• Het valt me de laatste tijd op dat mensen toch nog dat oude beeld van vrouwen hebben. Niet alleen mannen hebben dit beeld maar ook vrouwen zien hun rechten anders.
    Waar ik het over heb is het feit dat vrouwen vroeger alles deden voor de kinderen, afwasten, niet werkten etcetera. Dit merk ik omdat mijn oom meer deze dingen deed dan mijn tante, en daar wel eens op aangesproken werd. Zoals : 'Goh, is je vrouw ziek?' 'Heb je het niet druk?'. Het komt over alsof het bij een man juist bij elk klein dingetje dat die doet er veel moeite voor moet doen en een vrouw nooit. Maar dat niet alleen. Als een vrouw een boer laat is het opeens vreemder als een jongen dit doet. Als een meisje dronken word is het opeens ordinair, een jongen is alleen maar stoer en grappig. Hierbij zijn natuurlijk uitzonderingen, en niet iedereen heeft hier last van. Ik ook niet, maar als je een paar dingen op een rijtje zet word het toch vaak een lange lijst. Dus hiermee wil ik zeggen - GO US! (met us bedoel ik thaaaa women (: )


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Yay for women!


    I hope heaven needs you more than I do now.

    HEEL YEAH!
    We're gonna kick some ass!

    :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    (Y)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    You go girl..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Carcass schreef:
    Yay for women!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik merk dat ook wel is. Maar ooit zou het wel uit de wereld groeien', hoop ik dan.


    If you don't live for something, you will die for nothing.


    Go feminisme

    You go girl

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 15:47 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En als een vrouw met 5 mannen sex heeft gehad is ze een slet. Als een man met 5 vrouwen sex heeft gehad is dat stoer. (cat)

    Alle meisjes aan de macht. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tja ach, het is maar net wat je vindt/wilt.
    Ik zou bijvoorbeeld niet gaan werken als ik een kind zou krijgen. Dan zou ik toch liever huisvrouw worden met misschien een baantje thuis.


    Today will be Girl's Day party with you~

    StJimmy schreef:


    Go feminisme

    You go girl


    We accept the love we think we deserve.

    Laten we een tweede feministische golf beginnen:).


    Food.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Vrouwen zijn onvervangbaar (:


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Je hebt wel gelijk hoor, maar dat zit in onze cultuur gebakken, 'k denk dat dat geleidelijk aan nog wel zal beteren ^^.
    Hzet heeft gewoon véél tijd nodig vooraleer die denkwijze weg is ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Carcass schreef:
    Yay for women!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.