• Geliefde users van Quizlet,

    Zoals velen van jullie weten heeft Rutger sinds september een dochter. Hij heeft geprobeerd nog genoeg tijd aan Q te spenderen, maar naar zijn zeggen is het niet te doen en vergt de kleine te veel aandacht.

    Hij heeft ons laten weten dat hij binnenkort zal aftreden als admin van Quizlet en heeft gezegd dat wij maar moeten kijken wie de nieuwe admin wordt.

    Om zo eerlijk mogelijk een nieuwe baas van Q te krijgen, zullen er binnenkort democratische verkiezingen uitgeschreven worden waarbij iedereen de kans krijgt om zich verkiesbaar te stellen. Dus niet alleen mods zullen verkiesbaar zijn, maar iedereen die lid is op Q.

    Bij voorbaat dank voor het begrip!


    > 1 april grap!

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 april 2011 - 10:52 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    1 APRIL!


    Today will be Girl's Day party with you~

    GD schreef:
    1 APRIL!

    Ja, dat geloof ik nu ook niet bepaald


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    GD schreef:
    1 APRIL!


    hahahahahahah!


    Alleen maar tranen van geluk

    HEY, dit hebben we al gehad! Met Damian, maar iedereen vond toen dat Tara 't moest worden. (krul) Haha, Rutger zou Quizlet nooit zomaar in onze handen gooien.


    You move me ......... Kurt

    Beste mop die ik vandaag gehoord heb!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    1 April. Geloof er helemaal niks van. Wel een beetje toevallig dat zoiets genoemd word op precies 1 april x)

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 10:50 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik vind het oneerlijk dat jullie grappen herhalen ):


    You move me ......... Kurt

    Waarom zouden we grappen herhalen? Sorry, maar het is echt waar. Het is toeval dat we het vandaag neerzetten, maar we vonden gewoon dat jullie het verdienden te weten.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    GD schreef:
    1 APRIL!


    We'd be forever young, think of it!

    Courtesan schreef:
    Waarom zouden we grappen herhalen? Sorry, maar het is echt waar. Het is toeval dat we het vandaag neerzetten, maar we vonden gewoon dat jullie het verdienden te weten.

    Ik vind het té toevallig. Sorry hoor, maar net vandaag. Nee, ik kan het echt niet geloven


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik vind het té toevallig. Sorry hoor, maar net vandaag. Nee, ik kan het echt niet geloven


    Idd, het is gewoon té toevallig. Deze melding had je beter morgen kunnen plaatsen als het ECHT is. [: Ik geloof het nog steeds niet (krul)


    Sometimes it's best not to care.

    Paradox schreef:
    (...)

    Idd, het is gewoon té toevallig. Deze melding had je beter morgen kunnen plaatsen als het ECHT is. [: Ik geloof het nog steeds niet (krul)

    Ja, inderdaad, of gisteren. Of binnen een paar dagen. Het zou waarschijnlijk wel al langer dan vandaag geweten zijn, want het dochtertje van Rutger is nu toch al enkele maanden?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Highmore schreef:
    HEY, dit hebben we al gehad! Met Damian, maar iedereen vond toen dat Tara 't moest worden. (krul) Haha, Rutger zou Quizlet nooit zomaar in onze handen gooien.


    Hahaha inderdaad. 8D Jullie kunnen beter nog een paar jaar wachten met deze grap zodat iedereen die die al kende alweer weg is.
    Trouwens, volgens mij is dit een afleiding zodat we denken dat dat bannen echt een probleem is en geen grap.


    Your make-up is terrible

    Courtesan schreef:
    Waarom zouden we grappen herhalen? Sorry, maar het is echt waar. Het is toeval dat we het vandaag neerzetten, maar we vonden gewoon dat jullie het verdienden te weten.
    echt? o.o nee joh xS


    Today will be Girl's Day party with you~

    Oke, deze grap is echt cool :'D


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John