• De titel zegt het al. Wat vinden jullie de saaiste vak op school?

    Ik zelf vind Wiskunde, natuurkunde en biologie saai.


    I love BTR and One Direction!

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Haha dat vak is bij ons zóó leuk :'D
    Maarja, dat komt echt puur door de leraar.

    Mijn saaiste vakken zijn nederlands en geschiedenis. Komt ook door de leraar :')


    Haha, nou, bij ons is het echt vreselijk, vind ik dan. Ik ben er ook niet zo heel goed in, het is mijn slechtste vak. En ik mag de lerares niet zo heel erg, ze kan op zich wel aardig zijn, maar ze wordt echt helemaal kwaad als je één keer je huiswerk niet hebt terwijl je echt geen tijd had en dan moet je meteen nakomen om het in te halen. En niemand durft ook iets aan haar te vragen als ze het niet snappen, want dan gaat ze er helemaal omheen praten en echt alles uitleggen, terwijl je een ding niet snapte. En ze praat hard.

    Nederlands en geschiedenis vind ik bij ons dan wel weer meevallen :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Economie, Chemie en TW (toegepaste wetenschappen)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Frans,handel en wiskunde


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Natuurkunde, Duits en Wiskunde, bah.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Gesture schreef:
    (...)

    Haha, nou, bij ons is het echt vreselijk, vind ik dan. Ik ben er ook niet zo heel goed in, het is mijn slechtste vak. En ik mag de lerares niet zo heel erg, ze kan op zich wel aardig zijn, maar ze wordt echt helemaal kwaad als je één keer je huiswerk niet hebt terwijl je echt geen tijd had en dan moet je meteen nakomen om het in te halen. En niemand durft ook iets aan haar te vragen als ze het niet snappen, want dan gaat ze er helemaal omheen praten en echt alles uitleggen, terwijl je een ding niet snapte. En ze praat hard.

    Nederlands en geschiedenis vind ik bij ons dan wel weer meevallen :Y)

    Oh, dan heb je het wel echt slecht getroffen! Onze leraar is zo'n toffe gozer. Hij laat ons zelf maken wat we willen en controleert geen huiswerk. Hij snapt ons gewoon haha. Veel leraren doen dat niet :'D En hij wil de les leuk maken en dat lukt hem ook! Je gaat daar gewoon zonder tegenzin heen haha. Al ben ik er ook niet goed in D: Laatst een onvoldoende gehaald..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.