• Als ik weet dat mijn vriend van 17 alleen thuis is (samen met mij, maar hij is beneden en ik boven op mijn kamer) en ik weet dat hij TV kijkt, en ik ineens een keihard deuntje hoor: 'KaaRrrOoo Kindertijjjjd!'

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 20:56 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dreamwalker schreef:
    Lol.
    Mijn broer van 16 heeft dit weekend een hele pennenzak weggegooid omdat hij dacht dat in een van de pennen een beestje zat (:


    What the hell? Hoe kan er nou een beest in een pen zitten?
    Wel respect voor je broer:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Lol, misschien was hij aan het zappen? Of hij is in een nostalgische bui. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Achjohh mijn broer van 17 kijkt ook nog gewoon Phineas and Ferb. Ik ook (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat heet nostalgie, ik heb laatst ook weer de hele dag pokémon en Totally spies zitten kijken omdat er 's ochtends echt níks op tv is.


    It's time to be happy again.

    Adeline schreef:
    Whaha, lol.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Sweeney schreef:
    Achjohh mijn broer van 17 kijkt ook nog gewoon Phineas and Ferb. Ik ook (cat)


    Maar dat is anders.. Phineas and Ferf ownt!
    Ik bedoel KRO kindertijd..:S

    Ik heb vandaag samen met Loes de hele dag dat lied gezongen van P&F van Nestels.. Ken je die? Nestels Yay


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Cuwle broer ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    wahahahah ik lig nu serieus plat van het lachen xd


    Sometimes it's best not to care.

    hahahah ;p

    Ik zal maar niks zeggen, mijn favoriete zender is nog altijd Jetix.


    No growth of the heart is ever a waste

    Opaque schreef:
    Wow, daar zit iets mis. 0.o


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..