• Het valt me de laatste tijd op dat mensen toch nog dat oude beeld van vrouwen hebben. Niet alleen mannen hebben dit beeld maar ook vrouwen zien hun rechten anders.
    Waar ik het over heb is het feit dat vrouwen vroeger alles deden voor de kinderen, afwasten, niet werkten etcetera. Dit merk ik omdat mijn oom meer deze dingen deed dan mijn tante, en daar wel eens op aangesproken werd. Zoals : 'Goh, is je vrouw ziek?' 'Heb je het niet druk?'. Het komt over alsof het bij een man juist bij elk klein dingetje dat die doet er veel moeite voor moet doen en een vrouw nooit. Maar dat niet alleen. Als een vrouw een boer laat is het opeens vreemder als een jongen dit doet. Als een meisje dronken word is het opeens ordinair, een jongen is alleen maar stoer en grappig. Hierbij zijn natuurlijk uitzonderingen, en niet iedereen heeft hier last van. Ik ook niet, maar als je een paar dingen op een rijtje zet word het toch vaak een lange lijst. Dus hiermee wil ik zeggen - GO US! (met us bedoel ik thaaaa women (: )


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    GeniusFerb schreef:
    Vrouwen zijn beter dan Mannen, Zonder vrouwen zijn er:

    ~Geen Kinderen
    ~Niemand die het huis bijhoud
    ~Niemand die je helemaal begrijpt
    ~Geen kleren.

    Het Klinkt raar.. But it's True.


    We're Girls and we need to Fight for it!

    Zonder mannen heb je ook geen kinderen of kleren.
    En een man kan ook heel goed het huis bijhouden.

    We moeten niet vechten voor de vrouw,maar voor gelijkheid tussen man en vrouw.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Helemaal mee eens!
    Jongens zeggen meestal dat hun het zware werk moeten doen, maar kijk eens naar ons vrouwen wat wij allemaal moeten verdragen en moeten doen. Geloof me, dat is niet niks. En dat speelt bij de vrouw ook nog de emoties hoger wat ook echt wel zwaar kan zijn.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik wil niet zeggen dat wij beter zijn dan mannen. Maar mannen zijn ook niet beter. Mannnen hebben ook goeie kanten, maar de meeste mannen vergeten de goeie kanten van een vrouw. Vrouwen luisteren altijd naar mannen als er iets is zijn gewoon veel gevoeliger enz. Maarja, ik ben blij dat er ook mannen bestaan want het voelt goed om liefde om je heen te hebben van een man. En ook hun doen goeie dingen. Maar de mannen die opscheppen en stoer doen en vrouwen minder vinden mogen van mij doodvallen :x


    Sometimes it's best not to care.

    Ik kom op voor de mens.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Lees het boek Kinderen van moeder aarde
    Geschreven door Thea Beckman
    Daar zijn de vrouwen de baas en het is een super boek


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one