• Haaii^^
    Okay Annelies heeft weer een idee voor een nieuwe Quiz en ik weet zeker dat hij origineel is. Want, ik heb hier nog geen 1 Quiz van mijn ding gezien! Nou hier gaat hij over.

    Een vrouw van 44 jaar heeft 2 dochters. 1 van 19 en 1 van 16 die allebei totaal niet zot zijn van Tokio Hotel. Maar de vrouw integendeel wél. Ze hangt haar kamer met posters van TH op en dan zeker alle posters van Bill want dat vind ze een hottie. Haar man vond haar obsessie, want dat heeft ze, zo erg dat hij van haar gescheiden is. Ook kon hij het niet meer aan dat zijn vrouw alleen over ToHo bezig was en over Bill. Ze is zo geobsedeerd dat ze naar élke concert gaat en dus zodat haar kinderen altijd alleen zitten. Maar dan gebeuren en bij haar 2 dochters wonderbaarlijke dingen.

    Zelf vind ik het wel cool gevonden en origineel al zeg ik het zelf maar wát vinden jullie ervan? Liefst eerlijke mening!

    KisseZ&Love<3

    Iiiiiii Renee ^^
    Volgende concert bij jouww blijven slape, ik verheug mij er nu al op! Enuhmm? Jijhebt toch geen foto van mij dus waarom zei je dan van ; 'Kijk dat is Annelies xD'

    Weet ik veel vond ik leuk en ik ging een foto showe en toen zei ze: ''Oo ze ziet er wel aardig uit xD''
    En uhu Charissa je kent me xD

    Hoezo heb jij een foto van mij dan xD

    Jep ik ben idd aardig :P

    Koellll


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Jij vn naamveranderd zijn!!!


    *He's the one.

    Hoezo heb jij een foto van mij dan xD

    Jep ik ben idd aardig :P

    Omdat ik dat gewoon heb (A)

    En ja je bent INDD super aardig!XD

    Jij vn naamveranderd zijn!!!

    Nee ik heb 2 of 3 accounts ofzo -_-

    Nee renee op ander account zitten Char xD

    ow wrm weet ik hie rnooit iets -_-'


    *He's the one.

    Okay ik ga nu *tromgeroffel*


    De rollentopic maken!!!!

    YAY^^

    ow wrm weet ik hie rnooit iets -_-'

    Schat even me account namen dan maar neerzetten xD:

    Billneukerx3
    BILLSCUPCAKE
    RwarrKittyx3

    Ik wil tom(huil)


    *He's the one.

    Ja! Zeker doen, lekker orgineel!En dan die vrouw een jaar of 40 maken! xD Maar ik heb behoefte aan een leuke serie, heb een vet lange schooldag gehad.. En mag ik btw ook een rol?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    De topic staat er!

    OMG ZOOOO COOOL:D ik zou wel een rol willen hebben in dat verhaal n_n


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.