• De stelling van vandaag luidt:
    Als je op een school zit met alleen hetzelfde geslacht, geef je minder om je uiterlijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    Oneens, je wilt er ook gewoon verzorgt uitzien ook al heb je het zelfde geslacht.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    GD schreef:
    Oneens, alsof je je dan minder goed verzorgt! De meeste mensen geven om hun uiterlijk, omdat ze dat leuk vinden of niet als een hork erbij willen lopen (dus: niet onverzorgd). Dit heeft niks met jongens of meisjes te maken.


    Food.

    Oneens, alsof je je dan minder goed verzorgt! De meeste mensen geven om hun uiterlijk, omdat ze dat leuk vinden of niet als een hork erbij willen lopen (dus: niet onverzorgd). Dit heeft niks met jongens of meisjes te maken.


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Oneens, je doet even hard je best.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    AMBERISHOT schreef:
    Je zal minder je best doen, want het andere geslacht zal niet verliefd op je kunnen worden, want die is er niet.
    maar aan de andere kant wil je ook laten zien dat je mooier en beter bent..
    tja, twijfelgeval.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oneens, al zou ik nooit op zo'n school willen zitten. O.o


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Oneens, ik vind dat totaal niet. Ik ben bi en ik laat me zowel opvallen voor jongens als meisjes.


    Haat me? Bovenin is een kruisje:P

    Mij maakt het niet uit?
    Ik hoef niemand wat te bewijzen, want ik heb het me zelf al bewezen dat ik niet minder ben dan de andere dat is genoeg ^^


    No Answers, Only Questions.

    Carcass schreef:
    Oneens, dan wil je er juist beter uitzien.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Oneens, bij meisjes heerst er -denk ik- altijd wel jaloezie, of er nu jongens bij zijn of niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    StillBored schreef:
    je zult wel minder je best doen om het andere geslacht op je te laten vallen ;X maar je wilt ook weer bewijzen dat je beter bent....


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Oneens, dan wordt uiterlijk belangrijker, omdat je de anderen wilt overtreffen.


    Destroy what destroys you.

    Carcass schreef:
    Oneens, dan wil je er juist beter uitzien.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Carcass schreef:
    Oneens, dan wil je er juist beter uitzien.


    I´m nothing special.

    oneens, meisjes zijn killing als het om uiterlijk gaat.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.