• Okay ik vroeg me dus af ben je dit schooljaar al eens uit de klas gestuurd zo ja waarrom?
    Of moest je al eens nakomen?
    Zo ja waarom?
    Of was je al eens te laat?
    Zo ja waarom?

    xoxo Byee

    Oemg bij ons is de wiskundelerares een échte eersteklas seut! Serieus! Als je nog nooit een échte seut hebt gezien moet je zeker naar onze school komen ! Ik haat het eigenlijk om het lievelingetje te zijn -.-

    Paha bij mij ook @ YouletmeROCK
    Mijn zus is een echte rebel in de klas en onze wiskundelerares heeft haar ook nog wiskunde gegeven. Nu, mijn zus heeft de wiskunde lerares zo hard zitten pesten enzo dat ze huilend met haar papa de volgende dag is teruggekomen naar school! Ben bloedserieus echt waar. En als dat wijf daarstraks m'n naam op dat naamkaartje zag en ik zei dat mijn zus Stéfani heette trok die serieus bleek weg xD

    nou nog niej ma op de bassis school moest ik lagge en toen moest ik in de pauze binne blijve en da vond ik nergens op slaan en toen begon mn vriendin e\zich er mee te bemoeien zo van das niet eerlijk! en toen blah blah blah en toen zijn we met zn 2weetjes naar de supermarkt gegaan om ijsje te kopen ma da was froep 7 ^^ ik zit nu in de 2e


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    (...)

    Word je er ook jaloers van als je hoort dat ik elke maandag tot 17.30 uur op school zit? en voor de rest van de week minstens tot 16.30 uur?

    Ja -.- moest vandaag m'n rooster ophalen. Ik ga studeren (nerd)

    (mss zit jij ook wel zolang op school :P)

    Okay mijn jaloesie is over -_-
    Ik heb 1 x tot het 8e uur en voor de rest alleen tot het 5e en 6e uur xD

    Ik ben er nog nooit uitgestuurd.
    Ik heb wel eens moeten nakomen (maar dat was omdat het niet zo goed ging met me)En ja ik was vandaag nog te laat (ietsje maar) voor m'n klassenindeling
    en ik ben wel eens vaker te laat gekomen. maar echt altijd omdat ik de tijd vergat (kan ik er wat aandoen dat praten en gezelligheid met vrienden veel interessanter is dan school -.-) of omdat ik de tijd verkeerd las. Ik kan van een 5 een 3 maken, dat doe ik niet expres dat lees ik dan echt zo.
    of van een 1 een 7.


    It's heavy but you are not the only one

    (...)

    Word je er ook jaloers van als je hoort dat ik elke maandag tot 17.30 uur op school zit? en voor de rest van de week minstens tot 16.30 uur?

    Ja -.- moest vandaag m'n rooster ophalen. Ik ga studeren (nerd)

    (mss zit jij ook wel zolang op school :P)

    Okay mijn jaloesie is over -_-
    Ik heb 1 x tot het 8e uur en voor de rest alleen tot het 5e en 6e uur xD

    maar ik heb nooit propjes moeten opruimen ofzo, of kauwgom moeten krabben, hoogstens me moeten melden en een reden geven waarom ik te laat was (was gelukkig (bijna) nooit de enigste


    It's heavy but you are not the only one

    bijna vandaag omdat i kzat te eten in de klas --'


    when words fail, music speaks.

    Paha bij mij ook @ YouletmeROCK
    Mijn zus is een echte rebel in de klas en onze wiskundelerares heeft haar ook nog wiskunde gegeven. Nu, mijn zus heeft de wiskunde lerares zo hard zitten pesten enzo dat ze huilend met haar papa de volgende dag is teruggekomen naar school! Ben bloedserieus echt waar. En als dat wijf daarstraks m'n naam op dat naamkaartje zag en ik zei dat mijn zus Stéfani heette trok die serieus bleek weg xD


    Hahaha ogod geniaal ^^
    Ik heb alleen maar 3 x iemand aan het huilen gemaakt. Ontelbaar keer eruit gestuurd enzo. Echt erg eigenlijk. Eigenlijk klopte dat vooroordeel dus wel bij mij x'D

    Oemg bij ons is de wiskundelerares een échte eersteklas seut! Serieus! Als je nog nooit een échte seut hebt gezien moet je zeker naar onze school komen ! Ik haat het eigenlijk om het lievelingetje te zijn -.-

    Hihi ik begrijp het onze wiskunde leraar is een greep en maakt grappen over belgen :S Ik haat hem! En ach het is een sukkel!

    oO grappen over Belgen Ö Hoezo?

    Uhm ja, maar de leraar vergat dat we schoolfeest hadden, dus ging niet door

    oO grappen over Belgen Ö Hoezo?

    Hij vind ze dom en daarom haat ik hem nu! Hij mag uu Joyce en alle anderen niet beledigen!

    Njha look, soms maken er sommige mensen die ik ken ook grappen over Nederlanders maar die zijn totaal niet erg ofzo en kunnen niet kwetsen. Njah ik wil ook niet dat ie dat doet >,<
    Maar liefords, ik moet weg!

    LoveYou<3

    Nop xD
    Ik ben echt braaf, doe mijn mond niet open op school :o
    ben daar nogal te verlegen voor eigenlijk xD
    Nja heb eigenlijk wel eens een keertje straf gehad, in de basisschool.
    Had een medeleerling een beetje geslagen, omdat ze me al zes jaar aan het ambeteren was, en had daar nu genoeg van.
    Ben toen naar de directeur gevlogen...
    Maar what the hack it was worth it^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay