• Japan is weer getroffen door een zware aardbeving. Volgens buitenlandse media had de beving in het noordoosten van het land een kracht van 7,4 op de schaal van Richter.

    Het Amerikaanse geologisch instituut USGS zegt dat het epicentrum voor de kust van de stad Sendai in het noordoosten van Japan lag. De bevolking in de regio Miyagi is opgedragen om naar hoger gelegen gebieden te vluchten wegens een mogelijke tsunami.

    Vorige maand richtte een aardbeving met een kracht van 9,0 op de schaal van Richter en een daarop volgende tsunami enorme schade aan. Er vielen tienduizenden doden en gewonden.

    Bron

    Sorry als hier al een topic van was ;$


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Zo erg :(

    Straks vergaat de wereld echt in 2012.. of eerder.. :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Zo erg :(

    Straks vergaat de wereld echt in 2012.. of eerder.. :O

    bereid je maar voor, mhahahaaa.(cat)


    Echt erg voor die mensen in Japan. O:


    Me so good.

    Iets zegt me dat één of andere hogere macht die kerncentrales wilt laten ontploffen ofzo. (cat)

    Wat erg voor die mensen. D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat zijn naschokken van die andere. En er zullen er nog best veel komen, maar elke keer nemen ze in kracht af.


    Olive

    OMYJBIEBER schreef:
    Verschrikkelijk..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    als het zo door gaat, dan verdwijnt dat land nog
    egt verschrikkelijk :(

    Gesture schreef:
    Ah, dat is echt erg. Die mensen krijgen deze maanden wel veel te verduren.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    reyon schreef:
    Iets zegt me dat één of andere hogere macht die kerncentrales wilt laten ontploffen ofzo. (cat)

    Wat erg voor die mensen. D:


    Echt hè? Alsof iemand wil dat Japan in één maand compleet verwoest wordt.


    It's time to be happy again.

    Gesture schreef:
    Ah, dat is echt erg. Die mensen krijgen deze maanden wel veel te verduren.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Heftig..


    Life is hard and then we die

    Jacker schreef:
    Dat zijn naschokken van die andere. En er zullen er nog best veel komen, maar elke keer nemen ze in kracht af.
    Dat waren geen naschocken, het was echt weer gewoon een gehele nieuwe aardbeving.

    Ik vind het zo verschrikkelijk voor die mensen, maar toch zegt er dan weer een klein stemmetje in mij 'dingen gebeuren niet voor niets, en alles gebeurd om een reden'. Ik ben echt bang dat het niet lang meer zal duren voor die kerncentrales de lucht invliegen. :/


    Wie du mir, so ich dir.

    Vreselijk..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Gesture schreef:
    Ah, dat is echt erg. Die mensen krijgen deze maanden wel veel te verduren.

    Ik denk de komende jaren zelfs.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.