• Ja, dat is een woord:Y) en ik doe dat:X
    Het is echt heel erg geinig vooral omdat mensen dan zeggen van:'Jemig wat kan jij een taal uitslaan!'
    en dan weet ik niet waar het over gaatxD

    Een paar maanden geleden stond mijn moeder naast mijn bed en ik lag dus te slapen, en ze laat me schrikken. Ik schrik wakker en roep keihard 'Klootzak!' en val dan weer in slaap.

    En gister nacht ook, mijn mp3-speler stond aan dus mijn moeder komt hem uit doen. Maar ze zet perongeluk de radio aan. Ik schiet overeind en roep keihard:'Stomme Bitch!' en daarna nog 'Hier blijven!'
    en dat kreeg ik net te horen dat ik dat zei, maar ik herriner me er echt niks vanxD

    Scheld iemand anders ook wel een in zijn of haar slaap?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik schreeuw in mijn slaap vaak HEY!

    ik gil wel eens. en ik huilde vroeger wel eens in me slaap ergens in februari maakte me moeder me waker ik gilde me kapot blek ik dat ik toen me moeder de deur opemaakte ging ik gillen en toen gilde ik nog toen ik wakker was 0o


    Shoganai i ne~

    haha, jah, dat doe ik ook vaak, bekende van mij zijn schijnbaar Vuile trut en bitch (A)


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Whaha, best wel geniaal.. :X
    Ik praat als we op vakantie gaan, en dan slaap ik altijd op een luchtbed, wel eens in mijn slaap.. x']

    ik niet, Ik race in mijn slaap volgens mijn zus


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Confringo schreef:
    ik niet, Ik race in mijn slaap volgens mijn zus

    WTF? Race? Hoe dan?(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    (...)
    WTF? Race? Hoe dan?(:

    Ja, volgens mijn zus lijk ik net een racewagen als ik slaap. Snap ik ook niet

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 19:33 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    haha, ben ik blij dat ik alleen lach... op een hele, harde vreemde manier schijnt hetxD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik heb serieus geen idee.
    Maar ik hoef het ook niet te weten om eerlijk te zijn. :Y)

    Ik neurie soms in mijn slaap.
    En schelden niet xd

    Maar dat is best wel grappig haha


    Me so good.

    Confringo schreef:
    (...)
    Ja, volgens mijn zus lijk ik net een racewagen als ik slaap. Snap ik ook niet


    whahahahahahahahahah lol(dance)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik praat wel in mijn slaap, maar schelden niet, daar ben ik te lief voor. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha, zo doe ik toch niet in mijn slaap, denk ik XD


    Militat omnis amans

    Ik praat in mijn slaap, ik woel (?) heel erg veel en mijn trap mijn vriendje (als ik er een heb en hij blijft slapen) uit bed óf wakker en dan durven ze niet meer te slapen. Haha (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Awsome, als je moeder je dan 's ochtends wakker komt maken en je bent chaggo, kan je er gewoon vol op los schelden met als smoes dat je slaapscheldt :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.