• Dat dit echt vals is? Want normaal gezien hoor je toch wel, als iets opgenomen is, dat het vals is, in tegenstelling tot als je het gewoon zingt.

    Haha. Serieus, dat meisje denkt dat ze kan zingen en probeert 'very British' te spreken, maar het faalt echt hard. :'D

    Wat vinden hiervan? Delen jullie allemaal mijn mening of ken ik gewoon niets van muziek? (nerd)

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 22:38 ]


    Only losers can act the way you do

    Wel, ik vind het liedje al slecht. Maar het valt wel mee, maar sommige stukken zijn erg vals. Ken je haar :'D?


    Olive

    Jacker schreef:
    Wel, ik vind het liedje al slecht. Maar het valt wel mee, maar sommige stukken zijn erg vals. Ken je haar :'D?


    Only those who listen can hear

    Jacker schreef:
    Wel, ik vind het liedje al slecht. Maar het valt wel mee, maar sommige stukken zijn erg vals. Ken je haar :'D?
    Ja, ze zit bij mij op school. :')


    Only losers can act the way you do

    Jacker schreef:
    Wel, ik vind het liedje al slecht. Maar het valt wel mee, maar sommige stukken zijn erg vals. Ken je haar :'D?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Omg... O__O
    ik zou dat dus nooit doen hea x]

    Wel, ze zingt ongeveer hetzelfde als mij en ik koester ook nog steeds de stille hoop dat er ergens in mij een zangeres schuilt. (:
    Alleen weet ik dat het alleen bij hoop blijft.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Wel, ze zingt ongeveer hetzelfde als mij en ik koester ook nog steeds de stille hoop dat er ergens in mij een zangeres schuilt. (:
    Alleen weet ik dat het alleen bij hoop blijft.
    Ik wilde je niet beledigen ofzo. Sorry. D:


    Only losers can act the way you do

    Ja het is nogal vals ja ^^
    Niet lullig bedoelt


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    Fera schreef:
    (...)Ik wilde je niet beledigen ofzo. Sorry. D:

    Ik voelde me niet beledigd! Ik bedoelde maar dat ik wou zeggen dat ik snap dat je dat ergens nog hoopt. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Ik voelde me niet beledigd! Ik bedoelde maar dat ik wou zeggen dat ik snap dat je dat ergens nog hoopt. (:
    Ohja, zo. Maar volgens mij hebben menig mensen dat, dat ze hopen op een prachtige stem. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Jacker schreef:
    Wel, ik vind het liedje al slecht. Maar het valt wel mee, maar sommige stukken zijn erg vals. Ken je haar :'D?


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik vind het persoonlijk niet mooi.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.