• Allowa^^
    Ik heb een nieuwe cover nodig voor een verhaal waarvan ik de tittel nog niet weet maarja.

    Het speelt zich af in Japan, het gaat over een meisje dat toen ze zeven was vervloekt is geworden, nu is ze zeventien en is ze dat niet.
    Een jongen die eerst in een andere deel van Japan woont verhuist naar Tokyo en ontmoet het meisje Misa.
    Hij komt er achter wat ze is en probeert haar te beschermen en te helpen om er vanaf te komen.

    Na ja wat er in moet is:
    Een jongen en een meisje, de jongen van ong 20 en zwart haar, de meisje van zeventien en bruin krullend halflang haar. (Ander haar als je de goede niet kan vinden maakt niks uit)

    Aangezien ze allebei Japans zijn graag ook dan japanse mensjes.

    Uhm voor de achtergrond kan ik niet zo een twee drie iets bedenken, maar laat jullie fantasie de vrije loop en kies zelf maar een leuke achtergrond:)

    De tekst mag je ook zelf verzinnen.

    oké ik wil wel wat voor je proberen, je krijgt hem zo :]


    Credendo Vides

    Hier is die dan, hopelijk vind je hem mooi, zo niet, dan hoor ik het ook graag.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hier is die dan, hopelijk vind je hem mooi, zo niet, dan hoor ik het ook graag.



    Wooooow, die is super mooi!
    Waarom kan ik dat niet? (no_chears)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Hij is mooi:)