• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Wesley Sneijder.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa & Samir Nasri.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.


    Gast-bezoekers:
    Navasinator - Larissa - WAG van Jesús Navas.
    H0USE - Lotte - WAG van Iker Casillas & Simon Kjaer.
    Kuyt - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.
    Armin - Rose - gebande WAG van Cristiano Ronaldo, forever in our hearts.


    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 17:11 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Navasinator schreef:
    (...)

    hahahha nummero dos 8]

    OMG EEN VRIEND VAN ME GAAT TORRENTE 4 MET CESC SERGIO HIGI ALBELOA EN AGUERO VOOR ME PROBEREN TE DOWNLOADEN :9~


    *jaloers*


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gasten, wie doet de volgende trouwens? :O


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Gasten, wie doet de volgende trouwens? :O


    Malissa


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb zijn vriendin nooit gemogen en als dit gewoon voor geld blijkt te zijn ben ik echt boos
    Nu hij opeens meer succes heeft is ze 'plotseling' zwanger, het kan natuurlijk gebeuren maar ik vind het gewoon zo erg voor hem . Hij verdient het niet om nu al met een kind opgescheept te zitten.


    The soul needs autumn.

    Ramsey schreef:
    (...)

    *jaloers*


    Hij gaat proberen hea, hahah had er op school over haha was best grappig btw x] hij wou er wat voor terug 5 euro ofzo dus ik; nou dan ga ik wel naar Davy die doet tenminste gratis *zucht* hij meteen; NEE okee je krijgt gratis, voor een... *denkt* ik; Dikke knuffel haha x] hij; je leest me gedachten ^^ haha ik ging helemaal stuk, maarjaa hij gaat dus proberen, hoop dt het lukt 8D


    Y'all been to Nashville?

    lindsbeest schreef:
    Ik heb zijn vriendin nooit gemogen en als dit gewoon voor geld blijkt te zijn ben ik echt boos
    Nu hij opeens meer succes heeft is ze 'plotseling' zwanger, het kan natuurlijk gebeuren maar ik vind het gewoon zo erg voor hem . Hij verdient het niet om nu al met een kind opgescheept te zitten.


    Misschien is ze niet zwanger en is dit voor de aandacht of misschien heeft ze gewoon snel met iemand anders gebatst en is hij de vader helemaal niet ;] hahah sorryy jaa maar het kan wel, je hebt van die zieke personen ;s

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 18:35 ]


    Y'all been to Nashville?

    Villalicious schreef:
    (...)

    Malissa

    Nee hoor jij schat, ik deed de vorige omdat onze Anne er even niet was. :Y)


    Everything is worse without music.

    Navasinator schreef:
    (...)

    Hij gaat proberen hea, hahah had er op school over haha was best grappig btw x] hij wou er wat voor terug 5 euro ofzo dus ik; nou dan ga ik wel naar Davy die doet tenminste gratis *zucht* hij meteen; NEE okee je krijgt gratis, voor een... *denkt* ik; Dikke knuffel haha x] hij; je leest me gedachten ^^ haha ik ging helemaal stuk, maarjaa hij gaat dus proberen, hoop dt het lukt 8D


    Haha, nou toch lief van hem. Mijn vrienden zeuren altijd dat ik liedjes voor ze moet downloaden, want dat durven ze niet. Weirdo's


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Navasinator schreef:
    (...)

    Misschien is ze niet zwanger en is dit voor de aandacht of misschien heeft ze gewoon snel met iemand anders gebatst en is hij de vader helemaal niet ;] hahah sorryy jaa maar het kan wel, je hebt van die zieke personen ;s

    Hij gaat zo'n test laten doen wss, ik hoop echt dat blijkt dat of hij niet de vader is of dat ze niet zwanger is.


    The soul needs autumn.

    Nou mensjes, dan ben ik ook even eten! xox <33 ciaoo!


    ars moriendi

    Linyola schreef:
    (...)
    Nee hoor jij schat, ik deed de vorige omdat onze Anne er even niet was. :Y)


    Oh, grapje. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ramsey schreef:
    (...)

    Haha, nou toch lief van hem. Mijn vrienden zeuren altijd dat ik liedjes voor ze moet downloaden, want dat durven ze niet. Weirdo's


    Hahhahah omg hoezo durf je dt niet, dt is serieus het makkelijkste ooit x] although ik moet idd ook altijd voor andere doen, maar doe niet meer haha ik stuur ze wel site waar ze kunnen downloaden 8] maarr jaa idd wel lieff ;3 alleeen nu kan ik niet wachten tot het gelukt is haha ;D


    Y'all been to Nashville?

    lindsbeest schreef:
    (...)
    Hij gaat zo'n test laten doen wss, ik hoop echt dat blijkt dat of hij niet de vader is of dat ze niet zwanger is.


    Ik hoop het ook, want hij is idd wel erg jong en nog profutboller ook dus tsjaahh ;]


    Y'all been to Nashville?

    Ramsey schreef:
    (...)

    Haha, nou toch lief van hem. Mijn vrienden zeuren altijd dat ik liedjes voor ze moet downloaden, want dat durven ze niet. Weirdo's


    Haha, ik moet het mn friends altijd leren omdat ze er niets van snappen. (nerd)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Navasinator schreef:
    (...)

    Hahhahah omg hoezo durf je dt niet, dt is serieus het makkelijkste ooit x] although ik moet idd ook altijd voor andere doen, maar doe niet meer haha ik stuur ze wel site waar ze kunnen downloaden 8] maarr jaa idd wel lieff ;3 alleeen nu kan ik niet wachten tot het gelukt is haha ;D


    Ik wel. Maar zij zeuren over Virussen-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.