• Geliefde users van Quizlet,

    Zoals velen van jullie weten heeft Rutger sinds september een dochter. Hij heeft geprobeerd nog genoeg tijd aan Q te spenderen, maar naar zijn zeggen is het niet te doen en vergt de kleine te veel aandacht.

    Hij heeft ons laten weten dat hij binnenkort zal aftreden als admin van Quizlet en heeft gezegd dat wij maar moeten kijken wie de nieuwe admin wordt.

    Om zo eerlijk mogelijk een nieuwe baas van Q te krijgen, zullen er binnenkort democratische verkiezingen uitgeschreven worden waarbij iedereen de kans krijgt om zich verkiesbaar te stellen. Dus niet alleen mods zullen verkiesbaar zijn, maar iedereen die lid is op Q.

    Bij voorbaat dank voor het begrip!


    > 1 april grap!

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 april 2011 - 10:52 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Clueless schreef:
    (...)
    Nogal jammer, ja. Terwijl dit écht waar is! Ik vind het heel lullig voor Rutger dat het zo moet lopen, maar zoals ik al zei moest het zo snel gebeuren.
    Dat komt misschin ook omdat dit op 1 april lijkt te zijn en jullie presies het zelfde reageren toen was het ook van:We vinden het erg voor Rutger dat jullie dit niet geloven en het is wel waar en we doen dit jaar niet aan 1 april


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Junns schreef:
    I honestly don't know what to believe anymore...


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Okay mensen. We hadden twee keuzes toen Rutger het ons vertelde. 1) De site werd plat gelegd en 2) wij zouden het overnemen en zelf verder regelen. De mods zijn momenteel druk bezig met het regelen van de verkiezingen, de manier waarop precies en wanneer. Het hoe, wat wanneer en waarom dus. In onze ogen maakte het niet veel uit wanneer we het dan zouden posten en gister kwamen we tot het besluit dit zo snel mogelijk te doen. Ik geef jullie gelijk dat het misschien niet de beste dag was. Maar het uiteindelijk aan jullie om ons te geloven of niet.

    En ja, iedereen kan admin worden. Maar er moet ook gekeken worden naar mogelijkheden tot programmeren en degene die admin wordt, zal waarschijnlijk toch wel een team achter zich krijgen. We moeten niet vergeten dat de leeftijd hier relatief laag ligt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Sorenos schreef:
    (...)

    HO EVEN :P maar in begin staat er dat iedereen admin kan worden? ... x)

    Klopt. Rick heeft alleen een grote kans dat hij het wordt, aangezien hij oud genoeg is en ICT achtergrond heeft.
    Zie verder bericht van Courtesan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hah ik kreeg plots ietsje te veel fantasie...staks komt gaat er zo'n schermpje op iedereen zijn computer aan en zie je Ashton die 'Your Punked' roept haha.
    Ok terug naar real world


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Clueless schreef:
    (...)
    Klopt. Rick heeft alleen een grote kans dat hij het wordt, aangezien hij oud genoeg is en ICT achtergrond heeft.
    Zie verder bericht van Courtesan.


    ja ok, maar zeg dan niet eerst dat iedereen admin kan worden terwijl die kans erg nihiel is, want dan zouden jullie mods iets van 500 members krijgen die zich hebben aangemeld voor admin. En nog veel meer. En dan blijkt het dat het toch direct rickjuh wordt? x)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Bij mijn zusje op school zeiden ze dat er een discotheek kwam twee straten bij mij vandaan. 1 april.

    Maar als het echt klopt, dan hoop ik dat er snel een nieuwe Admin is.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 12:11 ]


    Food.

    Sorenos schreef:
    (...)

    ja ok, maar zeg dan niet eerst dat iedereen admin kan worden terwijl die kans erg nihiel is, want dan zouden jullie mods iets van 500 members krijgen die zich hebben aangemeld voor admin. En nog veel meer. En dan blijkt het dat het toch direct rickjuh wordt? x)

    Nee, ik zeg niet dat hij direct admin wordt. Hij heeft een grote kans, dat is alles.
    En ik weet zeker dat er niet 500 users zich gaan aanmelden, aangezien echt niet iedereen zo nodig admin wil worden.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Clueless schreef:
    (...)
    Nee, ik zeg niet dat hij direct admin wordt. Hij heeft een grote kans, dat is alles.
    En ik weet zeker dat er niet 500 users zich gaan aanmelden, aangezien echt niet iedereen zo nodig admin wil worden.


    Nee ok... maar toch velen willen het proberen, hetzelfde als bij mod willen worden :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    Nee ok... maar toch velen willen het proberen, hetzelfde als bij mod willen worden :P
    Dat denk ik ook voordat jullie alles hebben gelezen en hebben overlegt is het al opnieuw 1 april


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Als het echt waar is moeten de mensen die zich aanmelden wel even heel goed nadenken. Het is heel veel werk en er zit heel veel tijd in.


    #WWED - What Would Emma Do?

    En elke mod doet met de grap mee..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Wel even een vraagje, waarom staat dit bericht dan niet ook op ff...?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Wel even een vraagje, waarom staat dit bericht dan niet ook op ff...?


    Ha, caught!

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 april 2011 - 12:23 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Junns schreef:
    Wel even een vraagje, waarom staat dit bericht dan niet ook op ff...?


    Omdat quizlet quizlet is en fanfiction fanfiction.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.