• ik weet niet of het hier goed staat

    Ik heb dus soms wel dat ik weet wat iemand denkt of wat iemand gaat zeggen. Wat denken jullie hiervan? Zijn die mensen dan gewoon heel doorzichtig ofzo?Hebben jullie dat ook wel eens?
    En ik geloof niet in dingen als het zesde zintuig ofzo. Geloven jullie wel in dat soort dingen?


    wat zijn we lekker spiritueel bezig


    reageer (A)

    Ik heb daar best wel vaak last van maar ik heb geen flauw idee hoe dat komt. :'D


    your eyes are like stars in the night.

    Misschien zijn die mensen gewoon te voorspelbaar ofzo? haha
    Zelf geloof ik wel in zesdezintuig, maar ik denk niet dat het daar wat mee te maken heeft.

    Poseidon schreef:
    Ik heb daar best wel vaak last van maar ik heb geen flauw idee hoe dat komt. :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wanneer ik dit soort dingen vertel tegen mijn vrienden krijg ik de volgende reactie;
    Je hersenen werken gewoon te traag.

    Ja en dan lig ik alweer helemaal plat. :')

    Ach dat heb ik ook zo vaak ;P besteed dr al geen aandacht meer aan ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb dat soms heel soms maar ja dan denk ik toeval.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik heb dat heel vaak met de liedjes van mijn mp3. Dan staat ie op shuffle en dan neem ik een liedje in m'n hoofd en dan is dat de volgende, of dezelfde band. Ik had een keer de titel 'Not Alone' maar ik ben juist wel alone, dus ik dacht, volgende wordt 'Alone' en wat denk je, was 't 'Alone'! :3
    En dat spreken heb ik heel vaak met mijn vriendin, maar dat komt gewoon omdat wij elkaar al 11 jaar lang, 5 dagen in de week naast elkaar zien en bij elkaar zijn. :')


    wth.

    Ik geloof wel in een soort van zesde zintuig, maar zelf kan ik geen gedachten horen/lezen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Poseidon schreef:
    Ik heb daar best wel vaak last van maar ik heb geen flauw idee hoe dat komt. :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat heb ik zelf ook weleens, maar dat heeft volgens mij gewoon te maken met het feit dat sommige mensen nogal voorspelbaar zijn. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik geloof er heel erg in.
    Ik heb weleens dat ik iets vraag en vervolgens weet ik het antwoord xd En dan vragen ze waarom ik het vroeg:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Dat heb ik ook weleens, of dat je 's nachts iets droomt wat dan een paar dagen later gebeurt, dat heb ik echt veel. & dan denk ik 'nu gebeurt dat.' en dat gebeurt dan ook echt! Dan heb ik zo wel even een raar gevoel in mijn hoofd, zo van: wow, déjà-vu ? Maar ik zou niet weten hoe dat komt. x


    Luck is an attitude ~

    Poseidon schreef:
    Ik heb daar best wel vaak last van maar ik heb geen flauw idee hoe dat komt. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet als ik een topic aan klik, gelijk wie er heeft gereageerd en wat diegene heeft gereageerd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iedereen heeft dat wel eens, maar de een net wat meer/vaker dan een ander. Ik geloof er wel in, maar niet dat er heel veel mensen zijn die zoiets écht ontwikkeld hebben.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.