• Een vaste groep mensen(net zoals mods en beta's etc) die covers maken, dat als je een nieuwe cover voor je verhaal nodig hebt (en je wilt/kunt het zelf niet maken) dat je de opdracht aan hun geeft, en dat zij dan een cover voor je maken.
    Beetje vaag uitgelegd, maar ik denk dat jullie het wel begrijpen. : )

    Voor/tegen?

    Edit: Je mag dan natuurlijk nog wel zelf je eigen covers maken! Het is meer dat als je er geen zin in hebt of je kunt het niet dat je de opdracht dan aan hen kunt geven.

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 16:15 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik weet niet goed, want sommigen hier op quizlet maken de covers om andere te helpen en het lijkt me niet echt eerlijk. Bovendien vragen nu vele mensen bij een paar verschillende makers aan, zodat ze en paar cover hebben om uit te kiezen, en dat kan dan niet echt meer .
    Ik stem tegen

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 13:04 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dat zou kunnen, maar ik vind het nu juist wel leuk dat iedereen op een willekeurig moment kan voorstellen aan anderen covers voor hen te maken. Als je een groepje hebt met 'cover-makers' kunnen alleen zij dat nog doen, en de rest van de mensen die dat wel leuk lijkt zullen dan geen opdrachten meer krijgen.
    Ik ben dus eigenlijk tegen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    voor!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Square schreef:
    Dat zou kunnen, maar ik vind het nu juist wel leuk dat iedereen op een willekeurig moment kan voorstellen aan anderen covers voor hen te maken. Als je een groepje hebt met 'cover-makers' kunnen alleen zij dat nog doen, en de rest van de mensen die dat wel leuk lijkt zullen dan geen opdrachten meer krijgen.
    Ik ben dus eigenlijk tegen.


    Als er nu mensen zijn die ontzettend goed zijn in covers maken krijgen die sowieso al meer opdrachten dan mensen die het voor de leuk doen. Dat zal geen verschil hoeven maken.


    JDN.

    Joszie schreef:
    (...)

    Als er nu mensen zijn die ontzettend goed zijn in covers maken krijgen die sowieso al meer opdrachten dan mensen die het voor de leuk doen. Dat zal geen verschil hoeven maken.

    Ik denk dat ze bedoeld dat je dan alleen de cover makers hebt die covers zullen maken en niemand anders,


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Concrete schreef:
    (...)
    Ik denk dat ze bedoeld dat je dan alleen de cover makers hebt die covers zullen maken en niemand anders,


    Ja, inderdaad. En die mensen die "het voor de leuk doen" krijgen nu tenminste nog wel de kans om het te doen, en als je echt vaste covermakers hebt kan dat niet meer.

    Bovendien is het ook nog zo dat covers van één persoon vaak veel op elkaar lijken, omdat hij/zij altijd hetzelfde programma gebruikt. Dus eigenlijk is het juist leuker als veel verschillende mensen covers maken, want dan krijg je meer verschillende soorten. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    nee liever niet dan kunnen de mensen die zich vervelen (en covers kunnen maken) zich nog steeds alleen maar vervelen (vaag)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Het lijkt me niet leuk voor de mensen die het nu graag doen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Square schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. En die mensen die "het voor de leuk doen" krijgen nu tenminste nog wel de kans om het te doen, en als je echt vaste covermakers hebt kan dat niet meer.

    Bovendien is het ook nog zo dat covers van één persoon vaak veel op elkaar lijken, omdat hij/zij altijd hetzelfde programma gebruikt. Dus eigenlijk is het juist leuker als veel verschillende mensen covers maken, want dan krijg je meer verschillende soorten. (:


    Ik snap het niet helemaal. Je hebt dan toch nog steeds wel mensen die de niet-vaste-covermakers boven de covermakers verkiezen? Zij kunnen heus nog wel hun eigen covers maken dan.

    Het lijkt nu net alsof je zegt dat dan niet iedereen meer covers kan maken.


    JDN.

    Joszie schreef:
    (...)

    Ik snap het niet helemaal. Je hebt dan toch nog steeds wel mensen die de niet-vaste-covermakers boven de covermakers verkiezen? Zij kunnen heus nog wel hun eigen covers maken dan.

    Het lijkt nu net alsof je zegt dat dan niet iedereen meer covers kan maken.

    Maar is het niet daarom de bedoeling dat er zo'n groep komt? Omdat mensen het vervelend vinden dat er constant topics over gemaakt worden?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Joszie schreef:
    (...)

    Ik snap het niet helemaal. Je hebt dan toch nog steeds wel mensen die de niet-vaste-covermakers boven de covermakers verkiezen? Zij kunnen heus nog wel hun eigen covers maken dan.

    Het lijkt nu net alsof je zegt dat dan niet iedereen meer covers kan maken.

    Dat is toch ook zo? Als er een groepje komt dat die taak op zich neemt, is het natuurlijk niet meer de bedoeling dat anderen zich daar ook voor blijven aanbieden, want dan heeft het maken van die groep gewoon geen nut.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je kan mss ook 2verschillende covermakers maken. Degene die echt fotoshoppen enzo en degene die gewoon van 1 plaatje iets maken. Dat laatste kan ik wel dat eerste niet (tenzij de achtergrond hetzelfde kleur is) en ik vind het wel leuk als ik iemand met iets kleins kan helpen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Acceptance schreef:
    Voor, ik word gek van al die 'Wie heeft een cover nodig?' 'Wil iemand een cover voor me maken?' - topics.


    Als het er komt, ik meld me aan =)


    We'd be forever young, think of it!

    Concrete schreef:
    Ik weet niet goed, want sommigen hier op quizlet maken de covers om andere te helpen en het lijkt me niet echt eerlijk. Bovendien vragen nu vele mensen bij een paar verschillende makers aan, zodat ze en paar cover hebben om uit te kiezen, en dat kan dan niet echt meer .
    Ik stem tegen


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Aan de ene kant ben ik voor, maar aan de andere kant:
    Stel je houdt van photoshoppen en covers maken en je wilt best wel een paar covers maken. Je wordt covermaker maar elke maand krijg je zoveel requests dat je hobby niet meer jouw hobby is.


    Today will be Girl's Day party with you~