• Hi hi!!! ik kreeg toestemming van Marshmellow om te beginnen met mijn nieuwe BFF wedstrijd, dus hier is 'ie dan!!

    maar ja... wat is een wedstrijd zonder deelnemers? dus ik zoek nog deelnemers mensjes!! ^-^
    ik wil ongeveer 15 deelnemers, en er zullen ongeveer 5 rondes zijn. elke ronde, zullen er dus 3 af vallen, en elke ronde duurt ongeveer 4 dagen. uitstel is mogelijk, maar dan wel met een goede reden. hoor ik niks van je of is de reden niet goed, dan lig je er uit.

    de eerste opdracht komt online, zodra ik mijn 15 deelnemers heb ^-^




    deelnemers:

    1. Dreft opdracht 1 TE LAAT INGELEVERD
    2. IsaMyBff opdracht 1 helaas de laagste score

    3. XxTaraxX 1e plaats!!!!! :-D
    4. Supposed Opdracht 2 NIET INGELEVERD
    5. SinCity Opdracht 2 NIET INGELEVERD

    6. SofieShan opdracht 3 HELAAS SLECHTSTE SCORE
    7. Murdoc Afgemeld
    8. Gay opdracht 3 NIET INGELEVERD
    9. Alcatraz opdracht 2 NIET INGELEVERD
    10. Bieberholic Opdracht 2 NIET INGELEVERD

    11. Sapphira 2e plaats
    12. Sacrificed afgemeld
    13. brownn opdracht 1 NIET INGELEVERD
    14. loveer opdracht 2 NIET INGELEVERD
    15. MissFox opdracht 2 NIET INGELEVERD



    ZEG HET ALS JE JE NAAM VERANDERD HEBT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





    Oké! we hebben genoeg candidaten, dus hier is opdracht 1!

    Opdracht 1:
    Ten eerste wil ik gewoon een paar dingetjes over jullie te weten komen. daarom heb ik jullie allemaal een bericht gestuurd met daarin een vragenlijst. vul die vragen ff in voor me (maak het gekozen antwoord vet of zoiets) en stuur hem dan weer naar me terug. jullie hebben tot woensdag 20 april om de vragenlijst in te vullen en op te sturen. En als je iets bij de vraag wil zetten (heb ik wel eens) dan zet je dat er gewoon achter. Don't be shy :) Succes!

    en alsjeblieft, doe het eerlijk, en vul hem niet in in de hoop dat je antwoorden invult die ik ook leuk vind. vul hem echt voor jezelf in. niet voor een ander. <3


    Afvallers opdracht 1:
    1. Dreft
    2. IsaMyBff
    3. brownn


    sorry dat het zo vreselijk lang duurde mensen!!!

    ik was van plan om alles meteen dondersag te doen! (dan wist ik of brownn en Dreft hem op tijd hadden ingeleverd of niet). maar ik kreeg het erg druk met toetsen (mijn duits leraar denkt dat zijn toetsen voor ALLES gaan en dat wij ff een toets in 2 dagen kunnen leren >.< ) en had ik er geen tijd meer voor. SORRY!



    opdracht 2.
    ik wil eens zien hoe creatief iedereen is. schrijf iets over jezelf! het maakt niet uit in welke vorm. een gedicht, een lied (desnoods neem je het op en zet je het op youtube) of gewoon een klein verhaal, het maakt echt niet uit. maar leef je uit en beschrijf jezelf er zo goed mogelijk in :D desnoods verander je jezelf in een vamp of een weerwolf of een elfje en vertel je een fantasy verhaal! (als je dit doet. maak het dan wel zo dat ik wel alles over je te weten kom. hoe je op dingen reageert enzo)geloof me het maakt niet uit in welke vorm. jullie hebben tot woensdag 28 april (ik heb iets met woensdagen denk ik xD)



    afvallers opdracht 2.
    1. Supposed
    2. Sincity
    3. Bieberholic
    4. Loveer
    5. MissFox


    jeetje. al deze afvallers hebben het niet ingeleverd O.O zo waren de punten dus niet eens nodig O.O





    Opdracht 3. HALVE FINALE
    omdat er in opdracht 1 en twee zoveel mensen steeds niks hebben ingeleverd, zijn we nu al toe aan de HALVE FINALE! in deze tonde zullen er 3 mensen afvallen, tenzij er natuurlijk alweer meer mensen zijn die het niet inleveren. deze ronde gaat tussen deze mensen:
    Abilities
    FreeMe
    Gay
    Alcatraz
    SofieShan
    XxTaraxX

    zij zijn de laatste die over zijn! (gefeliciteerd! xD)
    maar goed *kuch kuch* dan nu: opdracht 3!
    in deze opdracht wil ik zien of jullie van lezen houden, en hoe goed jullie kunnen schrijven. laat je fantasie op de loop, en schrijf een KLEIN verhaal voor me. het maakt echt he-le-maal niet uit waar het over gaat! of het nou een meisje is wat van zingen houdt en binnen één dag een popster wordt, of dat het over vampieren en weerwolven gaat, het maakt me helemaal niks uit!!1 ik wil gewoon een beetje zien van wat voor verhalen jullie houden, en hoe jullie dan schrijven. in welke stijl zegmaar.
    JULLIE HEBBEN VOOR DEZE OPDRACHT LANGER DAN VOOR DE ANDERE OPDRACHTEN!!! ik weet namelijk dat er mensen zijn die gewoon super lang doen over een verhaal. hoe kort het ook is. of voor hetzelfde geld heb je net een writers-block. daarom hebben jullie voor deze opdracht tot 11 mei! (nou zeg! alweer een woensdag! zal ik het langer maken? ... nee. doe ik maar niet. maar ik zweer je: ik heb niks met woensdagen! xD dit is serieus gewoon puur toeval!)

    oké mensen, jullie hebben een week, VEEL SUCCES!!!! :D :D :D




    Afvallers HALVE FINALE
    1. Gay
    2. Alcatraz
    3. SofieShan


















    FINALE!!!!!!!!!!!!!!

    oké meiden!!! jullie zijn door gekomen tot de finale, en de opdracht voor deze week is simpel: ik wil nu gewoon een beetje met jullie kletsen via msn! :) je leert iemand namelijk niet kennen door dingen te lezen of wat dan ook. ik vond jullie opdrachten tot nu toe echt geweldig! maar nu komt er dus eigenlijk GEEN opdracht. stuur me jullie msn in een pb en dan stuur ik als antwoord mijn msn. dan kunnen we tenminste ook echt PRATEN. want geef toe, zo leer je iemand pas kennen.

    dus, stuur me jullie msn ff in een pb, en dan spreken we elkaar de komende week op msn :)

    XXX







    MELDING!!!

    sorry dat ik nooit online ben!!!!
    ik was een beetje erg ziek, en zat dus nooit achter de computer. maar het gaat nu wel weer, dus vanaf nu ben ik vaker online hoor (A)






    Eindscore:

    3e plaats: Sacrificed wegens afmelding geëindigd op 3e plaats. en meis, ik snap het wel hoor :)


    2e plaats: Sapphira helaas tweede plaats geëindigd. veel sterkte trouwens meis. ik leef met je mee, en zal er altijd voor ej zijn.




















    en dan nu.... de 1e plaats: XxTaraxX taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! gefeliciteerd!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *doet overwinningsdansje voor* (ja, de hyperheid heeft toegeslagen) JIJ HEBT GEWONNEN!!!!!!!!!!!!!!!






















    En zo, mijn beste vrienden, zijn wij aan het einde gekomen van deze wedstrijd en bla bla bla xD het was erg leuk dat jullie allemaal mee deden, en ik hoop dat jullie ok genoten hebben.


    PS: geen bff-wedstrijd gewonnen betekent natuurlijk NIET dat het nooit zal gebeuren hè :P


    ByeBye!!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 17:05 ]


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    Wat is een Bff wedstrijd?


    Firm believer of all that is magic

    ik doe meee

    @GeniusFerb, gewoon een soort wedstrijd om eig. zeg maar een nieuwe vriend/vriendin te zoeken. BFF = imemrs Best Friends Forever :P

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 20:32 ]


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    ik doe mee


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Ikke doe wel mee hoor (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    *Put my hand in the air*

    'Ikke, ikke, schrijf me in!'

    ik doe wel mee :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 20:38 ]


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    Wat voor opdrachten zullen het zijn?

    Ik doe mee :D

    I'll join. :'D

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 13:39 ]


    Oh what to do with all the trollkids

    Wat voor een opdrachten zullen het zijn??

    xx

    SofieShan schreef:
    Wat voor een opdrachten zullen het zijn??

    xx


    allerlei soorten opdrachten. echt, allerlei verschillende. grotendeels om ervoor te zorgen dat ik jullie een beetje leer kennen :)


    I'm a black cat that brings misfortune... Deal with it.

    SingingAngel schreef:
    (...)

    allerlei soorten opdrachten. echt, allerlei verschillende. grotendeels om ervoor te zorgen dat ik jullie een beetje leer kennen :)



    Ben héél erg benieuwd heb er zin in:Y)

    Ik wil wel meedoen :'D


    Like I never been hurt before.