• Justin Bieber, ja serieus vannacht heb ik over Justin Bieber gedroomd. En voor de duidelijkheid, ik word bang van mezelf het moet een nachtmerrie zijn geweest.

    Een pluspuntje was dat hij heel klein was [/Voor de oversekste mensen onder ons jane van zijn voeten tot zijn hoofd]
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Soms word ik s'morgens wakker en dan denk ik wtf deed hij/zij in mijn droom?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Come on dude... You know how I think .. :|


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ok, gelukkig dat ik daar niet over droom!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Haha. Ik heb ook ooit over hem gedroomd, hoewel ik ook geen fan ben. (krul)
    In mijn droom was hij wel gespierder, aha. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    -> Verplaatst naar Justin Bieber.

    En gelukkig heb ik nog nooit over hem gedroomd. Ik hoop ook niet dat dat ooit gaat gebeuren, haha (:.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Houston schreef:
    Come on dude... You know how I think .. :|

    I'm sorry babe, ik ga niet slapen vannacht. :Y)
    Voordeeltje, kan je me de hele nacht stalken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lol ik werd heel misselijk wakker nadat ik gedroomt had over hem en toen was ik ziek!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xD nightmare

    Ik heb tegenwoordig steeds dezelfde droom...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lamor schreef:
    Lol ik werd heel misselijk wakker nadat ik gedroomt had over hem en toen was ik ziek!

    Dat is nog eens een perfecte reactie.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb ook wel eens dat ik droom over iets of iemand waar ik totaal niks mee heb.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik droomde laatst dat ik zwanger was. o.O
    En ik moest bevallen op mijn school!
    Ik kan je vertellen: dat was geen pretje..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mijn moeder heeft een keer over hem gedroomd, dat hij bij ons kwam logeren en dat hij heel aardig was en mij dat ook wel vond, lol. Wat droomt zij wel niet? :')


    wth.

    Ik had ook over hem gedroomd. En dat was eng!
    Ik was daar zo, en toen ging hij mij zoenen en ik was zo van: ik wil dit niet, dus ik rende weg. En dat was eng.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik en een vriendin waren vorige vakantie Never say never gaan kijken, die nacht droomde ik van Justin, de dag erna keken we Charlie St Cloud en droomde ik van zac Efron.


    Save me from myself.

    Gelukkig nooit over hem gedroomd (never gonna happen),
    Maar ik heb altijd dezelfde nachtmerrie,
    ik word er ziek van,
    ik ben inspiratieloos..
    Dat kun jij in ieder geval niet zeggen:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?