• Volgens mij krijgen sommige mensen echt geen opvoeding, ik liep net even buiten en toen kwam er een jongentje langsgefietst, ik schat hem ongeveer 8?, en hij riep dus 'He lekkerding'. Van wie leert zo'n jongentje dat!? Dat is toch niet normaal.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ruocco schreef:
    Openbare versiertruuc hierboven? (nerd)

    Ssst, dat was geheim


    We're all mad here.

    Ach joh dat begrijp ik toch niet.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Moet ik het je uitleggen, hehe


    We're all mad here.

    Je gaat offtopic.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik had z'on jongen in mijn klas zitten op de basisschool, en die had een broertje van hoogstens zes.
    En door hem denkt dat broertje dat het stoer is om met kanker te schelden O_O


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ja sorry voor dat. Weetje wat irritant is meisjes op Q, die dan denken dat je hier bent voor een datingsite? En als je dan duidelijk maakt dat je daarvoor niks van ze moet ben je niet intressant haha. Sorry, i kvond dat even heeel triest. atmijngastenboek


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    Ja sorry voor dat. Weetje wat irritant is meisjes op Q, die dan denken dat je hier bent voor een datingsite? En als je dan duidelijk maakt dat je daarvoor niks van ze moet ben je niet intressant haha. Sorry, i kvond dat even heeel triest. atmijngastenboek

    Jongens zijn een zeldzaamheid op Q dusja.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    wel grappig hahaha had je ''heey lekkerding'' terug moeten zeggen :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Romeo schreef:
    Ja sorry voor dat. Weetje wat irritant is meisjes op Q, die dan denken dat je hier bent voor een datingsite? En als je dan duidelijk maakt dat je daarvoor niks van ze moet ben je niet intressant haha. Sorry, i kvond dat even heeel triest. atmijngastenboek

    *Gaat naar je gastenboek* HAHAHAHA omg lmao, ik zie het.

    Hush schreef:
    (...)
    Jongens zijn een zeldzaamheid op Q dusja.

    Ja maar Q is niet echt een datingsite? Zeldzaam zijn is leuk, hehe.


    We're all mad here.

    Ik fietste gisteren naar huis, komt er 3 van de jochies van maximaal 9 op me affietsen. Schreeuwt er eentje:
    "Hé! Ik wil in je tieten grijpen!" Vonden de anderen hem helemaal stoer en begonnen hetzelfde te schreeuwen...


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Ach, die kleintjes beginnen zich mettertijd al gauw te gedragen als pubers. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Das inderdaad heel raar!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Usually schreef:
    Ze horen het van andere mensen enzo, laatst zei een jongetje van 3 tegen me, 'hee kaka!' serieus ik dacht effe van wtf?


    We accept the love we think we deserve.

    Romeo schreef:
    kleine kindjes liegen nooit' :]


    Whaha,.xD
    sure ;']


    Only those who listen can hear