• Japan is weer getroffen door een zware aardbeving. Volgens buitenlandse media had de beving in het noordoosten van het land een kracht van 7,4 op de schaal van Richter.

    Het Amerikaanse geologisch instituut USGS zegt dat het epicentrum voor de kust van de stad Sendai in het noordoosten van Japan lag. De bevolking in de regio Miyagi is opgedragen om naar hoger gelegen gebieden te vluchten wegens een mogelijke tsunami.

    Vorige maand richtte een aardbeving met een kracht van 9,0 op de schaal van Richter en een daarop volgende tsunami enorme schade aan. Er vielen tienduizenden doden en gewonden.

    Bron

    Sorry als hier al een topic van was ;$


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Verschrikkelijk..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    In dat gebied komen aardbevingen nou eenmaal vaak voor.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ah, dat is echt erg. Die mensen krijgen deze maanden wel veel te verduren.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Vreselijk. Mijn neef zijn pas getrouwde vrouw die haar ouders wonen ook in Japan alleen dan meer onderin. Zij was helemaal overstuur en alles, en dat ook terwijl ze ook zwanger is.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gesture schreef:
    Ah, dat is echt erg. Die mensen krijgen deze maanden wel veel te verduren.

    Het is net als bliksem, wanneer je denkt dat het je geen 2e keer overkomt, gebeurt het alsnog...

    Alsof ze hier op zitten ze wachten daar... Arme mensen. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Alsof het nog niet erg genoeg is... En het ergst is dat er altijd naschokken zijn en die zijn daar precies niet zo erg laag.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Grrrr, zo verschrikkelijk voor die mensen daar!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Respect voor de mensen daar!


    1.25

    Aargh, ik heb echt medelijden met hun ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    godver ik vind het zo erg )':


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dit is zo erg voor hen!
    Maar daar komen wel vaker aardbevingen voor dus daar zijn ze ook beter op voorzien ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Dit is zo erg voor hen!
    Maar daar komen wel vaker aardbevingen voor dus daar zijn ze ook beter op voorzien ^^.


    JA MAAR TOCH, HET IS ZO KORT NA DIE ANDERE ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxLynn schreef:
    (...)

    JA MAAR TOCH, HET IS ZO KORT NA DIE ANDERE ):

    Dat weet ik! Maar ik hoop alleen maar dat ik gelijk heb en dat het voor hun niet zo'n grote impact heeft.
    Ik wens ze het niet toe, zeker niet na die ramp van een maand geleden, 'k vind dit echt heel erg voor hun, maar van het geen wat ik al gehoord heb, hebben ze toch bij het bouwen van enkele dingen rekening gehouden met mogelijke aardbevingen enzo, dus dan denk ik dat de schade -hopelijk- beperkt blijft ^^. Ik weet niet in hoeverre ze daar op voorbereid zijn, dus ik weet ook niet of dit grote gevolgen gaat hebben.


    If you had never come out of the blue, I would've stay