• Hoihoi :]
    Dit is niet echt een serieuze klacht ofzo, maar toch iets dat me opvalt. Ik heb geen idee of er nog andere mensen het ook hebben, dus als jij het ook hebt, wil je het dan even zeggen? :]
    Als ik naar mijn bladwijzers ga, is de laatste pagina -of de laatste twee- gewoon leeg. Nu heb ik 9 pagina's met bladwijzers waarvan 1 of 2 gewoon leeg zijn ... :]
    Am I the only one? :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Nee, bij mij niet.


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Nee,heb ik niet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb niet eens 2 pagina's bladwijzers, dus nee. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb geen bladwijzers..
    Wat zijn dat trouwens?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb geen bladwijzers, dus ik heb geen idee (:


    Destroy what destroys you.

    Jup, bij mij is ook een bladzijde leeg.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ja! Ik heb 7 pagina's waarvan nummer 6 en 7 leeg zijn!


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik heb 2 pagina's waarvan de laatste leeg, er hebben daar wel ooit bladwijzers gestaan.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hmm, misschien is dat een programmeerfoutje. Ikzelf heb geen bladwijzers, dus ik zou het niet weten. Maar hebben sommige mensen dat al langer? Ik zal anders eens een PB naar Rutger sturen om te vragen of hij er wellicht naar kan kijken (:.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Nee, ik heb dat niet. Maar ik heb maar twee pagina's in totaal. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gesture schreef:
    Hmm, misschien is dat een programmeerfoutje. Ikzelf heb geen bladwijzers, dus ik zou het niet weten. Maar hebben sommige mensen dat al langer? Ik zal anders eens een PB naar Rutger sturen om te vragen of hij er wellicht naar kan kijken (:.

    Enkele maanden geleden was het één pagina, nu zijn het er al twee...
    Maar het lijkt me pas voor te komen als je redelijk veel bladwijzers hebt ....


    Has no one told you she's not breathing?

    Gesture schreef:
    Hmm, misschien is dat een programmeerfoutje. Ikzelf heb geen bladwijzers, dus ik zou het niet weten. Maar hebben sommige mensen dat al langer? Ik zal anders eens een PB naar Rutger sturen om te vragen of hij er wellicht naar kan kijken (:.


    Ik kijk niet zo vaak naar de bladwijzers, maar het zit er al wel een paar weken.. (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Oké (: Nou, ik heb Rutger een PB gestuurd en dan kan er hopelijk wat aan gedaan worden (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik weet alleen nog steeds niet wat het zijn x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Ik weet alleen nog steeds niet wat het zijn x]


    Als je een story leest, kun je naast een abbo, ook op bladwijzer klikken. Als je dan in je menu bij bladwijzers klikt, zie je het hoofdstuk staan en kun je zien waar je was gebleven met lezen (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle