• Stories gesorteerd per genre

    Ik zal dit concept opnieuw uitwerken, dus de volgende update zal maar pas in juni kunnen gebeuren. Dit betekent niet dat u ondertussen uw story niet meer kan posten. Gelieve de voorwaarden te lezen voor het posten!


    Wat is nu de bedoeling?

    U post een story in het topic of in de story. Gelieve het niet in beiden te doen, want dat is verwarrend en dan komt uw story er misschien dubbel in te staan. Gelieve de link van de story te posten. Geen link is geen plaatsje in de story! Daarnaast vraag ik u om een kleine samenvatting van de story bij de inzending te steken. Zo weet de lezer aan wat hij zich mag verwachten. Indien u een kleine recensie van uw story hebt, mag deze altijd bij de korte inhoud gepost worden. Ik kopieer overigens de titel zoals u hem op Quizlet post. Zo heeft de lezer al een idee hoe uw schrijfstijl eruit ziet en of u rekening houdt met hoofdletters. Toevoegingen zoals |One Direction|, ft. Gaskarth, etc. zal ik in de toekomst uit de titel verwijderen omdat de stories toch via genre en artiest gerangschikt worden. Ik wijs u er nog eens op dat de samenvatting noodzakelijk is. Indien u geen samenvatting post, zal uw story onderaan de pagina worden gepost.

    Uw verhaal zal als volgt in de story geplaatst worden.

    The red book. - Afgelopen
    Wanneer Ellie na een verhuizing volledig gesetteld is in haar nieuwe kamer, vindt ze onder de kapotte vloer een dagboek dat het verhaal vertelt over een meisje dat hopeloos verliefd is op een jongen die naar haar school gaat. Hoe meer Ellie in het boek leest, hoe meer gevoelens ze creëert voor zowel de jongen als het meisje.



    Voorwaarden.

    1. U post uw verhaal hier of in de story bij het passende genre.
    2. Indien uw verhaal verschillende genres heeft, post u deze erbij. Indien u in de story post, post u het verhaal als reactie bij de verschillende genres.
    3. Indien uw verhaal fanfiction gerelateerd is, post u deze bij de de artiest en niet bij de onbekende personen. Het is wel mogelijk om de verschillende genres bij uw beschrijving te zetten.
    4. Indien uw verhaal 16+ bevat of in het Engels is geschreven wordt deze niet bij genres of fanfic gepost, maar bij het thema 16+ of Engelstalige verhalen.
    5. Het is noodzakelijk om een link + een beschrijving te posten. Enkel de titel is dus niet voldoende!
    6. Gelieve te plaatsen of uw story Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen is.
    7. Aanpassingen dienen door de schrijver zelf gemeld te worden!
    8. Indien uw verhaal over HP of 1D, etc. gaat, dient u erbij te zetten of dit over de film/band in het algemeen gaat of een specifiek persoon.
    9. Indien uw ontwerp (vb. Voetballers) niet in de story staat, kan dat gemeld worden. Ik maak dan een nieuwe pagina aan.


    Volgende onderverdeling bestaat al:

    Alles dat met boeken, films, series etc. te maken heeft
    > Algemeen + per bandmember/karakter

    Indien uw verhaal over Harry Potter in het algemeen gaat, dan geef u Harry Potter Algemeen op. Indien uw verhaal over een bepaalde persoon gaat zoals Harry Potter of Draco, etc., dan geef uw de desbetreffende persoon zijn naam op.

    Indien uw verhaal over een band in het algemeen gaat of over alle bandleden, dan geef u de bandnaam op. Indien het over één bandlid gaat, dan geef u de naam van desbetreffend bandlid op.

    *Onbekende Personen (Romantiek)
    *Onbekende Personen (Horror)
    *Onbekende Personen (Drama)
    *Onbekende Personen (Avontuur)
    *Onbekende Personen (Fantasie)
    *Onbekende Personen (Detective)
    *Onbekende Personen (Thriller)
    *Onbekende Personen (Oorlog)
    *Onbekende Personen (Historisch)
    *Onbekende Personen (Komedie)
    Etc.


    *Waargebeurd.
    *English Story.
    *16+


    (verwerkt tot 7 juli)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:09 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    Saksische Messen en een Eikenblad Ketting

    Het kleine wapen van alle Grijze Jagers heeft een grote betekenis.
    Net zoals de welbekende ketting.
    De ketting met het eikenblad wordt niet zomaar weggegeven, behalve aan een leerling- of volleerd Jager.
    Ook het Saksische mes wordt niet zomaar door iedereen gebruikt.


    Emmett Martins, een fitte en gezonde jongen van zestien jaar woont in het kasteel Redmont als wees omdat beide ouders hem afstonden. In het weeshuis heeft hij zijn twee beste vrienden Alice Flinn en Noctus Thomas. Altijd keek hij op naar de Jagers. Toen hij het verhaal van Will hoorde wist hij het zeker, hij wilde er ook een worden. Hij wilde perse een leerling worden van Halt. Maar of dat nou zo net gaat lukken?


    - De Grijze Jager fanfiction
    - Lopend
    - 12 +.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    En de Story is weer een paar verhalen rijker ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Alrighty!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Niet dat ik wil zeuren ofzo, maar mijn twee verhalen kan ik nergens in het story vinden.
    Hebben jullie soms erover heen gelezen?


    -

    Wrennah schreef:
    Niet dat ik wil zeuren ofzo, maar mijn twee verhalen kan ik nergens in het story vinden.
    Hebben jullie soms erover heen gelezen?
    Er staan er een paar verkeerd en ik moet die nog verplaatsen. Misschien is eentje van jou eentje die verkeerd staat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    (...)Er staan er een paar verkeerd en ik moet die nog verplaatsen. Misschien is eentje van jou eentje die verkeerd staat.


    Ooh, oke.
    Goed om te weten dat er niet overheen is gekeken^^
    Bedankt (flower)


    -


    Our Memories - Harry Edward Styles


    - Fanfiction, drama, romantiek.
    - Lopend.
    - Harry Edward Styles.
    - One Direction bestaat niet, wel komen de andere jongens er in voor.

    Beschrijving:

    Emma DeClaire is zeventien als haar vader wil dat ze een verloofde gaat kiezen. Haar moeder is jaren geleden gestorven en haar vader is depressief, waardoor hij alles in Emma's leven zo veilig mogelijk wil doen. Ze gaat niet naar school, mag 's avonds niet gaan stappen... Hierdoor heeft ze bijna geen vrienden. Gelukkig is haar beste vriendin Mandy Jones er ook nog. Zij vertelt wat er in de buitenwereld gaande is.
    Dan is er nog die leuke Harry, hij heeft schokkende jeugdherinneringen doorstaan. Maar wat als Louis opduikt met een prachtige verrassing? En dan zijn er ook nog vage beelden en flashbacks uit het verleden...
    Lukt het Emma om de goede keuzes te maken? Gaat ze niet telkens de verkeerde weg in, waardoor ze alles nog erger maakt?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 12:45 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Wrennah schreef:
    Niet dat ik wil zeuren ofzo, maar mijn twee verhalen kan ik nergens in het story vinden.
    Hebben jullie soms erover heen gelezen?


    Ik vind er maar één hier in het topic, en die staat nog niet in de story omdat er geen link bij staat


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Ik vind er maar één hier in het topic, en die staat nog niet in de story omdat er geen link bij staat
    Dat is natuurlijk ook altijd mogelijk. Geen link = geen plaatsje in de story.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    http://www.quizlet.nl/stories/119804/shifted-by-daylight/

    titel: Shifted by Daylight
    samenvatting (eigenlijk meer een soort motto):

    DUSK, DREAMS, DAWN

    Dreams, one of the most beautiful aspects of life, yet horrible and mysterious.
    Some say they are deception, no more than projections of our own imagination.
    Others say they foretell the future, or explain our deepest wishes and regrets.
    But what if they are wrong? What if our dreams are true?
    What if the things we dream are really happening, just right now?

    What if dreams are glimpses of another reality?



    genre: Fantasy (Romantiek, Drama)
    Onbekende Personen!
    Status: Lopend

    [ bericht aangepast op 11 juli 2013 - 1:40 ]


    Who wants to live forever? Who dares to love forever? -- Queen

    Genre: Onbekende Personen.



    Written on the Walls

    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness. So I quess life is all about believing in yourself and your dreams. So I guess that no one can take that freedom away from you. You just shouldn’t allow that to ever happen. Scream when they wanna shut you up, Prove them wrong. Show them that they don’t have a say in your dreams. This is your life and if you are lost at this very moment. Just grab the wheel and go fight for what was taken away from you. Take it from me, Real happiness starts when you just have a little spark of faith in yourself.”


    In the crowd somewhere someone whispers: “Says the girl who’se name was Written On The Bloodwall.”


    Sasha .is "omgekomen" bij een explosie, althans dat denkt iedereen.Iedereen, behalve Samantha. Ze is vastbesloten de waarheid te ontmaskeren. Ondertussen loopt iedereen gevaar als er meer van zulke explosies gebeuren.

    Sorry (flower)
    Maar nu heb ik wel een link bijstaan.


    -

    An Unexpected Turn

    Gawain woont samen met zijn oudere broer Doryan, oom Ned en zijn vader net buiten het kleine plaatsje Gonost. Elke dag word hij bedreigd, uitgescholden en mishandeld door dorpbewoners, om zijn aparte, vreemde uiterlijk. Gawain heeft er genoeg van en wilt van al het gezeur af zijn door zichzelf te vermoorden, maar hij wilt zijn broer geen pijn doen.
    Op zijn 19e verjaardag krijgt Gawain een vreemde opdracht, die zijn hele leven op zijn kop zal zetten en waardoor hij nooit meer het zelfde zal zijn. Hij gaat, samen met zijn broer, de opdracht aan en leert tijdens de reis steeds meer dingen over zichzelf en zijn aparte uiterlijk kennen.
    Hij ontmoet wezens waar hij eerder nog nooit het bestaan van heeft gehoord. Tijdens de lange tocht verliest hij veel wat zich dierbaar is en raakt hij in veel dieptepunten, maar ontmoet hij ook nieuwe dierbaren en bereikt hij de hoogste hoogtepunten.

    Drama, Fantasy, Historisch


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    A pirate life for me||POTC


    Nog geen week geleden hebben piraten Port Royal aangevallen, Families en vrienden zijn uit elkaar gerukt. Mannen werden meegenomen om deel te worden
    van de bemanning, vrouwen achterlatend met de kinderen. Huizen en kerken zijn verwoest, overal waar ik kijk liggen doden en rommel.
    Gek genoeg ben ik niet bang voor ze, integendeel. Ik, Catherine Duncan, dochter van een nette koopman, houd niet van manieren maar van avontuur, ben ik dan wel echt hun dochter?


    Genre||Pirates of the Cariben||Fanfiction||Status: lopend


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Nieuw topic
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=154769

    (omdat ik de story nu beheer in plaats van Avarosa)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen