• Stories gesorteerd per genre

    Ik zal dit concept opnieuw uitwerken, dus de volgende update zal maar pas in juni kunnen gebeuren. Dit betekent niet dat u ondertussen uw story niet meer kan posten. Gelieve de voorwaarden te lezen voor het posten!


    Wat is nu de bedoeling?

    U post een story in het topic of in de story. Gelieve het niet in beiden te doen, want dat is verwarrend en dan komt uw story er misschien dubbel in te staan. Gelieve de link van de story te posten. Geen link is geen plaatsje in de story! Daarnaast vraag ik u om een kleine samenvatting van de story bij de inzending te steken. Zo weet de lezer aan wat hij zich mag verwachten. Indien u een kleine recensie van uw story hebt, mag deze altijd bij de korte inhoud gepost worden. Ik kopieer overigens de titel zoals u hem op Quizlet post. Zo heeft de lezer al een idee hoe uw schrijfstijl eruit ziet en of u rekening houdt met hoofdletters. Toevoegingen zoals |One Direction|, ft. Gaskarth, etc. zal ik in de toekomst uit de titel verwijderen omdat de stories toch via genre en artiest gerangschikt worden. Ik wijs u er nog eens op dat de samenvatting noodzakelijk is. Indien u geen samenvatting post, zal uw story onderaan de pagina worden gepost.

    Uw verhaal zal als volgt in de story geplaatst worden.

    The red book. - Afgelopen
    Wanneer Ellie na een verhuizing volledig gesetteld is in haar nieuwe kamer, vindt ze onder de kapotte vloer een dagboek dat het verhaal vertelt over een meisje dat hopeloos verliefd is op een jongen die naar haar school gaat. Hoe meer Ellie in het boek leest, hoe meer gevoelens ze creëert voor zowel de jongen als het meisje.



    Voorwaarden.

    1. U post uw verhaal hier of in de story bij het passende genre.
    2. Indien uw verhaal verschillende genres heeft, post u deze erbij. Indien u in de story post, post u het verhaal als reactie bij de verschillende genres.
    3. Indien uw verhaal fanfiction gerelateerd is, post u deze bij de de artiest en niet bij de onbekende personen. Het is wel mogelijk om de verschillende genres bij uw beschrijving te zetten.
    4. Indien uw verhaal 16+ bevat of in het Engels is geschreven wordt deze niet bij genres of fanfic gepost, maar bij het thema 16+ of Engelstalige verhalen.
    5. Het is noodzakelijk om een link + een beschrijving te posten. Enkel de titel is dus niet voldoende!
    6. Gelieve te plaatsen of uw story Lopend/Gepauzeerd/Afgelopen is.
    7. Aanpassingen dienen door de schrijver zelf gemeld te worden!
    8. Indien uw verhaal over HP of 1D, etc. gaat, dient u erbij te zetten of dit over de film/band in het algemeen gaat of een specifiek persoon.
    9. Indien uw ontwerp (vb. Voetballers) niet in de story staat, kan dat gemeld worden. Ik maak dan een nieuwe pagina aan.


    Volgende onderverdeling bestaat al:

    Alles dat met boeken, films, series etc. te maken heeft
    > Algemeen + per bandmember/karakter

    Indien uw verhaal over Harry Potter in het algemeen gaat, dan geef u Harry Potter Algemeen op. Indien uw verhaal over een bepaalde persoon gaat zoals Harry Potter of Draco, etc., dan geef uw de desbetreffende persoon zijn naam op.

    Indien uw verhaal over een band in het algemeen gaat of over alle bandleden, dan geef u de bandnaam op. Indien het over één bandlid gaat, dan geef u de naam van desbetreffend bandlid op.

    *Onbekende Personen (Romantiek)
    *Onbekende Personen (Horror)
    *Onbekende Personen (Drama)
    *Onbekende Personen (Avontuur)
    *Onbekende Personen (Fantasie)
    *Onbekende Personen (Detective)
    *Onbekende Personen (Thriller)
    *Onbekende Personen (Oorlog)
    *Onbekende Personen (Historisch)
    *Onbekende Personen (Komedie)
    Etc.


    *Waargebeurd.
    *English Story.
    *16+


    (verwerkt tot 7 juli)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 20:09 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 14:57 ]

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 14:57 ]

    Roommates, holidays and love

    - Onbekende personen, komedie en romantiek.
    - Lopend.
    - Beschrijving: Samen met haar favoriete neven en haar vrienden gaat Vivian naar het grote festival, Sziget.
    Een heleboel dingen zullen daar gebeuren die invloed kunnen hebben op haar hele leven. Het zal dus geen rustige vakantie worden
    Liefde, muziek en dromen die werkelijkheid worden.
    Get ready for this adventure.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 14:58 ]

    Mae
    Seth Clearwater - Lopend - Romantiek/drama

    Wanneer Seth op een zonnige lentedag een jong, zwaargewond, meisje in het bos vindt, heeft hij nog geen idee wat voor een effect ze op zijn leven zal hebben. Bijna een jaar lang wacht hij op haar ontwaken, aangetrokken door het onbekende meisje maar wanneer zij ontwaakt beginnen de problemen pas echt.


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Halleeeuw!!

    Ik schrijf een story over Niall en Louis.

    Louis William Tomlinson is vier jaar geleden opgenomen in een kliniek omdat hij onhandelbaar is. Hij kan met niemand opschieten en heeft er twee jaar over gedaan om de begeleider te kunnen vertrouwen. De kliniek is oud en nieuwe kleding kan niet betaald worden. Op een dag komt er een nieuwe jongen in de kliniek, Niall James Horan. Niall komt uit een rijk gezin en heeft alles wat zijn hartje begeert. Ze proberen elkaar overal mee te helpen en alle problemen samen op te lossen. Maar lukt dat ook allemaal?

    http://www.quizlet.nl/stories/111874/absent--louis-amp-niall/
    Zouden jullie mijn story willen lezen en misschien een abo nemen + kudo? :$

    xxxxxx'<3

    Hallo mensjes, ik dacht, ik laat even weten dat de story weer up-to-date is :D

    groetjes,
    De nieuwe co-auteur ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    http://www.quizlet.nl/stories/96747/life-isnt-easy--carlisle-cullen/
    Life isn't easy - Carlisle Cullen
    Fanfiction: Twilight.
    Lopend
    Het verhaal is voornamelijk uit het oogpunt van Carlisle geschreven. Andere pov's komen er ook in voor.
    Ik schrijf de geschiedenis van de Cullens uit met wat eigen dingen er aan toegevoegd.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    My Best friends Father | 16+ Lopend
    ~ My Best Friends Father.

    Liggend op zijn heerlijk zachte hemelbed, tussen de vele lakens van Egyptisch satijn, bedacht ik me dat dit eigenlijk vreselijk fout was. Maar waarom voelde het dan zo goed ?

    Wanneer de negentien jarige Kathalena voor het eerst op bezoek gaat bij de ouders van haar beste vriendin, valt ze opslag voor de man die aan het hoofd van de familie staat. Hij is knap, mysterieus, rijk en machtig maar bovenal, hij is zestien jaar ouder. Hoewel ze weet dat zoiets als taboe wordt beschouwd kan ze haar gedachten niet van hem afzetten. En dat wordt alleen maar erger als hij zonder waarschuwing voor haar deur staat...


    Drama.
    Onbekende personen
    Romantiek.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    ow wat ben ik toch lekker slim,, heb ik een nieuw blad gemaakt :S
    Terwijl ik ook gewoon hier alles kon neer planten voor me nieuwe verhaal..
    Ja goede morgen ben nog niet zolang wakker, en ben blond..
    Snel even spieken of der nog een leuk verhaal tussen zit voor me om te lezen:D
    Een fijne middag allemaal alvast toegewenst...


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Secret illegal love

    - Onbekende personen, misdaad, romantiek, drama.(16+ delen) Lopend
    Het gaat over mike (16 jaar en spreekt uit als mieke) een dochter van een drugs en kinderen handelaar. Haar vader wilt dat ze later de zaak over neemt dus moet ze ook mee werken. Mike heeft eigenlijk zelf ook plannen voor de toekomt maar dat vindt haar vader maar niks. Tot nu toe gaat alles goed, mike zit op school haalt goeie cijfers en heeft een paar goeie vriendinnen. Maar alles lijkt uit de hand te lopen als haar beste vriendin Milana (ook 16) komt logeren...

    abo's - reacties - fouttjes enz. zijn altijd welkom :)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2013 - 21:14 ]

    The Schoolboy || Justin Drew Bieber

    We make the sun shine in the moonlight
    We can make the gray clouds turn to blue skies
    I know it's hard, baby, believe me
    That we can't go nowhere but up
    From here, my dear
    Baby, we can go nowhere but up
    Tell me what we got to fear


    'Justin Bieber
    'Lopend


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    The Life of Roxanne



    Roxanne is een meisje van 16 jaar oud. Ze komt voor een moeilijke keus te staan, wanneer haar moeder een nieuwe vriend krijgt. De nieuwe vriend van haar moeder is niet zo aardig als hij lijkt, en zich voordoet. Hij is een honkbal speler en reist de wereld graag af. Als hij de moeder van Roxanne dan uiteindelijk mee vraagt op reis staat ze voor een groot dilemma. Want de nieuwe vriend van haar moeder wilt geen kinderen mee op reis. Haar moeder wilt Roxanne ook niet achterlaten in Phoenix, daarom heeft haar moeder een kort gesprek gehad met haar dochter over welke keus ze zal moeten maken. Roxanne geeft hierop haar mening en haar moeder weet er nog niet echt mee om te gaan. Een paar maanden verstrijken wanneer de moeder van Roxanne eindelijk haar keus heb weten te maken, als der vriend weer terug komt. Ben de vriend van de moeder van Roxanne vraagt haar ten huwelijk, en haar moeder zegt dan ook nog een volmondig ja. Hier heeft Roxanne een klein beetje moeite mee, maar toch accepteert ze de keuze van haar moeder en zal de getuige zijn op haar bruiloft. Kort daarna weet Roxanne haar moeder hiervan te overtuigen dat ze bij haar vader wilt wonen, zodat haar moeder mee op wereld reis kan, met haar man Ben. Ze belt haar vader Charlie op en vraagt of ze bij hem mag wonen. Charlie is daar maar al te blij mee en begint al met het inrichten van haar kamer. Ook regelt hij meteen dat ze op de plaatselijke school terecht kan. Roxanne vertrekt dus enkele weken na de bruiloft van haar moeder naar het plaatsje Forks, in de staat van Washington, noord Amerika. De moeder van Roxanne is een warrige vrouw, maar leert uiteindelijk voor haar en haar man Ben zorgen wanneer Roxanne op het vliegtuig is gezet naar Seattle. Daar wordt Roxanne opgehaald door Charlie, die al zijn grijns niet meer van zijn gezicht kan halen. Roxanne heeft niks verteld waarom ze graag bij Charlie komt wonen, ze vind dat ze hem daar geen last mee moet brengen. Als Roxanne dan eindelijk in Forks aankomt en het huis terug ziet waar ze iedere zomer tot haar zesde jaar kwam ziet krijgt ze een weeïg gevoel. Maar meld dat niet aan Charlie, ze doet een nette glimlach op haar gezicht en laat het masker onder de glimlach niet zien aan Charlie. Ze heeft hem al genoeg last bezorgd om haar te moeten ophalen op het vliegveld en ook nog eens alles moeten laten regelen voor haar hier in Forks. Als ze dan na het weekend naar haar nieuwe school gaat leert ze al snel nieuwe leerlingen kennen, raakt ook bevriend met Tom een van de jongens die haar wel ziet zitten, maar zij heeft geen interesse is de jongens of meisjes op school. Dat laat ze ook echt blijken als ze wordt uitgevraagd voor het bal. Wat Roxanne niet weet is dat zij in groot gevaar kan komen te verkeren. Als zij met andere leerlingen op school omgaat, die de andere leerlingen graag meiden. Waarom weet zij niet en spreekt daar ook niet mee. Ze vind het allemaal wel goed, en houd haar masker hoog op, ze heeft geen zin dat andere in haar achtergrond gaan graven. Maar wat gebeurt er als ze met de mythische wezens te maken gaat krijgen wat er schuilt in het plaatsje Forks, wat zal het met haar gaan doen, zou ze hier voor weg lopen of zou ze der juist mee in zee gaan? Zal Roxanne ook meer tijd gaan doorbrengen met haar jongere half zusje Ashley of zou Roxanne haar links laten liggen als zij haar tegen komt op haar nieuwe school?

    het is een Twilight story.
    Fantasy, Fanfic, Romantisch
    Het is voor alle leeftijden, aangezien mijn taalgebruik net zal blijven.
    Mocht dat niet het geval zijn zal ik het erbij melden.
    Net begonnen aan de story dus Lopend..


    Alvast bedankt, met vriendelijke Groet, Girl89
    p.s Heb de link boven aan gezet.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 7:09 ]


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Laat ik dan ook maar eindelijk eens mijn story melden (:

    Hotel Atkinson
    Dit verhaal gaat over de zeventienjarige Evelyn.
    Wanneer ze met haar gezin op vakantie gaat naar Amerika, gebeurt er iets raars wanneer ze in de lift is. Hij eindigt op de dertiende verdieping.
    De dertiende verdieping bestaat niet, want Amerikanen geloven dat deze verdieping ongeluk brengt. De dertiende verdieping staat niet vastgelegd op blauwdrukken van het hotel en ook wanneer je de trap neemt, ga je van de twaalfde naar de veertiende verdieping.
    Hoe is dit mogelijk?
    In eerste instantie denkt Evelyn dat het onzin is, vermoeid van de reis en niets meer dan dat, maar ze begint te twijfelen wanneer het niet alleen haar overkomt.


    • Horror
    • Onbekende personen
    Lopend


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Story aangepast! (banana)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen