• Een vaste groep mensen(net zoals mods en beta's etc) die covers maken, dat als je een nieuwe cover voor je verhaal nodig hebt (en je wilt/kunt het zelf niet maken) dat je de opdracht aan hun geeft, en dat zij dan een cover voor je maken.
    Beetje vaag uitgelegd, maar ik denk dat jullie het wel begrijpen. : )

    Voor/tegen?

    Edit: Je mag dan natuurlijk nog wel zelf je eigen covers maken! Het is meer dat als je er geen zin in hebt of je kunt het niet dat je de opdracht dan aan hen kunt geven.

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 16:15 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Square schreef:
    (...)
    Dat is toch ook zo? Als er een groepje komt dat die taak op zich neemt, is het natuurlijk niet meer de bedoeling dat anderen zich daar ook voor blijven aanbieden, want dan heeft het maken van die groep gewoon geen nut.


    Nee?
    Dat groepje zou er dan toch komen omdat dat zogenaamd 'ervaren' & wat meer professionele mensen zijn.

    Als je niet in dat groepje zit kun je wel covers blijven maken, die waarschijnlijk ook wat sneller klaar zijn..


    -heb even geen zin alles uit te leggen, haha-


    JDN.

    Goed idee! :D


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Joszie schreef:
    (...)

    Nee?
    Dat groepje zou er dan toch komen omdat dat zogenaamd 'ervaren' & wat meer professionele mensen zijn.

    Als je niet in dat groepje zit kun je wel covers blijven maken, die waarschijnlijk ook wat sneller klaar zijn..


    -heb even geen zin alles uit te leggen, haha-

    Maar dan is het toch net de bedoeling dat je het alleen aan die mensen vraagt en niet aan gewone Qterians


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Joszie schreef:
    (...)

    Nee?
    Dat groepje zou er dan toch komen omdat dat zogenaamd 'ervaren' & wat meer professionele mensen zijn.

    Als je niet in dat groepje zit kun je wel covers blijven maken, die waarschijnlijk ook wat sneller klaar zijn..


    -heb even geen zin alles uit te leggen, haha-

    Dat kan, maar ik blijf erbij dat het dan dus geen zin heeft om die groep op te richten. Want dan blijven er topics komen met de vraag 'Wie wil er een cover?'. En die topics laten verdwijnen is toch juist de belangrijkste reden om de cover makers te benoemen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben voor, ook al heb ik geen covers nodig..


    -

    Tegen.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Voor!


    No guts no glory.

    voor [:

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 15:21 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Acceptance schreef:
    Voor, ik word gek van al die 'Wie heeft een cover nodig?' 'Wil iemand een cover voor me maken?' - topics.


    Food.

    helemaal voor!!!
    dan is het duidelijker want je ziet overal: COVER gezocht of ik maakt covers.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Acceptance schreef:
    Voor, ik word gek van al die 'Wie heeft een cover nodig?' 'Wil iemand een cover voor me maken?' - topics.

    Eens, alleen dan niet dat ze bij de crew horen.
    Maar net zoiets als de columnisten..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben voor ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zeker wel voor! Super idee!


    You got my heart and I don't know how you did it.