• Ja als je z'n duur en groot feest zou mogen geven, hoe zou dat er dan uitzien? :'D

    Die van mij:
    Euhm, een grote zaal die donker is, met rood licht word verlicht. Ik zelf niet z'n dure jurk en die shit, gewoon een simpel jurkje of in een skinny jeans. Mijn team zou Twilight zijn, en dan zou ik graag 1 band in het speciaal op mijn 16e verjaardag willen zien, voor de eerste keer live... Tokio Hotel. Dan is het voor mij al perfect! Maar het liefst zou ik dan ook de cast van Twilight er willen hebben, en zeker Robert Pattinson en Taylor Lautner^^ Gosh, I wish it could be real -dromt weg-


    -

    Dan zou ik Iron Maiden laten overvliegen. (cool)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou dat niet willen. Vind dat allemaal veel te duur.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nou. Dan word het. een soort festival.
    -dit was trouwens me moeders idee, voor mij, voor als we het geld zouden hebben- hahaha x'D
    dan gewoon. al mijn favo bands. in de melkweg. want dat vind ik de leukse concertzaal. met HEEL VEEL ALCOHOL! x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Dan huur ik een mega tent af,misschien wel een kasteel. ik neem een gaaf thema misschien wel Vampirism,Werewolves and Witchcraft ofzo. en dan laat ik allemaal enge dingen erneer zetten enzo en dan laat ik wat coole bands die ik adore overvliegen.


    We can only learn to love by loving.

    Ik zat dat net te kijken op MTV en doen d8 ik wat jullie allemaal zouden willen XD
    En jullie hbbn ook grote dromen zo te zien :'D


    -

    Ik zou een ouderwets bal willen in een megaduur hotel, en ik dan met zo'n hele mooie wijde jurk was. En dan de rest ook mooie jurken en smokings en dat Robert Pattinson zo opeens naar mij toeloopt en me feliciteerd. Voor de rest blazen we de oude sfeer nieuw leven in met drugs en alcohol.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    Ik zou een ouderwets bal willen in een megaduur hotel, en ik dan met zo'n hele mooie wijde jurk was. En dan de rest ook mooie jurken en smokings en dat Robert Pattinson zo opeens naar mij toeloopt en me feliciteerd. Voor de rest blazen we de oude sfeer nieuw leven in met drugs en alcohol.

    Oehlala, Robert^^


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Oehlala, Robert^^


    Tuulak, en om een beetje mezelf in het feest te stoppen de drugs en alcohol. En HEEL VEEL black devils. (A)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Een middeleeuws kasteel en de code dress in prinsessen en ridder style. :Y)
    Verder moeten Skandar Keynes, Ben Barnes en Tokio hotel komen. :Y)


    Let the Night embrace you

    Het ALLER duurste hotel afhuren en daar een enorm podium neer zetten met bandjes zoals: HIM, Bullet for my Valentine, Sonic Syndicate, Fall out Boy en Marilyn Manson.
    Dat ongeveer. En ik ga gewoon in normale kleren want ik haar jurken x'D. En ik vraag mijn goede vrienden en nog wat mensen die ik ken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    OF lekker simpel een zaaltje afhuren en dan met een paar vrienden een alcohol party geven. Maar mijn idee van supersweet16 blijft mijn eerste optie (A)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik zou denk ik als thema Fantasy nemen, dus met vampiers, heksen, prinsessen, ridders, weerwolven en al die dingen.
    Ik zou dan denk ik een een kasteel afhuren. En zelf misschien zo'n Victoriaanse jurk dragen.
    En ik zou denk ik Kelly Clarkson vragen om op te treden... En misschien ook Tokio Hotel of All-American Rejects. Of, weet ik veel wie. Maar Kelly Clarkson zou wel heel erg gaaf zijn. Linkin Park trouwens ook.
    Ik zou sowieso ook Expression over laten vliegen. En misschien doe ik het wel niet in een kasteel maar op een onbewoond eiland... Dat zou ook cool zijn.
    Misschien zou ik ook zelf optreden, dat vind ik wel gaaf. En ik zou veel ballonnen en snoep en glitters en nog veel meer laten neer zetten.
    Of misschien een Harry Potter-thema.. Maar dat gaat redelijk samen met Fantasy. Misschien dat Fantasy from the Books. Dat kan ook wel (:
    Naja, ik zou er lang over moeten nadenken enzo, voordat ik een echt feest neer zou kunnen zetten:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.