• De stelling van vandaag luidt:
    Als je op een school zit met alleen hetzelfde geslacht, geef je minder om je uiterlijk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    Aan de ene kant misschien wel, omdat je niet meer op hoeft/wilt te vallen voor de jongens. Maar persoonlijke verzorging blijft belangrijk en ook tussen meisjes alleen is competitie over wie er het leukst uit ziet, dat blijft wel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oneens.
    Als meisje wil je er bijvoorbeeld net zo leuk uit zien als je vriendinnen. Of op zijn minst niet veel lelijker. Je wilt mooi zijn. Niet alleen voor jongens, ook voor de andere meiden en jezelf. Ik voel me zekerder als ik mezelf leuk aankleed.


    Am I gay? I am ecstatic!

    Aan de ene kant klopt het wel, want je hoeft er dan niet leuk uit te zien voor diegene waar je verliefd op bent, bijvoorbeeld.
    Maar verzorging is en blijft erg belangrijk voor meisjes, en je wilt ook opvallen.


    Every story has an end. But in life, every ending is just a new beginning.

    Oneens, ik geef altijd om mijn uiterlijk of ik nu tussen alleen meisjes zit of met jongens. Je wilt er toch altijd op je mooiste uitzien?


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Totaal oneens:
    1. er kan juist concurentie ontstaan
    2. holebi's niet uitsluiten, danku.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Gedeeltelijk mee eens. Hangt van de persoon af. Maar als het aan mij ligt zou het niet zoveel uitmaken 8)


    We accept the love we think we deserve.

    Privacy schreef:
    Oneens.
    Als meisje wil je er bijvoorbeeld net zo leuk uit zien als je vriendinnen. Of op zijn minst niet veel lelijker. Je wilt mooi zijn. Niet alleen voor jongens, ook voor de andere meiden en jezelf. Ik voel me zekerder als ik mezelf leuk aankleed.


    -

    Oneens.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Wat moet ik met aandacht van andere jongens als ik al bijna een half jaar een vriend heb?
    - Wat niet wil zeggen dat uiterlijk me niet boeit want ik sta nog steeds anderhalf uur van tevoren op om alles te doen. : )


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Infinitum schreef:
    Dat verschilt eigenlijk per persoon. Er zijn meiden die zich zo mooi mogelijk maken voor de jongens, maar er zijn er ook genoeg die zich kleden zoals ze willen en verder niet bij de jongens nadenken. Het zit bij iedereen wil in z'n achterhoofd, maar uiteindelijk zullen er genoeg meiden zijn die niet minder om hun uiterlijk gaan denken. Er zullen er ook genoeg zijn die dat wel zullen doen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Oneens.


    Live Like There's No Tomorrow &#9829;

    Carcass schreef:
    Oneens, dan wil je er juist beter uitzien.


    To infinity and beyond •

    Carcass schreef:
    Oneens, dan wil je er juist beter uitzien.

    StillBored schreef:
    je zult wel minder je best doen om het andere geslacht op je te laten vallen ;X maar je wilt ook weer bewijzen dat je beter bent....


    Bro day everyday.

    Oneens. Sommige mensen besteden tijd aan hun uiterlijk no matter waar of met wie ze zijn.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.