• Ik zoek rollen voor mijn nieuwe verhaal Bronnie. Een Ron Weasley verhaal. -a-


    Ron Weasley loves Bonnie Stark
    Bonnie Stark loves Ron Weasley

    B ron nie


    Rollen
    Beste vriendin Bonnie -Hufflepuf-
    Horan
    Vriendinnetje Draco -Slytherin-
    Devonne
    Vriendinnetje Harry -Ravenclaw-
    Vriendinnetje George -Gryffindor-
    ICall
    Leerlingen van verschillende afdelingen

    Informatie
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Leeftijd: Bonnie is 14
    Uiterlijk: Een beroemd persoon, zodat ik meerdere foto's kan gebruiken
    Karakter: In het kort, maar niet alleen maar te vrolijk en leuke meisjes. Alsof de hele wereld zo is, haha
    Bloed:
    Familie:
    Afdeling:
    Reden voor afdeling:
    Extra: Dingen zoals: Toverstok, huisdier, patronus, favo leraar, quidditch plaats, alles wat jij belangrijk vindt!
    Vrienden:

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 19:45 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maar mikechang is offline..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Enkele rollen bekend!

    Meerdere rollen per persoon invullen mag!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Danku..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bedankt dat je me een kans geeft ;D

    Rol: Vriendinnetje Harry [Ravenclauw]
    Voornaam: Dewi 'Dawfaydá'
    Achternaam: Lionell
    Leeftijd: Bonnie is 14 15
    Uiterlijk: Een beroemd persoon, zodat ik meerdere foto's kan gebruiken Dewi/Mila Kunnis 1. Dewi/Mila Kunnis 2. Dewi/Mila Kunnis 3.
    Karakter: In het kort, maar niet alleen maar te vrolijk en leuke meisjes. Alsof de hele wereld zo is, haha Dewi (Eigenlijk heet ze Dawfaydá maar omdat dit een soort afkorting is noemt iedereen haar zo) is een slimme meid, die goed over dingen na denkt over wat ze doet en wilt. Ze lijkt soms alleen maar oog te hebben voor haar boeken maar stiekem haalt ze ook vaak streken uit. Alleen krijgt ze nooit de schuld en sommige noemen haar dan 'schijnheilig', Ook is ze snel geïrriteerd en heeft een kort lontje en zeker geen geduld. Soms wordt ze dan helemaal gek en gooit dan met dingen, maar ze moet ook toegeven dat ze dan ook wel eens overdrijft. Ze is ook nog eens hartstikke chaotisch en let nooit op haar spullen en laat het rond slingeren. Hoewel ze altijd goede punten haalt is ze hartstikke lui en stelt dingen altijd uit tot het laatste moment. Ook speelt ze soms vals als het gaat om toverspreuken enzo.
    Bloed: Dreuzeltelg
    Familie: Toen werdt ontdekt dat Dewi magische krachten had, sloeg dat als een bom in vooral voor haar ouders. Die dachten dat magie altijd maar alleen in sprookjesboeken voor kwamen. Dewi's ouders zijn dus Dreuzels, maar na enige tijd accepteerde ze het omdat ze wisten dat Dewi eenmaal anders was. En dat ze iets moest doen met dingen die een ander niet had. Dewi's vader Raymond is stuntman(voor films dus) en Dewi's moeder werkt in een restaurant als kok.
    Afdeling: Ravenclauw
    Reden voor afdeling: Vanwege haar goed stel hersenen, ze wordt beschreven als 'uitstkende leerling zonder concentratie'. Ze is namelijk snel afgeleid en houdt zich dan bezig met tekenen en schrijven. Ook dat is een eigenschap van een echte Ravenclauw'er ; Creativiteit.
    Extra: Dingen zoals: Toverstok, huisdier, patronus, favo leraar, quidditch plaats, alles wat jij belangrijk vindt! Dewi haar Toverstok is 23.7 cm lang van Palissander-hout gemaakt. Met daar in een hoofdhaar van een Glamorgana en een haar uit de staart van een eenhoorhenst. Ze heeft een uil genaamd Snookie Ze heeft haar al een paar jaar en ze is geheel tam. Ze heeft niet echt een favorite leraar maar ze mag (zoals gebruikelijk) Snape niet, verder vindt ze Dumbledore een geweldige tovernaar/goede man. Haar patronus is een adelaar,waarom?daar is ze ook nog niet achter. Ze speelt geen zwerkbal omdat ze gewoonweg er te lui voor is. Dewi heeft nog nooit een vriendje gehad en is daardoor best verlegen als ze alleen met een jongen is. Maar als er eenmaal een vonk is wilt ze hem het liefst de hele dag zoenen. Haar lievelings vak is Transfiguratie. Omdat Dewi is opgegroeit in een dreuzelgezin heeft ze ook een mobieltje thuis en een computer.
    Vrienden: Dewi heeft een standaard vriendengroepje dat bestaat uit 3 personen ; Brian,Jay en Sumera
    Dewi gaat het meest om met Jay omdat Sumera en Brian sinds kort verkering hebben en zich soms té veel met elkaar bemoeien en aan elkaar zitten.

    de vrienden op de foto zijn ; Jeremy stumpter, Harry Shum Jr en Vanessa Hudgens

    xx(ik zei het toch, ik schrijf lang)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Horan schreef:
    Maar mikechang is offline..


    ik ben nooit offline geweest?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Dankjewel voor de rol! (flower)


    They were never in fact homeless

    Rol: Vriendinetje harry

    Voornaam: Camille

    Achternaam: Gryfter

    Leeftijd: 14

    Uiterlijk: Taylor momsen Camille heeft blond haar en groen blauwe ogen. Ze heeft een behoorlijk lichte huid maar zit daar niet echt mee. Ze is vrij klein 1.60 en huid van vrolijke kleuren.

    Karakter: Camille is enorm verlegen. Dit werkt meestal in haar nadeel zo vind ze het moeilijk om vrienden te maken en vind ze het vreselijk om voor de klas te moeten. Zodra ze in de spotlight komt ze staan word ze rood en gaat ze stotteren. Verder is Camille behoorlijk slim, ze haalt goede cijfers en vind leren niet echt vervelend. Een wat minder leuke eigenschap van Camille is dat ze heilig geloofd in de goedheid van de mens. Als bijv. The darklord haar zou vragen hem te vergeven voor de moord op haar ouders (zijn niet echt dood) zou ze ja zeggen en het nog geloven ook.

    Bloed: puur bloed.

    Familie: Camille haar ouders werken allebij lang en vaak. Haar moeder in het ST hollisto. en haar vader bij eht minesterie van toverkunst op het departement van ongepast spreuk gebruik. Camille heeft geen broers of zussen en is gewend alleen te zijn. In de vakantie logeerd ze meestal bij haar tante en soms als ze geluk heeft zijn haar ouders er iets van 2 of 3 weken.

    Afdeling: Ravenklauw.

    Reden voor afdeling: Camille is ongelovelijk slim en doorziet dingen snel.

    Extra: Dingen zoals: Haar tover stok is van iepenhout 25 cm en met de kern van eenhoorn staart haar. Ze heeft geen uil omdat haar ouders toch geen tijd hebben om terug te schrijven. Als ze haar tante schrijft gebruikt ze meestal een school uil. Camille speelt geen zwerkbal maar vind eht wel heel leuk.

    Vrienden: Harry, Patma Patiel, Carlo, Loena, Ron, Hermelien, Marcel en Bonnie?

    Ik heb zin om iets in te vullen dus doe ik nog wel mensen uit verschillende afdelingen. (:

    Rol:Leerling
    Voornaam: Ciara Anna
    Achternaam: O'Neill
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: Natalie Portman
    Karakter: Ciara is een stil, ernstig meisje. Ze schrijft en tekent graag en is vaak in gedachten verzonken. Haar vriendinnen vragen zich wel eens af waar ze allemaal mee bezig is.
    Bloed: Halfbloed
    Familie: Haar vader is een gewone dreuzel en haar moeder een heks, verder heeft ze ook nog twee tweelingzusjes van 11.
    Afdeling: ravenclaw
    Reden voor afdeling: Ze denkt graag na over de dingen van het leven.
    Extra: Ze heeft een kat, genaamd Orka. Eén van haar zusjes heeft die naam in een gekke bui verzonnen.
    Ze is wachter in het quidditch team, maar ze zit niet echt goed in het team omdat ze nooit veel zegt.
    Vrienden: Op Zweinstein gaat ze gewoon om met de mensen van haar afdeling, maar ze heeft niet het gevoel met één van hen extra bevriend te zijn. In de dreuzel wereld heeft ze wel vriendin. Ze onderhoudt dan ook een drukke briefwisseling met Emma-een vriendin uit de lagere school-, Lily-een nicht langs haar moeders kant- en Louise- haar buurmeisje.


    Mijn computer is drie keer uitgevallen terwijl ik dit aan het invullen was, maar ik gun hem mijn nederlaag niet en ben blijven verder schrijven, aha ;D

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 15:55 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Rol: Vriendinnetje Harry
    Voornaam: Isabelle "Belle"
    Achternaam: Martinez
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:


    (Het meisje is Barbara Palvin)
    Belle heeft haar blauwe ogen, volle lippen, lichtbruine haren en bleke huid geerfd van haar Russische moeder. Je zou niet denken dat Belle een Spaanse vader heeft. Belle is 1.72 m.
    Belle geeft veel om haar uiterlijk en veel om kleding. Haar kledingkeuze verschilt per dag, ze ziet er op school altijd heel verzorgd uit, maar in haar vrije tijd trekt ze het liefst een joggingpak aan.
    Karakter: Belle is een stiller persoon. Ze is erg ijverig en haar schoolwerk gaat voor alles, daarom kan ze het ook zo goed vinden met Hermoine. Maar Belle heeft ook een rebelse kant; vooral thuis laat ze dat merken, op school denkt iedereen dat ze een stil verlegen meisje is.
    Belle laat duidelijk weten als ze het ergens niet mee eens is. Ook is ze erg nieuwsgierig. Belle is een meisje-meisje en geeft veel om haar kleding en uiterlijk. Ook vind ze het erg leuk om naar jongens te kijken. In Spanje had ze vanaf haar 10e een crush en op haar 12e kregen ze in de zomervakantie verkering. Maar nu na bijna 3 jaar samen heeft hij het uitgemaakt. Ze is momenteel nog stiller, omdat ze het er moeilijk mee heeft.
    Bloed: Volbloed
    Familie: Een Spaanse vader en een Russische moeder, die na 14 jaar huwelijk nu al 5 jaar uit elkaar zijn. Haar vader woont in Spanje en haar moeder in Rusland. Belle heeft een oudere broer, Antonio van 18 jaar die net van Zweinstein af is en nu op zoek is naar een baantje. Belle woont bij haar vader en helpt hem in haar vakanties altijd met het werken op zijn kleine boerderijtje met onder andere stieren. Met haar russische moeder kon Belle het altijd goed vinden, maar omdat ze elkaar zo weinig zagen is hun contact een beetje doodgebloed. Haar moeder is een bekende russische ballarina.
    Afdeling: Ravenclaw
    Reden voor afdeling: Belle is een erg intelligent meisje, met haar kennis kan ze later veel bereiken.
    Extra:
    Toverstok:
    23 cm, Eik, kern van stierenhartbloed
    Huisdier: Op Zweinstein heeft Belle een zwarte uil, Jodi
    Thuis heeft haar vader een aantal stieren, wat ook haar lievelingsdieren zijn.
    Patronus: Een stier
    Favo leraar: Anderling, omdat ze Belle een erg goede leerling vind.
    Quidditch: Belle begint aan haar 2e jaar als Jager.
    Hobby's: Klassiek ballet, leren, haar vader helpen op de boerderij, motorrijden met haar broer, winkelen.
    Vrienden: Cho Chang, Padma Patil, Hermoine Granger, Parvati Patil.


    Me so good.

    mikechang schreef:
    (...)

    ik ben nooit offline geweest?

    Stond op je profiel..

    [ bericht aangepast op 6 april 2011 - 16:33 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    (...)
    Stond op je profiel..


    oh naja ik weet ook niet hoe het komt ,maar ben in ieder geval niet ofline geweest (:


    Listen to your heart and your dreams come true ~