• Een vaste groep mensen(net zoals mods en beta's etc) die covers maken, dat als je een nieuwe cover voor je verhaal nodig hebt (en je wilt/kunt het zelf niet maken) dat je de opdracht aan hun geeft, en dat zij dan een cover voor je maken.
    Beetje vaag uitgelegd, maar ik denk dat jullie het wel begrijpen. : )

    Voor/tegen?

    Edit: Je mag dan natuurlijk nog wel zelf je eigen covers maken! Het is meer dat als je er geen zin in hebt of je kunt het niet dat je de opdracht dan aan hen kunt geven.

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 16:15 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    voor en tegen. Ik help soms ook covers maken als het zo'n standaard foto'tje is met wat tekst op, maar echt covers met foto's door elkaar kan ik niet. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    voor! Voor!

    Zeker voor!

    Voor!


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik vind het een goed idee, ik word ziek van die topics...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ben voor.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ik ben voor.


    We accept the love we think we deserve.

    Fortune schreef:
    Ik ben voor.


    A sign, they say, for example, to the West of Gibroikin.

    Oehh hartstikke goed idee! En ik zou dan zelf wel zo'n cover-maker willen worden, ik lief creatief daarmee bezig zijn <'3
    Wat wel zo is, is dat ik er bijvoorbeeld lang niet altijd tijd voor heb, dus misschien kun je ook een limiet op de wachtlijst zetten dan? Straks staan er een stuk of 20 aanvragen op, daar word je ook niet blij van.. Of anders iets met een status die je in kan vullen..?

    Edit: sorry als ik wat warrig overkom nu, ik ben ontzettend moe, dus duik ik gauw mijn bedje in.

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 0:17 ]


    JDN.

    ik ben eens!! ;D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik heb het even aangekaart bij de rest van de mods (:


    I am an idiot, I move.

    Soundeffect schreef:
    Voor, maar dan net zo'n groep als de Columnisten of zo, die niet bij de Crew horen, maar gewoon, uh, covers maken? Zoiets?

    haha, lekker duidelijk


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Acceptance schreef:
    Voor, ik word gek van al die 'Wie heeft een cover nodig?' 'Wil iemand een cover voor me maken?' - topics.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Joszie schreef:
    Oehh hartstikke goed idee! En ik zou dan zelf wel zo'n cover-maker willen worden, ik lief creatief daarmee bezig zijn <'3
    Wat wel zo is, is dat ik er bijvoorbeeld lang niet altijd tijd voor heb, dus misschien kun je ook een limiet op de wachtlijst zetten dan? Straks staan er een stuk of 20 aanvragen op, daar word je ook niet blij van.. Of anders iets met een status die je in kan vullen..?

    Edit: sorry als ik wat warrig overkom nu, ik ben ontzettend moe, dus duik ik gauw mijn bedje in.
    hah ik begrijp het. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voor maar dan net als de columnisten dus niet dat ze bij de crew horen zeg maar.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."