• Geliefde users van Quizlet,

    Zoals velen van jullie weten heeft Rutger sinds september een dochter. Hij heeft geprobeerd nog genoeg tijd aan Q te spenderen, maar naar zijn zeggen is het niet te doen en vergt de kleine te veel aandacht.

    Hij heeft ons laten weten dat hij binnenkort zal aftreden als admin van Quizlet en heeft gezegd dat wij maar moeten kijken wie de nieuwe admin wordt.

    Om zo eerlijk mogelijk een nieuwe baas van Q te krijgen, zullen er binnenkort democratische verkiezingen uitgeschreven worden waarbij iedereen de kans krijgt om zich verkiesbaar te stellen. Dus niet alleen mods zullen verkiesbaar zijn, maar iedereen die lid is op Q.

    Bij voorbaat dank voor het begrip!


    > 1 april grap!

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 april 2011 - 10:52 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    MAKEYOUMINE schreef:
    ok als dat bannen een 1 april grap zou zijn, dan hebben we 2 grappen? Nou volgens mij is dit de grap en het bannen echt XD
    dat topic is niet door een MOD aan gemaakt maar door een gewoon account zoals ik volgens mij zit ze niet in het evil complot


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Sorenos schreef:
    ik heb een betere vraag =3

    wie gaat dan al dat programmeer werk regelen en ervoor zorgen dat er nieuwe updates komen etc. ;p

    Dan is hooguit rickjuh nog degene die dat kan gok ik x) x)
    Myeah ik denk het. Ik denk dat we veel moeten gaan zoeken. Gelukkig doet Rick ICT, hij kan wel mensen vinden die hem daarbij willen helpen, maar het gaat wel lastig worden ja... M'n arme schoolwerk :(


    Life is hard and then we die

    Canibal schreef:
    (...) dat topic is niet door een MOD aan gemaakt maar door een gewoon account zoals ik volgens mij zit ze niet in het evil complot


    o.. verkeerd begrepen x)

    en die andere topic is aangemaakt door een vertwijfelde user

    KAN JE LEZEN OOK!

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 11:47 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    o.. verkeerd begrepen x)

    en die andere topic is aangemaakt door een vertwijfelde user

    KAN JE LEZEN OOK!


    Oh nvm. ^^

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 11:47 ]


    Numbers.

    Sorenos schreef:
    (...)

    o.. verkeerd begrepen x)

    en die andere topic is aangemaakt door een vertwijfelde user

    KAN JE LEZEN OOK!
    Wat is een vertwijfelde user...?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Jammer dat jullie denken dat het een 1 april grap is. Nogal lullig voor Rutger.
    Ik begrijp dat veel mensen denken dat het wel érg toevallig is dat we dit topic nu openen, maar het kon niet anders.
    De afgelopen week hebben een een soort spoedvergadering gehad en het moest zo snel mogelijk uitkomen. Vandaar de nogal vervelende timing.
    Ik hoop dat jullie een beetje begrip hebben voor ons én Rutger.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Whaha hele theorieën over wat nu de grap is en wat niet.
    Ik laat het gewoon rusten en ik zie vanzelf wel wat echt is en wat niet.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Clueless schreef:
    Jammer dat jullie denken dat het een 1 april grap is. Nogal lullig voor Rutger.
    Ik begrijp dat veel mensen denken dat het wel érg toevallig is dat we dit topic nu openen, maar het kon niet anders.
    De afgelopen week hebben een een soort spoedvergadering gehad en het moest zo snel mogelijk uitkomen. Vandaar de nogal vervelende timing.
    Ik hoop dat jullie een beetje begrip hebben voor ons én Rutger.


    ok ok, laat je dan maar geloven maar dan zowiezo:

    -wanneer komt die verkiezing dan en hoe? Dat zou direct gezegd moeten worden

    -En wie gaat al dat programmeren overnemen? x) Of blijft hij het dan doen?


    Ligt and Darkness are both very different..

    Clueless schreef:
    Jammer dat jullie denken dat het een 1 april grap is. Nogal lullig voor Rutger.
    Ik begrijp dat veel mensen denken dat het wel érg toevallig is dat we dit topic nu openen, maar het kon niet anders.
    De afgelopen week hebben een een soort spoedvergadering gehad en het moest zo snel mogelijk uitkomen. Vandaar de nogal vervelende timing.
    Ik hoop dat jullie een beetje begrip hebben voor ons én Rutger.
    Vorig jaar hielden jullie ook zo hard vol dat het echt was een ook toevallig dat het op 1 april was


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Canibal schreef:
    (...)Vorig jaar hielden jullie ook zo hard vol dat het echt was een ook toevallig dat het op 1 april was

    Ja, klopt. Maar toen was het ook wel erg doorzichtig. Nu hebben we ook besloten geen grap meer te doen, omdat al jaren niemand (weinig, ieder geval) het nog geloofden. We vonden het nogal zinloos om het dit jaar ook te doen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sorenos schreef:
    (...)

    ok ok, laat je dan maar geloven maar dan zowiezo:

    -wanneer komt die verkiezing dan en hoe? Dat zou direct gezegd moeten worden

    -En wie gaat al dat programmeren overnemen? x) Of blijft hij het dan doen?

    We zitten nog een beetje in een bespreek proces, het is nog niet duidelijk wie en wanneer.
    Zoals Annick al zei doet Rick ICT en weet er het een en ander van, en hij kent ook mensen die misschien deze site willen overnemen.
    Als wij het weten, horen jullie het ook zo snel mogelijk!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Clueless schreef:
    (...)
    Ja, klopt. Maar toen was het ook wel erg doorzichtig. Nu hebben we ook besloten geen grap meer te doen, omdat al jaren niemand (weinig, ieder geval) het nog geloofden. We vonden het nogal zinloos om het dit jaar ook te doen.
    Niemand gelloft jullie nu toch ook niet? ;D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Canibal schreef:
    (...)Niemand gelloft jullie nu toch ook niet? ;D

    Nogal jammer, ja. Terwijl dit écht waar is! Ik vind het heel lullig voor Rutger dat het zo moet lopen, maar zoals ik al zei moest het zo snel gebeuren.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Clueless schreef:
    (...)
    We zitten nog een beetje in een bespreek proces, het is nog niet duidelijk wie en wanneer.
    Zoals Annick al zei doet Rick ICT en weet er het een en ander van, en hij kent ook mensen die misschien deze site willen overnemen.
    Als wij het weten, horen jullie het ook zo snel mogelijk!


    HO EVEN :P maar in begin staat er dat iedereen admin kan worden? ... x)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Hij heeft ons laten weten dat hij binnenkort zal aftreden als admin van Quizlet en heeft gezegd dat wij maar moeten kijken wie de nieuwe admin wordt.

    Alsof Rutger dat op zo'n manier zou zeggen. 'Ja jullie moeten maar kijken wie de nieuwe admin wordt'.. Hij heeft er zo veel tijd in gestoken, dan doe je het echt niet op zo'n manier weg.

    Good joke guys (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.