• Haaii^^
    Okay Annelies heeft weer een idee voor een nieuwe Quiz en ik weet zeker dat hij origineel is. Want, ik heb hier nog geen 1 Quiz van mijn ding gezien! Nou hier gaat hij over.

    Een vrouw van 44 jaar heeft 2 dochters. 1 van 19 en 1 van 16 die allebei totaal niet zot zijn van Tokio Hotel. Maar de vrouw integendeel wél. Ze hangt haar kamer met posters van TH op en dan zeker alle posters van Bill want dat vind ze een hottie. Haar man vond haar obsessie, want dat heeft ze, zo erg dat hij van haar gescheiden is. Ook kon hij het niet meer aan dat zijn vrouw alleen over ToHo bezig was en over Bill. Ze is zo geobsedeerd dat ze naar élke concert gaat en dus zodat haar kinderen altijd alleen zitten. Maar dan gebeuren en bij haar 2 dochters wonderbaarlijke dingen.

    Zelf vind ik het wel cool gevonden en origineel al zeg ik het zelf maar wát vinden jullie ervan? Liefst eerlijke mening!

    KisseZ&Love<3

    JAAAAAA OH MY GOD,GOED IDEE^^

    ikke rol?(A)


    Lalalalalalalala.

    Coel!!! mag ik Tom(A)


    *He's the one.

    doen

    Gaaafffff moet je doen


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    cool origineel ^^
    mag ik een rol (A)?


    Take My Hand Take A Breath ...

    COOEEWL (IK ROL?!)

    Jaaa hij's cool!
    Ik wil ook een rol, als t mag :)


    i need you like a heart needs a beat.

    cool mag ik een rol

    VET MEN (euh, vrouw)
    Ik wil rol ^^


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Nohoog!

    Lijkt me wel goed, ik maak al je quizen dus het lijkt me eigenlijk een geweldig idee
    Maar euh het is zeker origineel ik heb er ook nog geen van gelezen


    Live life limitless.

    Oooo God Annelies!<3 Super idee!<3

    Enenenen ik zij gister zo tegen mijn mama: ''Kijk dat is Annelies en die wil het volgende ToHo concert hier komen slapen!'' en mijn mama zei : Okay is goed :D Okday dat moest je even weten!

    Iiiiiii Renee ^^
    Volgende concert bij jouww blijven slape, ik verheug mij er nu al op! Enuhmm? Jijhebt toch geen foto van mij dus waarom zei je dan van ; 'Kijk dat is Annelies xD'

    Kn ik Renee!???


    *He's the one.

    Jep Char, jij kent Renee.
    Onze vrouw ^^