• Mijn laptopis raar. Als ik hem aan wil zetten doet ie het niet zonder stekker, eerst ging dat gewoon maar nu moet de stekker er echt SUPERlang inzitten voordat die aangaat. Nu gaat ie zelfs helemaal niet meer aan. Naja, hij maakt even geluid en de lichtjes gaan branden, maar het beeld gaat niet aan en hij wordt weerr stil. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen om hem te fixen? En graag geen reacties van: 'Geen idee' of 'Ik heb geen verstand van laptops' Danku.

    Edit: hij is EINDELIJK aan na 4 uur, pfoe. Ik neem aan dat ik gewoon een ieuwe accu nodig heb?

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 14:50 ]

    Lijkt erop dat je accu kapot is, of dat hij vastzit in slaapstand. Haal de accu eruit, wacht 5/10 min en zet hem dan aan ZONDER accu erin, alleen de stekker.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Lijkt erop dat je accu kapot is, of dat hij vastzit in slaapstand. Haal de accu eruit, wacht 5/10 min en zet hem dan aan ZONDER accu erin, alleen de stekker.

    Geprobeerd, werkt niet, hij maakt weer even geluid en de lichtjes gaan aan, maar dan gaat het geluid weer uit en blijft er 1 lampje branden.

    Dat heb ik ook gehad met mijn laptop en ik kon hem toen niet meer maken! Ik heb er dan ook niet zoveel verstand van maar ik heb een nieuwe accu gekocht. X:


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Volgens mijn broer moet je accu er ff uithalen of nieuwe kopen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Jiles schreef:
    Dat heb ik ook gehad met mijn laptop en ik kon hem toen niet meer maken! Ik heb er dan ook niet zoveel verstand van maar ik heb een nieuwe accu gekocht. X:

    Daar dacht ik ook al aan, maar ik denk ik vraag het Q nog even, haha

    Edit ^ Zie boven.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 14:51 ]