• Ik heb dinsdag een proefwerk wisknudde over de Stelling van Pytagoras en ik snapte er echt niks van. Maar nu heb ik op huiswerkbegleiding er bijna 2 uur opgezeten en ik snap het
    Dat is gewoon heel wonderbaarlijk omdat ik een wisknudde ramp ben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Devonne schreef:
    (...)

    LOOOL, Krijg je dat in de 4e van TL? Want serieus men, ik haal nu al met moeite voldoendes en dat sinusoïden kan ik niet eens uitspreken?


    Ik denk het niet, want wij horen nu al over het niveau van 4 TL te zijn en ik heb dat nooit gehad xD


    Happy Birthday my Potter!

    Devonne schreef:
    (...)

    LOOOL, Krijg je dat in de 4e van TL? Want serieus men, ik haal nu al met moeite voldoendes en dat sinusoïden kan ik niet eens uitspreken?

    Oh, uh... ik doe 5 gymnasium, dus daar kan het ook aan liggen (x


    Felix

    Vicodin zei

    Ghehe, mijn favoriete gedeelte van de wiskunde
    Het enige gedeelte dat ik snap haha


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Devonne schreef:
    Haha omg, dat is 1 van de weinige dingen die ik echt snap! Ook 1 van de weinige keren dat ik een 7.5 haalde voor mijn proefwerk.

    Nu ben ik bij Tanges en echt, geloof me. Hard as hell. (nerd)

    Stelling van Pythagoras heb ik ook nooit moeilijk gevonden, net zoals de tangens enzo. Maar ik ben ook van de vakken als natuurkunde en wiskunde, dus ja:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Hmm, ik heb wiskunde C, en zit nu in 5vwo.
    Maar ik moet eerlijk zeggen, tot nu toe heb ik niet iets gehad wat ik uitzonderlijk moeilijk vond. - klopt af -
    Maar goed, doe je best!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan niet uitleggen, sorry ):
    Ik snap dit helemaal, had een 10 op de toets...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Dat is het enige wat ik wel snapte van 5 jaar wiskunde, haha XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Stelling van Pythagoras is niet zo heel moeilijk, ik had meer moeite met goniometrie..


    Gleek and proud <3

    Dat heb ik hier in de 4e nog steeds (':


    Alleen maar tranen van geluk


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik zit daar ook. (:
    Het is niet echt makkelijk, maar ik vind dat er moeilijker dingen zijn. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Das toch rechtezijde in het kwadraat + andere rechtezijde in het kwadraat= schuine zijde in het kwadraat.
    Ik weet dat ik toen zonder te leren een 9 scoorde maa rja. dat was 3 jaar geleden en dat is wiskunde B....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Volgens mij ben ik één van de weinige die wiskunde echt makkelijk vind. O.o
    Ik sta een 8,5 gemiddeld.
    Maar succes met leren en zoals iedereen al zegt: het is gewoon.
    Rechte zijde in het kwadraat + Rechte zijde in het kwadraat = schuine zijde in het kwadraat.


    Even a white rose has a black shadow.

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Heb je ook al de sinus en de cosinus?
    Die zijn vet coewl en makkelijk 0.0 had een 8,5 _O_


    Nee, die krijg je bij ons niet op TL (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ah, daar ben ik nu ook, voor de derde keer -.- Ieder jaar herhalen, fakdiestrond mann, ;o En die tangens.. allemaal een nachtmerrie. Volgend jaar in de vierde laat ik wiskunde mooooi vallen! <3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean