• Volgens mij krijgen sommige mensen echt geen opvoeding, ik liep net even buiten en toen kwam er een jongentje langsgefietst, ik schat hem ongeveer 8?, en hij riep dus 'He lekkerding'. Van wie leert zo'n jongentje dat!? Dat is toch niet normaal.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Genius schreef:
    Applaus voor de jeugd van tegenwoordig _O_
    HAHAHAHAHA


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Haha x']
    Best wel slecht ja, maar toch is het grappig... :X

    Allemachtig, ze sporen niet!
    Hmm, volgens mij zijn die ouders van tegenwoordig alleen maar belust op een goedgevulde portemonnee, en dan dumpen ze de kinderen ergens anders.
    Mijn neefje en nichtje zijn altijd superblij als hun moeder weg is, omdat 'ze toch niet naar ons omkijkt'. Sorry hoor, maar áls je kinderen wilt, dan moet je ze niet wegstoppen in een kinderopvang.

    - Even in een serieuze bui, omdat ik overal in mijn omgeving van die typische gevallen zie. -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Romeo schreef:
    Hey lekkerding! HAHAHA wat een humor, ikzat een keer in de bus met een jongetje van 8 en hij zocht allemaal mot met een dude van 18 :'). Hij zo 'wollah, als ik opsta jij kkrbang'


    ik had een jongetje van 11 en die wilde ruzie gaan maken met mij en vechten haast omdat ik bij hem stond en 2 meisjes x) (van mijn leeftijd) En ik was verder alleen maar aardig x)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Een jongetje van 8 ging mij is een keer helemaal uitschelden.
    Toen zei ik daar wat van, tegen dat jochie. Werd die moeder helemaal boos op mij, omdat ik dat niet mocht zeggen volgens haar..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.