgt voor haar jongere zusje wanneer haar tante aan het werk is. Mary Alice Brandon houd heel erg van zingen, en danst ook graag op de muziek mee.
    Haar passen die zij maakt terwijl ze loopt zijn dan ook erg sierlijk.


    Eigen gemaakte Clipje voor het verhaal.





    De personage's zijn geheel verbonden aan Stephany Meyer.
    Dit verhaal speelt zich af zonder Bella en Renesmee.
    Hier in dit verhaal zijn Jasper Whitlock Hale Cullen en Edward Anthony Mason Cullen beide singel.
    In dit verhaal komt veel Romantiek en zullen dus ook 16+ hoofdstukken hebben.
    Hiervoor zal ik waarschuwen, een gewaarschuwd mens telt voor twee.
    Lijkt het je leuk om deze story te lezen neem dan een Abbo.
    Vergeet af en toe de Kudo knop niet te mishandelen.


    Link:
    Alice and Jasper Love Story

    Hij is en wordt in het Nederlands geschreven, alleen de titel is Engels...

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 23:52 ]


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    I'll be ok... just not todday [16+] Lopend - Onbekend persoon (Romantiek, Drama)

    Sophie is net 17 als haar hart gebroken wordt.
    Om het te verwerken kust ze voor het eerst een jongen waarvoor ze geen gevoelens heeft.
    En dan nog één, en nog één...
    Maar is dat wel wat haar gelukkig maakt?


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    The Marauders: My twin sister is going to Hogwarts - Liza Potter (Zelfverzonnen personage- Lopend (Actie, Fanfictie, Avontuur, Drama)
    http://www.quizlet.nl/stories/116662/the-marauders-my-twin-sister-is-going-to-hogwarts/

    Dit is de eerste leerjaar van Liza Potter. Liza is de tweeling zus van James Potter en ze kunnen zo niet met elkaar om gaan. In haar eerste jaar leert ze ook meteen Lily Evans kennen en kan meteen goed met haar opschieten, maar dan ontmoet ze een jongen genaamd Sirius Black en met hem kan ze totaal niet vinden in tegen stelling tot haar broer James. Hoe zou deze eerste leerjaar voor haar uit pakken en zou ze ook wilde avonturen leven?

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 12:54 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Story is weer up-to-date :D


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Esra & Onbekend 1

    http://www.quizlet.nl/stories/116637/started-from-the-bottom/


    Deze verhaal gebeurt in Meezenbroek 045, de plek waar 3 planets zig kruisen, de plek waar die hasjish en shisha tabak aan struiken groeien, waar stuzu gedaan word in elke winkel, WELKOM.

    Hier leer je de verhaal van 2 chimeids die elkaar sinds shi 15 jaar kennen. Vol met criminaliteid, thugh life, drugu en stuzu. Meelefend, waargebeurd en droevig.

    Bekroond met shi 10 oscarz en miljart fans.

    Genit.

    Recentie:
    Vallah ablas ik lachte me kapot. - Ibo abi

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 21:57 ]


    Rijke tataz

    Trapped in Hell

    Niemand kan het zich nog herinneren. Alleen wat er voor was en wat er na.

    Wat als er op een dag, een verschrikkelijke dag, de wereld compleet verandert?
    Wat als het net als 600 jaar geleden is? Wat als van de vorige Era alleen pistolen en herinneringen zijn overgebleven?


    Een Onbekende Personen story
    Kan 16+ in voorkomen, maar wordt wel gemeld
    Grof taalgebruik
    Drama en Actie
    Lopend

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 19:03 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    http://www.quizlet.nl/stories/118697/i-knew-you-were-trouble--styles/

    Titel:
    Strijdend Verleden °Wolfpack Story°
    Genre:
    Drama, Fanfiction, Romantiek
    Status:
    In ontwikkeling - Lopend

    Strijdend Verleden °Wolfpack Story°
    http://www.quizlet.nl/stories/118865/strijdend-verleden-degwolfpack-storydeg/

    No legend is so rich as honesty.





    Tessa Liv Cluex is een meisje van 15 jaar. Dat na haar ongeluk gedwongen moet verhuizen naar La-Push. Waar haar tante 'Liz' woont. Op een mysterieuze manier is haar moeder om het leven gekomen. Haar vader heeft een auto ongeluk gehad, waarbij Tessa nu door in een rolstoel zit. Ze heeft te horen gekregen dat haar vader het ongeluk niet overleefd heeft. Dat ze niet zeker weten of zij haar gevoel terug in haar benen krijgt. Zodat ze ooit weer kan lopen, haar tante heeft hoop wanneer zij dokter Cullen spreekt. Tessa is een verlegen angstig teruggetrokken stil meisje. Dat zo haar eigen leven probeert te leiden. Ze strijd met haar verleden om er weer terug boven op te komen. Maar zou alles wel zo lopen zoals zij denkt. Ze komt in het reservaat op school en trekt nog al een wat bekijks.Waar Tessa een grote hekel aan heeft is op de voorgrond te moeten staan. Ze wilt liever onzichtbaar blijven en niet zielig gevonden worden. Wanneer zij de Quileute jongens leert kennen. Gaat alles anders, maar kan Tessa dat ook toe laten, zal haar vertrouwen weder keren, zou Tessa opnieuw zich aan mensen kunnen en durven binden. Laat ze vriendschap, liefde en vertrouwen terug in haar leven of blijft ze in haar verleden hangen.


    Again relying and beloved nurture.




    °De karakters blijven behoren aan Stephanie Meyer.
    °Dit verhaal is geschrikt voor 12 jaar en ouder.
    °Er kunnen 16+ Hoofdstukjes in voor komen.
    °Ik waarschuw niet, dus neem een Abbo.


    Starting: 29 Juni 2013

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 15:12 ]


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Genre: Onbekende Personen.



    Written on the Walls

    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness. So I quess life is all about believing in yourself and your dreams. So I guess that no one can take that freedom away from you. You just shouldn’t allow that to ever happen. Scream when they wanna shut you up, Prove them wrong. Show them that they don’t have a say in your dreams. This is your life and if you are lost at this very moment. Just grab the wheel and go fight for what was taken away from you. Take it from me, Real happiness starts when you just have a little spark of faith in yourself.”


    In the crowd somewhere someone whispers: “Says the girl who’se name was Written On The Bloodwall.”


    Sasha .is "omgekomen" bij een explosie, althans dat denkt iedereen.Iedereen, behalve Samantha. Ze is vastbesloten de waarheid te ontmaskeren. Ondertussen loopt iedereen gevaar als er meer van zulke explosies gebeuren.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 1:56 ]


    -




    “Come down, you don’t want to get isolated.”
    “But I’m an austronaut I need to fly.
    My space ship is leaving.”

    “Don’t leave.”

    I watch him, he’s in the tree, ready to jump and fly
    to another planet.
    We all want to get away and life our tough lifes.

    - - -

    Let me solve my own problems. Let me live my life. Let me be free. I can live with all that.

    - - -

    “I fucking hate you!!”
    “I’m – I’m sorry..”

    - - -


    "C'mon you can do it. Walk in the sun."
    "The sun burns, I prefer the shadows."
    "But that's good. The sun makes people shine!"
    "Not me."


    x One Direction bestaat niet
    x Waarschuwing: Emoties
    x Drama
    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Flashbacks zijn schuingedrukt
    © IrishNialler
    © xUpAllNightx

    Psycho Friends

    Dit is de proloog


    Five guys,
    All with their own problems,
    What if they meet?
    Would they be friends?
    Would they fall in love?
    With their friends or with girls?

    What if someone makes a mistake?
    Would they respect it? Or would they fight?
    What if they can't be friends anymore? Because they're to different.
    Would they be alone again?
    Find new friends?

    And what if someone looses somebody?
    Is their friendship strong enough?
    Or would they fight again?


    en een stukje van de story zelf hoe hij is geschreven
    Met een zucht sla ik mijn wekker af en draai me vervolgens weer om. Het was nu half acht in de ochtend, veel te vroeg. Lichtjes dommel ik weer in slaap maar ik schrik op van een bons tegen mijn deur. 'Niall opstaan!' ik slaak een gezucht kreet. 'Geen honger!' schreeuw ik terug, jawel, ik stierf van de honger maar dan word ik dik. Van eten zou ik aankomen, dikker worden, maar ik moest afvallen. Blijkbaar willen ze mij hier dik hebben want ze dwingen mij elke dag te eten. Het zou niet de eerste keer zijn dat mijn sessie bij mijn therapeut uitliep omdat ik tot elf uur aan het ontbijt zat. In de avond heb ik er zelfs een keer tot half 12 gezeten maar toen moesten we friet eten. 'Niall je weet de regels, je staat hier binnen vijftien minuten anders kom ik je halen' zegt de stem van Marly. Ik slaak een gefrustreerde kreet en sta uiteindelijk maar op. Ik trek snel een hemd, polo, vest en nog een vest aan en een chino met mijn blauw-witte sneakers. Ik loop naar mijn wastafel en was mijn gezicht, daarna haal ik snel een hand door mijn haar, dat kon wel zo. "Één minuut' hoor ik de iets wat ongeduldige stem van Marly. Snel voor het zicht leg ik mijn dekbed netter en doe het raam een stukje open voor frisse lucht. Daarna loop ik naar de deur en loop naar Marly. 'Goed zo Niall, we gaan even Louis nog ophalen, hij zit nu ook hier en niet meer bij de anderen' stil knik ik en volg haar maar gewoon. Louis, Louis, ik dacht na, wie was Louis ook al weer?


    De story is lopend, One Direction in het algemeen

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 8:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    The Short Second Life of Diego
    Het verhaal is gebaseerd op The Short Second Life of Bree Tanner van Stephenie Meyer. Het gaat over het leven van vampier Diego, lid van een vampierleger in Seattle. Hij ontmoet Bree en raakt steeds beter met haar bevriend. Langzaamaan ontdekken ze dat Riley, de aanvoerder van het vampierleger, geheimen heeft en hen voorliegt over belangrijke zaken. En om welke reden zijn ze nou eigenlijk in Seattle? Om welke reden zijn ze door de vrouw met het rode haar tot vampier gemaakt?
    Bree en Diego hebben genoeg van alle geheimen en ontsnappen. Ze komen aan bij een vampierfamilie die alles te maken schijnt te hebben met het vampierleger in Seattle..




    Het wordt geschreven vanuit Diego, in de 1e persoon enkelvoud. (mocht dat belangrijk zijn)
    Leeftijdskeuring: 12+
    Genre: Twilight, actie, romantiek, avontuur
    Status: In ontwikkeling


    :)

    Lost in the dark, found in the light. • One Direction
    - One Direction
    - Genres: Drama, Fanfiction & Romantiek.
    - 12 +
    - Beschrijving: Wanneer Luce een vreemd en onverklaarbaar ongeluk heeft gehad, waardoor ze een paar maanden in coma heeft gelegen, wordt ze samen met haar twee broers door haar moeder naar haar vader gestuurd, waar Luce en haar broers Louis en Luc de zomer moeten doorbrengen. Ze ziet er reuze tegenop, terwijl haar twee broers het fantastisch vinden. Luce probeert erachter wat er is gebeurd met het ongeluk, of nog sterker: wíé heeft het gedaan? Zij en haar broers ontmoeten bijzondere vrienden, met eentje in het bijzonder... Wat als het toch niet zo oprecht en eerlijk is als het lijkt te zijn?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2013 - 17:17 ]


    always have fun