• Geliefde users van Quizlet,

    Zoals velen van jullie weten heeft Rutger sinds september een dochter. Hij heeft geprobeerd nog genoeg tijd aan Q te spenderen, maar naar zijn zeggen is het niet te doen en vergt de kleine te veel aandacht.

    Hij heeft ons laten weten dat hij binnenkort zal aftreden als admin van Quizlet en heeft gezegd dat wij maar moeten kijken wie de nieuwe admin wordt.

    Om zo eerlijk mogelijk een nieuwe baas van Q te krijgen, zullen er binnenkort democratische verkiezingen uitgeschreven worden waarbij iedereen de kans krijgt om zich verkiesbaar te stellen. Dus niet alleen mods zullen verkiesbaar zijn, maar iedereen die lid is op Q.

    Bij voorbaat dank voor het begrip!


    > 1 april grap!

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 april 2011 - 10:52 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Trouwens, voor echte mededelingen zetten jullie [mod] neer.


    Your make-up is terrible

    En als dit ECHT was. Waren jullie wel zo slim om dat NIET op 1 april te plaatsen. Kom op zeg, dan verwacht je toch juist dat mensen denken dat het een grap is.(nerd)


    Sometimes it's best not to care.

    Assassin schreef:
    Trouwens, voor echte mededelingen zetten jullie [mod] neer.

    Lang niet altijd hoor, kijk maar bij nieuws :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mooie 1 april grap x'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    I honestly don't know what to believe anymore...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Highmore schreef:
    HEY, dit hebben we al gehad! Met Damian, maar iedereen vond toen dat Tara 't moest worden. (krul) Haha, Rutger zou Quizlet nooit zomaar in onze handen gooien.


    Jaaah idd!


    Numbers.

    Assassin schreef:
    Trouwens, voor echte mededelingen zetten jullie [mod] neer.

    Haha, en nu plots staat het er wel voor :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Haha, en nu plots staat het er wel voor :')
    Yeah, de stress heeft ons een beetje afgeleid.


    Life is hard and then we die

    1 april


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ok als dat bannen een 1 april grap zou zijn, dan hebben we 2 grappen? Nou volgens mij is dit de grap en het bannen echt XD


    -

    ik zou er nog mee weg zijn :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    MAKEYOUMINE schreef:
    ok als dat bannen een 1 april grap zou zijn, dan hebben we 2 grappen? Nou volgens mij is dit de grap en het bannen echt XD

    Wat zij zegt xd


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    MAKEYOUMINE schreef:
    ok als dat bannen een 1 april grap zou zijn, dan hebben we 2 grappen? Nou volgens mij is dit de grap en het bannen echt XD


    Nee, afleidingsmanouvre zodat we dat juist gaan geloven 8D


    Your make-up is terrible

    MAKEYOUMINE schreef:
    ok als dat bannen een 1 april grap zou zijn, dan hebben we 2 grappen? Nou volgens mij is dit de grap en het bannen echt XD
    wat is dat van dat bannen :'D ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik heb een betere vraag =3

    wie gaat dan al dat programmeer werk regelen en ervoor zorgen dat er nieuwe updates komen etc. ;p

    Dan is hooguit rickjuh nog degene die dat kan gok ik x) x)


    Ligt and Darkness are both very different..