• Een vriend van me kent een meisje, en ze wil zm plegen omdat ze rood haar heeft, ik snap dat echt niet, ik heb ook rood haar, en ben er juist trots op! Oke vroeger dacht ik ook wel is, waarom heb ik dat ? Maar nu denk ik tja dat ben ik en ik ga mezelf niet veranderen.
    Ik vind het in ieder geval heel raar van dat meisje ;o.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dwaalspoor schreef:
    Als ze het echt zó erg vindt, verft ze het toch gewoon?

    Zelf zou ik wel willen dat ik van nature rood haar had.


    Firm believer of all that is magic

    Dan verf je je haar toch gewoon?

    Ik had vroeger oranje-blond haar en nu heb ikj het geblondeert met citroensap (A)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik wil wel met haar ruilen, lol. Ik wil mijn haar dus juist rood verven en ga dat probably vandaag doen :'D

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 9:13 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Prongs schreef:
    Ik vind het nogal stom om zelfmoord te plegen om je haarkleur terwijl je in de Kruidvat haarverf kan kopen voor amper 20 euro.



    HAHAHAHAHAH


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Prongs schreef:
    Ik vind het nogal stom om zelfmoord te plegen om je haarkleur terwijl je in de Kruidvat haarverf kan kopen voor amper 20 euro.


    -

    Jetlag schreef:
    Er bestaat ook nog zoiets als kapper.. en haarverf? ._.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    misschien probeertje ze wel aandacht te vragen..
    wel op een negatieve manier dan...


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    W-t-f :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als ze daar al zelfmoord neigingen van krijgt, nou ._.
    Ze moet niet zo moeilijk doen, naar de winkel stappen, haarverf kopen en dat op d'r hoofd smeren en tada, dan is ze ineens gelukkig.
    Nee echt, kom op, hoezo zelfmoord plegen om een háárkleur. En dat terwijl rood haar juist mooi is ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bedoel je echt rood of ros?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    rood is mooi,
    mensen vinden het misschien wel overdreven enzo,of ze moet het verven,
    maar denk na,ik heb ook ooit rood haar gehad,ik werd er heel lang meegepest,en ik mocht het niet verven van mijn moeder.
    uiteindelijk wel omdat het pesten te erg word.
    ik wou er ook niet meer zijn,daarom mocht ik het uiteindelijk verven xD


    Where words fail, music speaks