• Het valt me de laatste tijd op dat mensen toch nog dat oude beeld van vrouwen hebben. Niet alleen mannen hebben dit beeld maar ook vrouwen zien hun rechten anders.
    Waar ik het over heb is het feit dat vrouwen vroeger alles deden voor de kinderen, afwasten, niet werkten etcetera. Dit merk ik omdat mijn oom meer deze dingen deed dan mijn tante, en daar wel eens op aangesproken werd. Zoals : 'Goh, is je vrouw ziek?' 'Heb je het niet druk?'. Het komt over alsof het bij een man juist bij elk klein dingetje dat die doet er veel moeite voor moet doen en een vrouw nooit. Maar dat niet alleen. Als een vrouw een boer laat is het opeens vreemder als een jongen dit doet. Als een meisje dronken word is het opeens ordinair, een jongen is alleen maar stoer en grappig. Hierbij zijn natuurlijk uitzonderingen, en niet iedereen heeft hier last van. Ik ook niet, maar als je een paar dingen op een rijtje zet word het toch vaak een lange lijst. Dus hiermee wil ik zeggen - GO US! (met us bedoel ik thaaaa women (: )


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Courtesan schreef:


    haha die luisterde ik net toevallig! (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Yeeeey :)

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 16:46 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Go women!

    [ bericht aangepast op 4 april 2011 - 16:51 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Helemaal met je eens! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Vrouwen zijn beter dan Mannen, Zonder vrouwen zijn er:

    ~Geen Kinderen
    ~Niemand die het huis bijhoud
    ~Niemand die je helemaal begrijpt
    ~Geen kleren.

    Het Klinkt raar.. But it's True.


    We're Girls and we need to Fight for it!


    Firm believer of all that is magic

    Carcass schreef:
    Yay for women!


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    En het ellendige (of nou ja, voor ons gunstig) is dat het zelfs in de wetgeving zo is. Als vrouw heb je als het goed is geen alimentatieplicht, als man wel.
    Ik weet in elk geval één ding zeker: en dat is dat ik dood ga met mijn eigen achternaam. BAM.


    No growth of the heart is ever a waste

    Crowd schreef:
    Laten we een tweede feministische golf beginnen:).

    Haha ja!

    Carcass schreef:
    Yay for women!


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    toch moet ik het wel oneens met je zijn.
    ik vind het echt enorm grof als een vrouw een boer of een scheet laat in het openbaar.
    maar voor de rest vind ik dat vrouwen niet als enige zo op hun uiterlijk moeten letten. mannen moeten dat ook! ik hou niet van mannelijke slonzen :'D
    go women!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.



    Just sayin'

    Hoewel ik wel vind dat de meeste dingen voor zowel mannen als vrouwen ordinair zijn, vooral boeren, scheten, dronken worden in t openbaar etc

    Tsja.. maar zo kunnen mannen niet teveel winkelen en giechelen of ze worden al gay genoemd..


    ars moriendi

    shadowsalyer schreef:



    Just sayin'

    [..]

    Kiek en daarom ben ik ook zo trots op mezelf. Geen man, vrouw of whoever kan dat van mij zeggen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    GD schreef:
    Tja ach, het is maar net wat je vindt/wilt.
    Ik zou bijvoorbeeld niet gaan werken als ik een kind zou krijgen. Dan zou ik toch liever huisvrouw worden met misschien een baantje thuis.

    Daar ben ik het mee eens, dat zou ik namelijk óok doen als ik een kind zou krijgen. (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Carcass schreef:
    Yay for women!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.