• Vanaf groep 4 wordt ik gepest. Dat is nu 7 jaar. 7 jaar waarin ik kapot ben gemaakt.
    Het ergste was in groep 7. Maar nu is het weer net als dat jaar. Ze roddelen over me, ik wordt genegeerd en gepest. Daardoor ben ik al mijn zelfvertrouwen kwijt.
    Ik heb best lang haar(tot halfverwege mijn rug) En dat draag ik nooit meer los. Gewoon omdat ik zo onzeker ben. Ik haal ook steeds slechtere cijfers. Het is dat ik op quizlet vrienden heb, anders had mezelf allang iets aangedaan. Ik schrijf story's en gedichten, maar ik ben gewoon zo onzeker en ik wil ervan af, maar ik weet niet hoe.
    Het liefst zou ik van school veranderen,maar dan moet ik mijn ouders vertellen waarom en dat doe ik niet
    Hebben jullie tips?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Praat met een vertrouwenspersoon op school, misschien dat die je kan helpen. En anders zou je toch beter met je ouders kunnen praten. Het is misschien moeilijk, maar dat zou toch het beste zijn.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Het is heel moeilijk, maar uiteindelijk zou ik het toch je ouders vertellen, ze begrijpen vast dat je naar een andere school wilt.. sterkte ermee!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik zou het eerst aan je mentor vertellen en naar een oplossing zoeken, voordat je meteen drastisch van school gaat veranderen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Been there, done that. Vertel het je ouders en wissel van school, als je zo door gaat maakt het je nog verder kapot en ga je dingen doen die je niet wilt.

    waarom vertel je het je ouders niet? dat is even moeilijk, maar daar schiet je alleen maar mee op..
    en je hoeft niet onzeker te zijn, luister maar naar lady gaga "I'm beautiful in my way, cause god makes no mistakes"
    ze heeft helemaal gelijk.
    je bent mooi zoals je bent!
    laat een stel stomme kinderen je leven niet verpesten omdat je bent wie je bent!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mm, ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Bij mij is het over gegaan toen ik een van die jongens keihard in zijn gezicht geramd heb, maar dat werkt meestal niet ;x


    We can't spend our lives waiting to live.

    Het gaat om jou en niet om wat anderen van je denken, al snap ik dat het moeilijk is daar naar te handelen als iedereen zo tegen je doet... Je mag jezelf niet kapot laten maken door een ander, want jij hebt net zo veel recht op geluk.
    En inderdaad zou het beter zijn als je iemand die je wilt vertrouwen zou vertellen van je probleem. Iemand dichtbij, want mensen op Quizlet kunnen niet de echte wereld vervangen...
    Al is het goed dat je wel iets hebt gevonden om hier nog te willen zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes