• http://www.youtube.com/watch?v=vJtgsif0Mlc


    Reacties?


    You'll never dream alone. <3

    Is Ie Goed??


    You'll never dream alone. <3

    ben jij dat ? O.O
    Jij kan goed zingen!


    Take My Hand Take A Breath ...

    ben jij dat ? O.O
    Jij kan goed zingen!


    Whaha!! Dankej (ja , da ben ik xD )


    You'll never dream alone. <3

    Omg, ik haat Rihanna, maar jij kna zingen Ö


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    inderdaad wow echt goed

    Omg, ik haat Rihanna, maar jij kna zingen Ö


    Danke xD


    You'll never dream alone. <3

    inderdaad wow echt goed


    Vind je (Y)


    You'll never dream alone. <3

    Inderdaad, ik hou ook niet van Rihanna maar jij zingt gewoon echt übermooi! :O


    a figment of your imagination

    Inderdaad, ik hou ook niet van Rihanna maar jij zingt gewoon echt übermooi! :O


    Whahaa!!En nu niet overdrijven hea!! Ik word echt niet zooo beroemd als alle anderen , maar ik verveelde me , dus had ik wat opgenommen xD


    You'll never dream alone. <3

    Whahaa!!En nu niet overdrijven hea!! Ik word echt niet zooo beroemd als alle anderen , maar ik verveelde me , dus had ik wat opgenommen


    Ik overdrijf niet(A) Ik vertel de waarheid xD Samen beroemd worden met zingen? xD


    a figment of your imagination

    (...)

    Ik overdrijf niet(A) Ik vertel de waarheid xD Samen beroemd worden met zingen? xD


    Jaaa!! xD

    Vandaag moesten we op school ons voorstellen + hobby , zeg ik men hobby (zingen /liedjes schrijven/piano) staat iedereen me uit te lachen omdat ik graag 'zing' O.o


    You'll never dream alone. <3

    Oeh je kan wel zingen, maar zing voortaan een karaoke versie in, want je hoort Rihanna er DUIDELIJK door heen.


    You'd took my breath but I'll survive.


    Vandaag moesten we op school ons voorstellen + hobby , zeg ik men hobby (zingen /liedjes schrijven/piano) staat iedereen me uit te lachen omdat ik graag 'zing' O.o


    Tss O.o Domme kindjes dan..
    Mijn hobby's zijn Zingen, gitaarspelen en meekrijsen met de muziek xD En muziek luisteren natuurlijk


    a figment of your imagination

    O.o wow jij zingt goed

    Je zingt mooi ^^
    Alleen misschien een karaoke versie proberen? Dat rihanna haar smoel houd?