• Wou ik net me was doen, heb ik geen water, ik naar de buren gelopen, niemand heeft water!! Das echt bale, nu hoorde ik net dat het pas om 3 uur dat we water krijgen :S En ik maar denken shit me water is afgesloten xD Verschijlijk gewoon een waterleiding kapot is gegaan is ofzow.


    Wie heeft dat ook eens gehad?

    Edit Ik heb weer water yeah :D

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 13:51 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik, maar toen vielen de lichten ook gelijk mee uit -.-'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat hadden wij op de hockeyclub toen daar brand was.


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Nog nooit gehad,
    wel een keer een lek bij de buren...Haha
    In onze gang stond ook een laag water!xD


    Not fitting in gave me a reason to stand out.

    Er was trouwens wel een keer iets met onze waterleiding thuis, en toen spoot er opeens water uit de wc naar boven XD


    So who are we fighting for? Gryffindor, givin it all for the red and gold! And who are we flying for? Gryffindor,

    Ja, deze week nog. Ze gingen werken bij ons in de straat. Heb van 9 uur 's ochtends tot half 4 's middags zonder water gezeten. Gelukkig had ik een grote fles water, waarmee ik vanalles kon. Maar de plee doorspoelen kan dus mooi ook niet. Heb 'm plas op zitten houden, joh! XD


    Am I gay? I am ecstatic!

    Wel eens een stroomuitval gehad, maar problemen met het water... nee, dat niet.


    It's time to be happy again.

    IK, ze waren bij ons voor in de straat bezig. -.-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij ons wordt eens in de zoveel tijd het water afgesloten door werkzaamheden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik. En als je na zoveel uren opnieuw de kraan openzet, komt er geel water uit. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Ik. En als je na zoveel uren opnieuw de kraan openzet, komt er geel water uit. (cat)


    Dat gaat niet lukken :S
    Maar om drie uur zou er weer water zijn, gehoord van mijn boven buren.. Nou ik hoop maar dat het zo is..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Een keer op motorweekend
    Deden we watergevecht kwam er opeens geen water meer uit de kraan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prosecco schreef:
    Wel eens een stroomuitval gehad, maar problemen met het water... nee, dat niet.

    In NL nog nooit gehad, in mijn dorp in Turkije, héél vaak.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    onze vorige buurman heeft 2 keer door onze waterleiding geboord :S

    Wij hebben een keer een paar weken in de winter zonder verwarming gezeten. Dat was niks.
    Fijn dat je weet water heb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall